Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Sit voi käydä niinkin, et vettä on alunalkujaan paljon ja vaikka sitä kotona lattiat lainehtii ei sairaalassa uskota vesien menneen. Kaverille kävi just niin, kun vettä jäi vielä kohtuun. Meni aikansa kun sai kätilöt vakuutettua ja lopulta saivat testiin plussan. Neuvoi mua ottamaan näytteen mukaan, jos kotona menee vedet. Siihen side olis hyvä, vaikka imuteholtaan se ei riitä mihinkään.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Cedju, eikös se virallisesti ala niistä säännöllisistä kovista supistuksista? Meillä mies osti kihlat joulukuussa - naimisiin mennään sitten myöhemmin-tyhmä syy "sit ku on varaa pitää häät" :S

Eli mun synnytys oli sit pidempi kuin luulin. Hui. 32 tuntia ehkä?

Toi synnytyksen kesto on kai aika liukuva käsite. Mulla ainakin laittoivat papereihin just sen alkuajankohdan, jonka itse ilmoitin. Olisin siis voinut sanoa mitä vaan.

Ja todellakin! Toukokuu :D luulin jo että nytkö se alkoi, kun tuli hyvin kivulias vatsakramppi toiselle puolelle vatsaa. Ja ties mitkä istukan repeämiset ehti käydä mielessä. Mut se meni ohi ja lapsi meuhkaa (sokerihumalassa varmaan) iloisesti. Ja aurinkokin pilkahtaa :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Kävin piitkällä lenkillä ja palkkioksi sain järettömän alapääkivun - taivas että sattuu! No tortillat valmistumassa, jos ne helpottas?! Sisäisesti siis :D

Laitetaanhan niitä kaalinlehtiä sun muita minne sattuu, niin miksei tortillojaki vaikka torttuun?! Vähä jalapenoa, tomaattia ym niin ois takuulla hyvä puudutus alakerrassa. Loppuis nämä kivut :D

Luulen et jos jalopenoa laittas torttuun niin alkais tälläkin mammalla askel hyppimään...(miten nää jutut meni taas torttuun.... :grin)

Yeah, menkkafiiliksetkin jäi. Ei supparin supparia!
Olen vaan 40 min spinnannut, sen jälkeen siivonnut pikkutarkasti koko kämppää ikkunoista ja listoista lähtien!
Huomiselle jäi saunan pesu, jääkaapin pesu, ompeluhommia!

Onneksi on myös noita keskeneräisiä käsitöitä edelleen! Voin sitten itkeä laskettuna aikana ja raivota niiden äärellä..............

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Jospa täälläkin tortillat ottais tortusta kivut pois! Taidanpa tehdä itselleni jonkun puolivammaisen jalkahoidon (en yllä jalkoihini kunnolla...) ja menen pistää jalkani kuumaan veteen. Kipu siirtyy eiks se niin mene... Ja pipariakin ois miehelle tarjolla (jouluisia), käskin syödä pois :grin Piirakkaa on pakkasessa ja munkit ihan omasta takaa aikamoiset :wink

Muokattu viimeksi:
Toukokuussa saisi todellakin tapahtua. Musta tuntuu, että kuka tässä nyt jaksais enää kesäkuun puolelle. Ajatuskin hirvittää. Mitähän edistävää toimintaa sitä vois tehdä...?

Toukokuussa alkoi tapahtua tosiaan kun on semmonen rytinä käynnissä täällä ja noilla muillakin seuraamillani mammapalstoilla. Toukokuiset haluaa vissiin kaikki syntyä just vappuna.

Mut mää oon ihan kauhuissani kun luen miten kovat ruuhkat tuntuu synnäreillä sit vastaavasti olevan. Jos nyt oikein ymmärsin ni Hesassa ei oo paljoo vaihtiksia ja Lohjallakin salit koko ajan täynnä, tais Hyvinkääkin olla aika buukattu. Et jos sieltä valuu tänne kohta jengi ja kun täälläkin on salit ihan tukossa. Ja mä en lähe muualle, en!!!!

Mut jos se vähän rauhoittuisi kun innokkaimmat bebet on päässy ulkoilmaan? :)

On kamalaa, jos Helsingin vaihtoehdot on täynnä. Hyvinkäällä ja Lohjalla on sulkuja... Sitten jää vaan Porvoo, niinkö? Kurjaa.

...Mutta eikös just Porvoota ole kehuttu. Mulla on siellä yks tuttu kätilönä (kai). No, emmä ainaskaan haluis niin pitkälle lähtee.

Niin tai läheppäs vaikka kovissa synnytys kivuissa Lahteen asti! Sinnekin kuulemma passitetaan, jos Helsingissä tai muualla tässä lähempänä oo tilaa.

Huhhuh! Mihinköhän ne täältä Hämiksestä pistää jos ei oo tilaa, Lahteen kanssa? Ehkä Treelle vai onkohan se kuin ruuhkainen. Vaik en oo kyl muualle lähtemässä, mä haluun mun sairaalaan, nih!

Mä edelleen ihmettelen miks noista suluista ei oo ilmoitettu ennakkoon. Koska ei niitä nyt tällä viikolla oo keksitty vaan onhan ne ollu tiedossa jo pidempään, kun on pitäny suunnitella kätilöiden ym. henkilökunnan työvuoroja. Ihme juttu, että yhtä äkkiä ois jotain sulkuja....

Takaisin