Toukokuisten plussatestien kuvia

Palailen tänne, kun olen ollut jotenkin tosi paniikissa tässä viime päivät, kun ei ne viivat vain vahvistu, kuten muilla näkyy tekevän. Tänään oli sitten virallinen testipäivä ja digi näytti "raskaana 2-3", eli ihan ok (nyt siis dpo19). Laitoin sitten paniikkiviestin Tilkkaan, että ei ne viivat vahvistu, ja sain onneksi veritestiin lähetteen. Tulos oli 1037 IU/l... Polilta ei olla tuota arvoa kommentoitu, saa nähdä saako parin päivän päähän seurannan, mutta mielestäni tuo lukema on aika iso suhteessa siihen, ettei viivat ole läheskään tasavahvat vielä Pregcheckissä...

Tässä linkki kuvaan, kun en osaa tähän nätimmin linkittää, tuo ohut testi on kiinahalpis, joka on näyttänyt tuommoista myös jo monta päivää.
https://ibb.co/Sr8TXfH

No jännitys jatkuu, mutta hiukan on nyt parempi mieli, kun ei tuo nyt mikään ihan huono arvo ole (pelkäsin, että tulee jotain 150-200 luokkaa).
 
Palailen tänne, kun olen ollut jotenkin tosi paniikissa tässä viime päivät, kun ei ne viivat vain vahvistu, kuten muilla näkyy tekevän. Tänään oli sitten virallinen testipäivä ja digi näytti "raskaana 2-3", eli ihan ok (nyt siis dpo19). Laitoin sitten paniikkiviestin Tilkkaan, että ei ne viivat vahvistu, ja sain onneksi veritestiin lähetteen. Tulos oli 1037 IU/l... Polilta ei olla tuota arvoa kommentoitu, saa nähdä saako parin päivän päähän seurannan, mutta mielestäni tuo lukema on aika iso suhteessa siihen, ettei viivat ole läheskään tasavahvat vielä Pregcheckissä...

Tässä linkki kuvaan, kun en osaa tähän nätimmin linkittää, tuo ohut testi on kiinahalpis, joka on näyttänyt tuommoista myös jo monta päivää.
https://ibb.co/Sr8TXfH

No jännitys jatkuu, mutta hiukan on nyt parempi mieli, kun ei tuo nyt mikään ihan huono arvo ole (pelkäsin, että tulee jotain 150-200 luokkaa).

Jokaisella ne testit reakoi eri tavoin, ettei se välttis mitään tarkoita. Luottaisin siihe verikokeeseen. Mitä noi testit on? Jos on liian halpoja ni sekin tekee. Mulla ainki yks halpis näytti paljon haaleampi mitä toinen. Mullaki se kesti et oli ees tasavahvat. Ite käytin niitä mitä saa kaupasta ja siinä on 2 yhessä. En ny muista merkkiä. :sorry:
 
Jokaisella ne testit reakoi eri tavoin, ettei se välttis mitään tarkoita. Luottaisin siihe verikokeeseen. Mitä noi testit on? Jos on liian halpoja ni sekin tekee. Mulla ainki yks halpis näytti paljon haaleampi mitä toinen. Mullaki se kesti et oli ees tasavahvat. Ite käytin niitä mitä saa kaupasta ja siinä on 2 yhessä. En ny muista merkkiä. :sorry:

Juu, päätin lopettaa testailut tähän nyt, ehkä teen digitestin vielä joku päivä ensi viikolla, kun sellainen on vielä jemmassa. Nämä on juuri niitä 2 kpl pakkauksessa (lila-valkoinen paketti) Pregcheck-merkkisiä. Poliltakin sanottiin, että tuo veritestin tulos on "tosi hyvä" ja uskon kyllä siihen. Sain siis ultra-ajan parin viikon päähän ja tilasin vielä yksityiselle pari päivää aiemmaksi, että mieskin pääsee mukaan (tahdon hänet mukaan, oli uutiset sitten hyviä tai huonoja ja Tilkkaan ei vieläkään saa puolisot mennä).
 
Tänään 5+0 ja sain digiin 2-3 viikkoa. Odotin tulevan jo 3+ kun keskiviikkona hcg oli sen 326. Onkohan aika paniikin vai malttaisinko rauhassa odotella.. ajattelin etten tee enää testejä mutta nyt jäin miettimään onko haettava vielä digi vai pyytäisinkö uuden lähetteen verinäytteeseen..
 
Okei rauhotankin vähän itse itseäni, kun eihän sen hcg:n joka päivä kuulu tuplaantua vaan suunnilleen parin päivän välein :hilarious: eli silloin vasta huomenna tai ylihuomenna näyttäis sen 3+ :grin laskin hätäpäissäni väärin ja panikoin...
 
Kaksi testiä tuli tehtyä (ylempi 4+0, alempi 5+0).
 

Liitteet

  • EB2F7D00-4064-4DBA-97D6-8DCB00D1C16A.jpeg
    EB2F7D00-4064-4DBA-97D6-8DCB00D1C16A.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 19
Takaisin
Top