Toukokuisten plussatestien kuvia

Tänään oli pakko hakea digi ja oli noussu. Nyt on 4+6. Pelottaa kyllä paljon mitä siellä ultrassa näkyy, vaikka kuinka yrittäisi olla ajattelematta. :sorry: oon viikko sit saanu digiin 1-2. Paljo noitte digien hcg arvot on kun en oikein löytäny tietoa. :bag:
 

Liitteet

  • 20210910_090808.jpg
    20210910_090808.jpg
    968.1 KB · Katsottu: 40
Tänään oli pakko hakea digi ja oli noussu. Nyt on 4+6. Pelottaa kyllä paljon mitä siellä ultrassa näkyy, vaikka kuinka yrittäisi olla ajattelematta. :sorry: oon viikko sit saanu digiin 1-2. Paljo noitte digien hcg arvot on kun en oikein löytäny tietoa. :bag:

Sulla näyttää ihan oikein :) 5+ viikolta alkaa näkymään se 3+
 

Liitteet

  • A6A2A3DD-D592-48E0-9D9E-B8C7A5BA487B.jpeg
    A6A2A3DD-D592-48E0-9D9E-B8C7A5BA487B.jpeg
    36.5 KB · Katsottu: 30
Uskalsin tehdä vielä digin tänä aamuna :nailbiting:, viikko edellisestä ja tulos näyttää sitä mitä pitääkin :rolleyes::) tänään 5+3

Hienoa:happy: iteki aattelin tehä vielä yhe digin ku päiviä vähä menee. Vähä kyllä pelottaa vaihtuuko tuohon 3+:sorry:
 
Onpa ihana katsella taas plussatestejä. :love017Uskaltaudun tänne mukaan myös. En ihan ymmärrä, mitä mun kropassa tapahtuu. Menkoista laskettuna nyt olisi vasta 3+6, mutta testeissä ihan leffaviivat.

Tarkkaa ovispäivää en tiedä, muutama päivä sitten tuli pientä tuhrua (kiinnittymisvuotoa?), vastaavaa oli viime raskaudessa. Eilen tuli sellainen olo, että pakko tehdä varmuuden vuoksi testi, kun ollut ihmeellistä etovaa oloa ja maha sekaisin eli ihan vastaavia oireita kuin viime raskaudessa. Kuvassa ylin testi tänään tehty ja kolme eiliseltä. :grin
 

Liitteet

  • D40C228E-3CDA-418D-A79E-077864460F1B.jpeg
    D40C228E-3CDA-418D-A79E-077864460F1B.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 52
Minäkin nyt uskaltaudun tänne!

Torstaina tehty dpo 10 (ovis tikutettu) yllätykseksi haalea plussa ja digin vahvistus Raskaana 1-2 viikkoa.

Tänään dpo 12 ja superisti tummentunut :Heartred Eli viikkoja nyt 3+5/ kp 31/33 :)
 

Liitteet

  • 20210911_142814.jpg
    20210911_142814.jpg
    4.9 MB · Katsottu: 30
Onpa ihana katsella taas plussatestejä. :love017Uskaltaudun tänne mukaan myös. En ihan ymmärrä, mitä mun kropassa tapahtuu. Menkoista laskettuna nyt olisi vasta 3+6, mutta testeissä ihan leffaviivat.

Tarkkaa ovispäivää en tiedä, muutama päivä sitten tuli pientä tuhrua (kiinnittymisvuotoa?), vastaavaa oli viime raskaudessa. Eilen tuli sellainen olo, että pakko tehdä varmuuden vuoksi testi, kun ollut ihmeellistä etovaa oloa ja maha sekaisin eli ihan vastaavia oireita kuin viime raskaudessa. Kuvassa ylin testi tänään tehty ja kolme eiliseltä. :grin

Voiskohan olla että edelliset menkat olikin ns. valemenkat?
 
Onpa ihana katsella taas plussatestejä. :love017Uskaltaudun tänne mukaan myös. En ihan ymmärrä, mitä mun kropassa tapahtuu. Menkoista laskettuna nyt olisi vasta 3+6, mutta testeissä ihan leffaviivat.

Tarkkaa ovispäivää en tiedä, muutama päivä sitten tuli pientä tuhrua (kiinnittymisvuotoa?), vastaavaa oli viime raskaudessa. Eilen tuli sellainen olo, että pakko tehdä varmuuden vuoksi testi, kun ollut ihmeellistä etovaa oloa ja maha sekaisin eli ihan vastaavia oireita kuin viime raskaudessa. Kuvassa ylin testi tänään tehty ja kolme eiliseltä. :grin

Nojoo, sulla on kyllä vähintään jo 5+0! :cat:

Onnea kaikille uusillekin :love017
 
Miten en tullutkaan ajatelleeksi noita valemenkkoja, jos oliskin niistä kyse o_O ja tosiaan mietin kanssa, että pakko olla pidemmällä kuin 3+6. Viime raskaudessa taisin saada ekan haalean plussan dpo 9, mutta meni kyllä vielä monta päivää ennen kuin oli kunnon viivat testissä. Alkoi ihan jännittää, että koskakohan mulla la :rolleyes:
 
Takaisin
Top