Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko mitään keinoa millälieventää keskeytyneen keskenmenon pelkoa? Mulla on myös pahimmat oireet hävinnyt, vaikka tänään taas kaaduin sänkyyn päikkäreille. Välillä kuumottaa kohdusta ja tekee repäisy kipuja, kuin siellä tapahtuisi jotain. Tulkitsen sen positiiviseksi kohdun kasvuksi. Mutta ensi viikon perjantaihin tuntuu liian pitkältä ajalta,jolloin on eka ulrta.

Mä niin tiiän ton tunteen... Ei voi muuta sanoa kun, koita saada nyt jotain muuta ajateltavaa, ja usko vaan nyt siihen et kaikki on hyvin... Mies sanoo aina, et ei kannata murehtia semmosista asioista, joita ei ole edes tapahtunut.. :) Eli luota vaan siihen, että kaikki on hyvin masussa, ja ultrassa saat nähä pienen hirveenä touhuamassa. :)

Tervetuloa uusille:) täällä eletään hiukan hiljais eloa, järkyn flunssan (jo 3 tauti 1,5 kk sisään :o) ja näiden oireiden takia, nää pienet näytöt (puhelin,pad) aiheuttaa aivan järkyttävän pahan olon... Innolla odottaen et koska nää oireet loppuu, nyt menossa 9+5...

Tervetuloa uusille ja onnittelut plussista! :)

Äippä x4, voi kurjuus. :sad001 Pikaista paranemista!

Tossa sivun yläreunassa mainoksen yläpuolella on linkki missä voi vaihtaa nimimerkin. Isolla lukee "toukokuisten ketju" ja sen alla heti "vaihda nimimerkki".
En tiiä osasinko selittää :D

Muoks. Ainakin siis selaimen kautta näin, jos käytät sovellusta ni varmaan menee vähä erilailla.

Mulla kanssa ruvennut oireet hiljalleen häviämään. Väsymystä on kyllä ja silloin tällöin hetkellinen etova olo, mutta muutoin melko normaali. Eilen alkoi kanssa repivät ja nipistelevät kivut alavatsassa ja ensin niitä vähän pelästyinkin, mutta asiasta lueskeltuani taitaa olla ihan normaalia. Huh!

Minua myös pelottaa keskenmeno kamalasti jostain syystä, kun tuntuu että on oikeasti jo kiintynyt tähän kasvavaan pieneen papuseen ja odottaa kovasti hänen saapumistaan. Luotan kuitenkin siihen, että kaikki menee hyvin :) pian on nt-ultra, jota odotan kun kuuta nousevaa. Silloin saan varmasti taas mielenrauhan, ainakin vähäksi aikaa :angelic:

Ja täytyy ilmeisesti sen Bridget Jones katsoa, taitaa olla tähän tilanteeseen sopiva... :grin

Mulla kanssa ruvennut oireet hiljalleen häviämään. Väsymystä on kyllä ja silloin tällöin hetkellinen etova olo, mutta muutoin melko normaali. Eilen alkoi kanssa repivät ja nipistelevät kivut alavatsassa ja ensin niitä vähän pelästyinkin, mutta asiasta lueskeltuani taitaa olla ihan normaalia. Huh!

Minua myös pelottaa keskenmeno kamalasti jostain syystä, kun tuntuu että on oikeasti jo kiintynyt tähän kasvavaan pieneen papuseen ja odottaa kovasti hänen saapumistaan. Luotan kuitenkin siihen, että kaikki menee hyvin :) pian on nt-ultra, jota odotan kun kuuta nousevaa. Silloin saan varmasti taas mielenrauhan, ainakin vähäksi aikaa :angelic:

Ja täytyy ilmeisesti sen Bridget Jones katsoa, taitaa olla tähän tilanteeseen sopiva... :grin

Täällä samanlaisia oireita ja pelko kans keskenmenoon.. Ja kauhea kiintymys jo pikkuiseen kun kumminkin esikoinen tulossa[emoji173]️ 31.10 oisi neuvola ja 7.11 nt-ultra jännittäviä aikoja.. Osaa enään muuta ajatellakaan kuin että onko maha asukilla kaikki hyvin tsemppiä kaikille [emoji4]

Itelläniki hävinny ällötys ja väsymys pari viikkoa sitten suurin piirtein..päänsärky nyt vaivana, jonka takia neuvolassaki kävin varmuuden vuoksi, kehoitti ulkoilemaan ja riittävästä ravinnosta ja juomisesta ja myös hierottamaan haryioita jos osakseen niskajumia..ei mitään erikoisempaa, hemppari ja verenpaineet hyvät..pari kiloa tullu 6 vkon aikana..ja mikä ennen kaikkea parasta ultrasi vatsan päältä ja siellä näkyi pikkuinen heilumassa ja sydän sykki..niin ja viikkoja olisi tänään 12+1 , ultran mukaan 12+4 :happy::happy093:Heartbigred

Tänään ensimmäinen päivä ties kuinka pitkään aikaan kun mikään ei oo yököttänyt eikä aamu alkanut idoa halaten :happy093 Toivottavasti tästä tulee pysyvä olotila. Väsymys vaivaa kyl, mut jotenkin se on pientä verrattuna tohon jatkuvaan phv-tunteeseen. Tänään 9+2 ja parin viikon päästä ois eka ultra ja nähdään pikkukaveri ensi kerran. :Heartred

Täällä kanssa yks melkein oireeton jota pelottaa.. ainoana oireena iha hervottomiks turvonneet tissit :woot: ja kylmästä särkee ihan sika kovaa.
Ostin viime viikolla uuet urheiluliivit ja nyt jo ne puristaa.

Pitäs huomenna muistaa varata aika ekaan ultraan, toivotaan että sais sen mahollisimman nopeesti :rolleyes:
Seulontoihin ei osallistuta.
Rv 9+5 (vasta :arghh:)

Mullakin oireet vähenivät 7+. Oon muutenkin päässyt helpolla, oireina oli iltaisin lievä pahoinvointi, röyhtäily ja väsymys

Kiitos, Mam17. On jokseenkin helpottavaa nähdä muidenkin pelot. Jokseenkin olen rauhallinen,sillä kohtu välillä polttaa ja tuntuu kipeältä. Juuri sellaiselta kuin se kasvaisi. Ja eilen tunsin kunnon muljahduksen. Ihmettelin ettei se voi olla lapsi, vaikka tuntui kuin joku olisi tehnyt kuperkeikan sisälläni. Mutta mies muistutti heti, että jos tulee kaksoset. Olen siis rv10+5 Kaksoset on ainut selitys, että tuntisin joskus liikkeitä. [emoji14]

Varasin äsken ajan ekaan ultraan :smug: seulontoihin ei siis osallistuta.
Oli ajanvarauksen yhteydessä puhetta verikokeista, mutta se nyt jäi kysymättä että pitääkö paastota niitä ennen?
Osaisko joku auttaa, ajanvaraus umpeutu jo tältä päivältä ni en sinnekkään voi soitella vasta kuin huomenna.

Ei tarvii paastota, jos viet pissat samalla niin olis ihan hyvä jos pisu olis ollu rakossa väh 4h mut jos ei pysty niin pitkään pidättämään niin ei sekään oo katastrofi;)

Woe veljet, sain pienen sykkeen kuuluviin kotidopplerilla. :') <3 Kaveri synnytti esikoisensa neljä viikkoa sitten ja sain hältä lainaan ostamansa dopplerin, onpa kiva vehje. :)

Onko muut hankkineet kotidoppleria? :)

Tuo lainassa oleva on raskauskeijulta tilattu edullisin Angel sounds, näytti toimivan hyvin.

Juu löytyy angelsounds kotidoppler . Viime raskaudessa ostin, 8+4 sain sykkeet kuuluviin ekan kerran ja sen jälkeen kaks kertaa kokeillu enkä oo löytäny. Nyt 9+6 .. katotaan uskaltaako sitä kokeillakkaan enää doppleria ennen np ultraa joka on 12+3 , aivan turhaa mielialan laskua aiheuttamaan jos ei löydy ääniä :P

Lily7, mulla tuntuu välillä myös siltä että alavatsassa olisi vesi-ilmapallo joka venyy eri suuntiin.. varsinkin ruokailun jälkeen tuntuu tätä outoa muljahtelua. Ensikon kanssa oli tätä samaa tunnetta paljon myöhemmin mutta tietysti suuremmassa mittakaavassa.

Muoks, 12+4 tänään :)

On kiva että oireet on vähentynyt ja jopa väsymys lievittynyt. Aloitin jouluaskartelut [emoji4] Mutta sitä ihmettelen,kuinka mulle on alkanut iltaisin tulemaan kuvottava olo ja tuntuu että iltaisin kohtu herää eloon [emoji50]

Takaisin