Toukokuisten plussatestien kuvia

Miten en tullutkaan ajatelleeksi noita valemenkkoja, jos oliskin niistä kyse o_O ja tosiaan mietin kanssa, että pakko olla pidemmällä kuin 3+6. Viime raskaudessa taisin saada ekan haalean plussan dpo 9, mutta meni kyllä vielä monta päivää ennen kuin oli kunnon viivat testissä. Alkoi ihan jännittää, että koskakohan mulla la :rolleyes:

Ja vaikkei olis olleet valemenkatkaan, niin oviksen on kyllä täytyny olla tosi aikasin. Onhan kroppa voinu heittää yhtäkkiä oviksen vaikka heti menkkojen perään, vaikka yleensä oloskin ihan 28 päivän kierto.

Muistan itse, kun vaihdoin ruokavalion normilta ketolle, niin eka kierto lyheni 2 viikkoon. Sen jälkeen jatkui taas 4 viikon syklillä. Eli siinä kohtaa kun tuli rajumpi muutos ruokavalioon, heitti kroppa oviksen tulille... Tai jotain :hilarious:
 
Joo mulla tosiaan käynnistyi vuosi synnytyksestä kierto toukokuussa ja on vähän heitellyt kierron pituus, että ehkä tällä kertaa ovis oli vaan superaikaisin. Ensimmäisellä kerralla raskaus alkoi kierrosta, jossa ovis oli ollut poikkeuksellisen myöhään, että ehkä nämä erikoiskierrot on mulla jotenkin hedelmällisempiä :grin
 
No hcg tuplaantuu parin päivän välein eli jos jos silloin ma on ollut vaikka 155 niin
4+1 155
4+3 310
4+5 620
5+0 1200
5+2 2400
5+4 4800

eli ton kaavion mukaan vaihtuisi vasta 5+3 jälkeen 3+
Jos mietityttää testaa vielä muutaman päivän päästä uudelleen ?


eli jo 4+1 268
4+3 536
4+5 1072
5+0 2144
5+2 4288
5+4 8576

Eilen oli DPO 15 ja HCG oli siis 268.
 
Vitsi että oon odottanut, että testiviiva on vahvempi kuin kontrolli :smiley-angelic001 nyt digin pitäisi olla (tai hcg mukaan jo eilen) 3+ mutta en tee enää. Olen pitänyt babyplania ja pc yhtä hyvinä, mutta tästä näkee että pc "parempi" o_O ainakin näistä yksilöistä. Nyt 5+4. Nyt jäljellä vielä babyplaneja ja teen niitä satunnaisesti, kaksi viikkoa ultraan :nailbiting:

Miten tilanteesi eteni? EIkö sinulla ollut jo yli 3000 HCG?
 
Miten tilanteesi eteni? EIkö sinulla ollut jo yli 3000 HCG?

Juu, 5+3 oli 3780. Liuskoja on tullut sen jälkeen tehtyä, mutta en muuten tiedä mikä tilanne, toivottavasti on noussut hcg :) yritin eilen vikoilla liuskoilla tulisko hook-effect, mutta ei tullut :hilarious: toivon, että pissa oli valmiiksi laimeaa, ainakin väri oli haaleahko ja ihmeen vihreä.
Hook effect on siis sitä, että jos tekee kaksi testiä, toinen testi laimennetulla pissalla. Laimennetusta pissasta pitäisi tulla tummempi, silloin kun hcg on niin korkea, että testit ei pysty sitä käsittelemään. En tiedä onko sen raja 10 000 vai enemmän :confused005
 
Mitkä viikot sulla menossa? :)

Tänään ylimääräinen check-up ultra, kun oli epäilys kohdunulkoisesta raskaudesta. Onneksi tyyppi löytyi kuitenkin ihan oikeasta paikasta, ja vaikka viikkoja olisi virallisesti vasta 4+4, koko oli 5+0. Ruskuaispussiakin näkyi jo. Itku tuli siinä jalat levällään :)
 
Mä en tiedä, uskallanko vieläkään tänne toukokuisiin tulla, kun mielestäni viivat vahvistuu niin hitaasti. Tässä kuva, mitä mieltä olette? Näinä kahtena viimeisenä päivänä olen joutunut ottamaan pregcheckit rinnalle, kun nuo toiset testit loppui. Digin meinasin tehdä sunnuntaina (dpo16) ja jos on silloin vain 1-2, niin heitän hanskat tiskiin :shy:

https://ibb.co/86zBxZm
 
Mä en tiedä, uskallanko vieläkään tänne toukokuisiin tulla, kun mielestäni viivat vahvistuu niin hitaasti. Tässä kuva, mitä mieltä olette? Näinä kahtena viimeisenä päivänä olen joutunut ottamaan pregcheckit rinnalle, kun nuo toiset testit loppui. Digin meinasin tehdä sunnuntaina (dpo16) ja jos on silloin vain 1-2, niin heitän hanskat tiskiin :shy:

https://ibb.co/86zBxZm

Hienostihan nuo ovat vahvistuneet! :happy:
 
Mä en tiedä, uskallanko vieläkään tänne toukokuisiin tulla, kun mielestäni viivat vahvistuu niin hitaasti. Tässä kuva, mitä mieltä olette? Näinä kahtena viimeisenä päivänä olen joutunut ottamaan pregcheckit rinnalle, kun nuo toiset testit loppui. Digin meinasin tehdä sunnuntaina (dpo16) ja jos on silloin vain 1-2, niin heitän hanskat tiskiin :shy:

https://ibb.co/86zBxZm

Hyvältä näyttää, varmasti tulee sunnuntaina 2-3 :)
 
Takaisin
Top