Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli tässä vain mieleen.. Minkä ikäistä porukkaa täällä on?[emoji4] jos löytyisi edes vähää sama luokkaa olevia niin vois jutskailla enemmän tästä odottamisesta !:-)

Nemmaliina paljon onnea! :) Tuli ihan kommentistasi mieleen, oletko nähnyt sen Bridget Jonesin uusimman leffan? Jos et niin kannattaa katsoa!!! Ja kaikkien muidenkin, oli tosi hauska ja herkistävä elokuva ainakin näin raskaana olevan näkökulmasta :D

Eiköhän täällä ole aikalailla kaikenikäistä porukkaa ja ennen kaikkea kaikenlaisista elämäntilanteista. Kyllä täällä uskaltaa jutella eri ikästenkin kanssa :wink mut tosta toukokuisten listastahan sä näet kaikkien iät.

Nemmaliina johan tilanne:) onnea plussasta ja tervetuloa mukaan!
Kyffiii täällä on 29-v ja 5 odotetaan:)

Nyt mäki uskallan liittyä tänne :) oon kuukauden lukenut teidän juttuja ja tänään ar-ultran jälkeen uskallan hengähtää ja nauttia :)

Oon 27 ja odotan ensimmäistä lastamme. Raskaus on toinen ja eka meni kesken viime vuonna 10+0.

Tänään on 8+6 ja la on 30.5.

Viikko ois vielä aikaa ultraan..alkaa jo iskee pelko entä jos kaikki ei ookkaa kunnossa..odottavan aika on pitkä..toisekseen onko kellään armotonta päänsärkyä esiintyny...täällä kyl päivittäin ollu ja pitempään jo.vaikka kuinka koittaa juoda ettei pitäs olla nestehukastakaan kyse..

Mammuska, mulla on välillä tota päänsärkyä! Ja siis niin pahaksi äityy iltaan ja yöhön että kun sohvalta nousee niin on kuin joku käyttäisi ohimoita nyrkkeilysäkkinä, ei melkein kävelemään pysty... Onneksi nyt on tullut harvemmin, pari viikkoa sitten oli pahimmillaan. Nyt 13+1.

Tällä myös ollu päänsärkyä... :) luin jostain että progesteroni aiheuttaa sitä usein tässä vaiheessa... Riittävästi vettä päivän aikana niin saattaa helpottaa tilannetta. :) täällä mennään 13+0 :)

Helou,

täältäkin yksi uusi plussaaja mukaan. Oon jo pitemmän aikaa seuraillut juttuja täällä, mutta nyt vasta nt-ultran jälkeen uskaltaudun kirjoittamaan.

Esikoinen tulossa ja laskettu aika 4.5., viikkoja siis 12+4 nyt! Ja ikää löytyy jo 31 vuotta.

Aika epätodellinen olo kyllä vieläkin :)

Tervetuloa uusille ja onnittelut plussista! :)

Tuli tässä vain mieleen.. Minkä ikäistä porukkaa täällä on?[emoji4] jos löytyisi edes vähää sama luokkaa olevia niin vois jutskailla enemmän tästä odottamisesta !:)

Mä olen 21v ja toista lasta odotan. :)

Täällä myös päänsärkyä havaittavissa. Eilen aamulla alkoi ohimoon sattua saman tien kun nousi sängystä ylös, välillä meinaa pää hajota kun jyskyttää niin kovaa. :mad:

Mulla kans pään särkyä, ainakin jos vaikka nostaa lattialta jotain ja sit kun nousee niin kauhee jyskytys pääs :shifty:

Onkohan normaalia että tässä vaiheessa (9+3) melkein kaikki oireet häviävät..? Päivisin kyllä väsymys on kauhea ja ehkä iltaisin pientä huonoa oloa.. Aikaisemmin oireet olleet pahemmat..

Ah, ihana aamupäivä! Täällä Kouvolassa satoi ja sataa lunta [emoji7] Sai tämän äipän energiseksi. Onneksi pahin väsymys ja huono olo on takana. Alkaa joulusiivous. Marras-joulukuussa aloitan joulurruokien teon. Ja ensi viikon perjantaina ultrassa saan varmistuksen että kaikki on hyvin massussa (toivottavasti).

Onkohan normaalia että tässä vaiheessa (9+3) melkein kaikki oireet häviävät..? Päivisin kyllä väsymys on kauhea ja ehkä iltaisin pientä huonoa oloa.. Aikaisemmin oireet olleet pahemmat..

On ihan normaali.. Mulla alko noilla viikoilla helpottaa pahat olot ja väsymys. Enää sen jälkeen ollu satunnaisia pahoja oloja. :) nyt alkaa olla jo "normaali" olo, ainoastaan kamala närästys vaivaa iltaisin.

Mulla nyt 8+6 ja oireet ovat tyystin hävinneet. Pari viikkoa olen yökkäillyt tai oksentanut aamuisin ja nyt ei mitään.. lisäksi aamulla tuli vähän vaaleanpunaista vuotoa, joten nyt olen ihan hermona, että menikö kesken :/
Reilun viikon päästä on neuvola ja silloin otetaan sydänäänet tai jos niitä ei kuulu, niin ultra.
Yritän tässä itselleni vakuutella, että kaikki voi olla hyvinkin ja onneksi vuotoa ei ole ollut enempää mutta onpahan taas tämä epätietoisuus rasittava.

Kipsukka (ja muut), jos yhtään helpottaa, niin mulla hävisi reippaasti suurin osa raskausoireista rv 8 + . Ja vaaleanpunainen pieni vuoto noilla viikoilla on normaalia, uskoisin että masussa on kaikki hyvin. :) Tsemppiä, ymmärrän kyllä että jännittää ja hermostuttaa!

Kiitos Talvitintti, kyllä helpottaa kuulla, että tämä voi olla ihan normaalia :) Ehkä vaan yritän olla luottavaisin mielin, että kaikki on ok ja jos ei ole, niin se on sen ajan murhe :)

Onko mitään keinoa millä lieventää keskeytyneen keskenmenon pelkoa? Mulla on myös pahimmat oireet hävinnyt, vaikka tänään taas kaaduin sänkyyn päikkäreille. Välillä kuumottaa kohdusta ja tekee repäisy kipuja, kuin siellä tapahtuisi jotain. Tulkitsen sen positiiviseksi kohdun kasvuksi. Mutta ensi viikon perjantaihin tuntuu liian pitkältä ajalta,jolloin on eka ulrta.

Kipsukka, mulla loppu raskausoireet ekan ultran jälkeen rv 7+3 pitkäksi aikaa... Sen jälkeen on tullut kuitenkin takas toi väsymys, muttei pahemmin mitään muita oireita ole.. Mitä nyt jotkut ruuat kuvottaa ihan hirveenä, mutta niitähän ei pakko ole syödä. :p

Mut joku tais kysellä ikää. Mä oon 20v ja ensimmäistä lasta odotetaan. :happy: Tosin kaksi keskenmenoa on aiemmin tänä vuonna ollut..

Kiva et tullut taas porukkaa tänne lisää, welcome ! :)

Rv13+0:Heartpink

Takaisin