Toukokuisten plussatestien kuvia

Dpo 15 ja 16. Turkasen hidasta vahvistumista :think005

View attachment 106203
Tosi hyvin vahvistunut! Itsellä kävi viimme raskauden testailussa niin että testailin joka päivä ja jossain vaiheessa tuli jopa haaleampi viiva kuin edellisenä päivänä.. säikäytti! :nailbiting: mutta terve tyttö syntyi! :happy: ja nyt hänestä tulee ehkä isosisko toukokuussa.
Testasin eilen kummalisen olon vuoksi, itketti ja palelsi, menkkojen piti eilen alkaa muttei yhtään tuntunut siltä... joten tässä eilis illan tulos:Heartred :nailbiting:
Jotenkin kummiskin on sellainen olo ettei tämä tuu pysymään kyydissä :sorry: viikkoja pitäisi tänään olla 4+1.
20210906_131201.jpg
 
3780 oli nyt tulos :Heartpink ehkä tästä vielä vauva tulee :Heartpink täytyy nyt olla tarkkana tän hartiapistoksen kanssa, olispa vaan lihasjumi eikä kohdunulkoinen. Itken, ehkä saankin vielä vauvan...tai ainakin on vielä mahdollisuus :Heartblue
 
3780 oli nyt tulos :Heartpink ehkä tästä vielä vauva tulee :Heartpink täytyy nyt olla tarkkana tän hartiapistoksen kanssa, olispa vaan lihasjumi eikä kohdunulkoinen. Itken, ehkä saankin vielä vauvan...tai ainakin on vielä mahdollisuus :Heartblue

Voi kun ihana juttu :Heartred
 
3780 oli nyt tulos :Heartpink ehkä tästä vielä vauva tulee :Heartpink täytyy nyt olla tarkkana tän hartiapistoksen kanssa, olispa vaan lihasjumi eikä kohdunulkoinen. Itken, ehkä saankin vielä vauvan...tai ainakin on vielä mahdollisuus :Heartblue

Ihana kuulla. :Heartred Olen helpottunut sun puolesta. :love017
 
3780 oli nyt tulos :Heartpink ehkä tästä vielä vauva tulee :Heartpink täytyy nyt olla tarkkana tän hartiapistoksen kanssa, olispa vaan lihasjumi eikä kohdunulkoinen. Itken, ehkä saankin vielä vauvan...tai ainakin on vielä mahdollisuus :Heartblue

Jesjesjes, onnea hyvistä uutisista! :Heartred :Heartred :Heartred
 
Mä en tajua kun en vieläkään saa tohon RFSU liuskaan juuri mitään :wideyed:

Mä ostaisin niitä kun vaan tulis vastaan, ois kans kiva nähdä tuleeko mitä. 3+3 (dpo10?) tein eli siis ihan alussa joo toki mutta tältä näytti silloin :hilarious: muissa oli paljon vahvempaa
 

Liitteet

  • Screenshot_20210906-190445.jpg
    Screenshot_20210906-190445.jpg
    240.3 KB · Katsottu: 29
Mä ostaisin niitä kun vaan tulis vastaan, ois kans kiva nähdä tuleeko mitä. 3+3 (dpo10?) tein eli siis ihan alussa joo toki mutta tältä näytti silloin :hilarious: muissa oli paljon vahvempaa

Mäki tein 3+3 samalla testillä ja oli niin haalea et just ja just näkyi. Ja myöhemmi tein samana aamuna sekä tuolla että apteekin ni se apteekin näytti tummempaa. :happy:
 
En tiedä tarkkaan. Ehkä 5+3 (28-päiväisen kierron mukaan, mulla vaihdellut 28-33).

Mä oon vasta 4+2 ja tänään testasin ni tuli tämmöinen. Mulla oli nyt 31pv kierto ja jos ois yhtää aiemmin ovulaatio tullu ois menny mönkään koko hoito kerta. :nailbiting:
 

Liitteet

  • 20210906_095633.jpg
    20210906_095633.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 23
Tein taas illasta testin. Mun mielestä vahvistunut eilisestä :shy: mitä mieltä te ootte?20210906_211415.jpg
 
Takaisin
Top