Toukokuussa kyllä tuntuu totisesti tapahtuvan... Pitänee ruveta taas aktiivisemmin seurailemaan tätä foorumia. Ei vaan meinaa pysyä viestiketjujen perässä, kun päivät menee edelleen koulussa. No niin kauan kun kroppa ja pää kestää, niin samapa se kai on, odottaako sitä synnytystä kotona vai jo valmiiksi jossain sairaalassa :P
Katso foorumin ohjeita, informaatio ja palaute> FAQS ja usein kysytyt kysymykset> siellä "näin saat laskurin allekirjoitukseesi". Älä välitä ettet tajua kaikkea, teet vaan just niinku ohjeet sanoo(en mäkään tajua, mut sain kuiteski ton tickerin ihan ite laitettua)
Anteeks kun pidin teitä pimennossa niin pitkään. Mulla oli toi kipupumppu käytössä niin ei saanu olla puhelin päällä. Pääsin kyllä aika nopeesti eroon pumpusta ja nyt mennään ihan normaaleilla särkylääkkeillä! Oon vaan niin väsyny etten oo jaksanu lukea foorumia ja tuntuu muutenkin että kaikki aika on menny imettäessä...
No herran jestas! Olet niin kauan ilman päivityksiä kun siltä tuntuu! Tärkeintä on nyt vauva ja hänen huomiointi! Kertoilet sitten kun ehdit ja jaksat <3
Höpsöä, ei sitä anteeks tartte pyytää! :) huoli oli vaan kova mut hyvä et kaikki on menny hyvin! :) koitahan jaksaa ja nauti nyytistä! Kerrot sitten enempi ku jaksat ja koita lepäillä! :)
Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
Pääasia Hymis, että voitte vauvan kanssa molemmat hyvin!!!!! Me pidetään tääl kisakatsomoo ja eletään hengessä mukana ja ymmärretään täysin et ei välttis ekana tule mieleen lukee foorumia, vaikka niin ihania ollaankin hirveesti tsemii ja toipumisia sinne ja nauti vauvasta!!!!!!!!
Hitto, la on 3 päivän päästä?! En uskonut millään odottavani näin pitkään - saati että odottaa tästä vielä yliajalle, pakko se on vaan uskoa!
Positiivista, makaronilaatikko vähän myöhässä uunissa ja mulla onkin jo nälkä!
Huomenna kirpparille!
Mietin siivoisko tänään saunan, mutta taidan jättää sen huomiselle!
Kyllä mä oon todennu että ne kunnon supparit saadaan aikaan oikeesti laiskottelemalla, koska ihan sama kuinka rehkii ni sillon niitä ei ainakaan näy eikä kuulu