Toukokuisten plussatestien kuvia

Jes, tänään tuli digiviikkotestiin 3+ :) Aika linjassa meni, testasin tiistaisin:

tiistai 24.8. 1-2
tiistai 31.8. 3-4
tiistai 7.9. 3+

Toivottavasti lupaa hyvää..

Meillä ensi maanantaina 6+3, jota edellinen raskaus vastasi, kun todettiin kkm 8+1 ultrassa. Mehän ei toki vielä ensi viikolla voida tietää, jatkuuko raskaus, sillä yritän sinnitellä sinne 8+, ennen kuin mennään tällä kertaa varhaisultraan.

Ellen nyt sitten pääse sitä ennen sinne äitipolille sokereiden vuoksi ja siellä ultrattais..
 
Vitsi että oon odottanut, että testiviiva on vahvempi kuin kontrolli :smiley-angelic001 nyt digin pitäisi olla (tai hcg mukaan jo eilen) 3+ mutta en tee enää. Olen pitänyt babyplania ja pc yhtä hyvinä, mutta tästä näkee että pc "parempi" o_O ainakin näistä yksilöistä. Nyt 5+4. Nyt jäljellä vielä babyplaneja ja teen niitä satunnaisesti, kaksi viikkoa ultraan :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20210907_075307__01.jpg
    IMG_20210907_075307__01.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 33
Täällä 4+2. Digi 2-3 ja pc näyttää kans hyvältä. Ite aattelin tehdä pois noi kaapissa olevat testit kun onhan se joka kerta mukavaa, kun se plussa siihen pärähtää ja ainut konkreettinen asia tässä vaiheessa. :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20210909_121757.jpg
    IMG_20210909_121757.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 38
Mulla kans kaapissa vielä yks pc ja yks viikkodigi, koskahan ne käyttäisin pois, ehkä ens viikolla niin on jotain tekemistä ja konkreettista nähtävää ennen seuraavan viikon ultraa :hilarious:
 
Mies löysi kauppakassista Prisman kuitin, jossa oli raskaustestejä ostettuna. Kysyi, että vieläkö ostin testejä?? Katoin sitä ku pöljää ja totesin, että tottakai! Ja Tokmannilta tulossa kans vielä 4 puikkoa :hilarious::hilarious: Ressaa ihan pirusti, kun viivat ei ole ihan sitä mitä toivoisi :sorry: Monella jo tasavahvaa tässä vaiheessa.
 
Mies löysi kauppakassista Prisman kuitin, jossa oli raskaustestejä ostettuna. Kysyi, että vieläkö ostin testejä?? Katoin sitä ku pöljää ja totesin, että tottakai! Ja Tokmannilta tulossa kans vielä 4 puikkoa :hilarious::hilarious: Ressaa ihan pirusti, kun viivat ei ole ihan sitä mitä toivoisi :sorry: Monella jo tasavahvaa tässä vaiheessa.

Ootko tänää testaillu?:happy:
 
Juu, joka aamu :nailbiting: Tänään nyt ei ollut suoraan verrannollinen kun ennen testannut Pregcheckin puikolla ja nyt oli liuska. Kyllä siinä viiva on edelleen. Huomenna on se uusi hcg mittaus...

Mä testasin aika paljo samalla. Mulla esim sama herkkyys toisessa näytti tummempaa ku toisessa. Myös mulla aamulla pissa on aina aika laimeaa koska herään siihe pissahätään ni sit oon vähä myöhemmi tehny testiä. :happy: mulla monesti aamulla testi viiva oli vaaleampi ku päivällä.
 
Mä testasin aika paljo samalla. Mulla esim sama herkkyys toisessa näytti tummempaa ku toisessa. Myös mulla aamulla pissa on aina aika laimeaa koska herään siihe pissahätään ni sit oon vähä myöhemmi tehny testiä. :happy: mulla monesti aamulla testi viiva oli vaaleampi ku päivällä.

Niin tuokin kyllä... Oon aina vaan aamupissasta testaillut (just siitä hädästä mihin herää joka aamu 04.30)! Paitsi eilen kun testasin töiden jälkeen ja pc:n liuskaan tuli yllättävän vahva ihan parin tunnin lirusta.
 
Niin tuokin kyllä... Oon aina vaan aamupissasta testaillut (just siitä hädästä mihin herää joka aamu 04.30)! Paitsi eilen kun testasin töiden jälkeen ja pc:n liuskaan tuli yllättävän vahva ihan parin tunnin lirusta.

Tuota just tarkoitin kokeilepa päivällä tai illalla. :happy: mä aina katon jos pissa on kovin vaaleeta en testiä tee. Tänää heräsin 3,5h jälkee ja oli niin vaaleeta etten tehny heti. :grin
 
Takaisin
Top