Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Joo mä just mietin että uskallanko lähteä pyöräilemään vai pitääkö nyt varautua siihen, että räntä ja rakeet palaavat aina kiusaamaan. Sadetutkan mukaan Helsingistä Kajaaniin menevä pitkulainen sadealue alkaisi haihtua kuuden jälkeen...

Täällä on kans tullu lunta, vettä ja vaihtelevan kokoisia rakeita. Välillä paistaa aurinko, mutta aika häijy tuuli puhaltaa, Mä onnistuin säkällä valitsemaan sellaisen välin lenkkeilyyn ettei tullut mitään niskaan mutta vilu tuli kyllä. Ja näköjään taas tippuu jotain valkoista taivaalta.

Täälläkin lunta, vettä, räntää ja rakeita sekaisin. Onneks ei oo tarvinnu lähtee kauheesti tonne ulos! :)

Vastahan meiät siirretään saliin ja nyt jo tulee tervetulotoivotuksia :D

Rohkenin avata ekaa kertaa vaipan, miten pieni ja pehmyt se onkaan. En ole koskaan laittaa vaippaa vauvalle, onneksi tuo kapistus ei voi vaatia avaruustieteen opintoja...eihän???
Tänään vaunu- ja turvaistuinostokset sekä synnytysvalmennus. Käynnistys tod.näk. ensi viikolla.

Hui, alkaa jo jännittämään...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

^^ no niinpä!!!! mut ei oo kuulunu viel mitään ja täs alkaa oleen jo itekki levoton :grin

MUTKU MUTKU MUTKU....!!!! Voisko joku siellä päin käydä koputtelee sinne salin oveen et tulis jo..?!

Me kyllä tarvittais joku palstareportteri kiertämään saleja kun tulee välillä ihan tunnin-parinki tietokatkoja noilla synnytyskeikoilla!

Ekaa kertaa näin foorumilaisista unta. Jännittää hymiksen synnytys! :) vois kuulua jo uutisia.....

Ekaa kertaa näin foorumilaisista unta. Jännittää hymiksen synnytys! :) vois kuulua jo uutisia.....

Sama täällä, jostain syystä tuntuu kuin tietäsin miten hymiksen synnytys menee ku olevinaan unessa oon ollu tilannetta seuraamassa. Ekana ku heräs ni piti tulla tarkastamaan, et menikö sinnepäinkään :)

Joo kyllä sitä etenki oottaa sellasten synnytystä ketkä on täällä palstalla "pitkään kärvistelly" ja mä niin muistan kun hymiksellä alko sillon vkolla 20 suunilleen kaikki supistukset ja muut harmitukset, ja itelläkin pian sen jälkeen, et kyllä täs on pitkä taival tultu tähän pisteeseen!
Pari vkoa jo salaa toivonu kun tänne tulee et olispa hymis jo synnyttämässä!Eiköhän ne uutiset sieltä pian tule! :) :)

Mä näin ekaa kertaa imetysunta! Vauva sai hyvä otteen, se oli suloinen (siis vauva)! :) alaselkää juilii ihan älysti!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon tampereelta, voin tekasta ittelleni tässä jonku vaivan ja käydä vähän urkkimassa. Tai sit voin kielelläni lähtee kans synnyttää! :)

Takaisin