Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva kuulla sun kuulumisia Mytty! Toivon kovasti, että teille vielä kolmas pieni tulee jos sitä tahdotte :)

Minäkin hyppään mukaan :) oon siis 25-v ja ensimmäinen lapsi tulossa avomiehen kanssa. Nyt viikkoja 8+5 ja laskettu aika 29.5. Varhaisultrassa kävin pari viikkoa sitten ja siellä näkyi kaikki olevan hyvin ja sykekin saatiin kuulla <3 se oli helpotus kun kesällä tuli keskenmeno ja nytkin ollut koko ajan pelko että mitä jos taas. Eka neuvolakin on takana ja postissa tuli aika nt-ultraan joka on 14.11., ei jaksais odottaa! On tää jännää aikaa :)

Kiva kun tulee uusia mukaan, tervetuloa ja onnea! :)

Hassua miten nämä oireet aaltoilevat. Mulle on tullut nyt uutena oireena hikoilu..hyh.. ennen ei oo oikeastaan ollut väliä edes laittaako aina deodoranttia, mutta nyt on pakko laittaa joka päivä ja sekään ei ihan aina auta :confused:

Vatsa turpoaa välillä päivän mittaan tosi isoksi ja mietityttää miten pitkään tän pystyy vielä salaamaan. Toivoisin kuitenkin onnistuvan salaamaan vielä 1,5 kk.

T&pikkuinen 9+5

Ilmottaudutaan täältäki mukaan [emoji4] eli ekaa odotellaan ja viikot nyt 9+0. LA 27.5. Eka neuvolakäynti takana ja nt- ultraa odotellessa että edes tietää jonku elävän tuola mahassa [emoji51]

Ps. En saa tällä iphonella jostain syystä näitä hymiöitä toimiin..

Atram, mäkin oon palellut tähän asti mutta nyt tällä viikolla kuuma ja hiki. No toisaalta ihan hyvä jos alan tarkeneen kun ennen tätä viikkoa ollut esim öisin käytössä 2peittoa ja villasukat :grin

Mun täytyy nyt ensi viikon aikana käydä niissä verikokeissa. Sellaista rupesin miettimään, että täytyykö ennen niitä olla syömättä? Neuvolassa ei kyllä mainittu asiasta mitään...

Mun täytyy nyt ensi viikon aikana käydä niissä verikokeissa. Sellaista rupesin miettimään, että täytyykö ennen niitä olla syömättä? Neuvolassa ei kyllä mainittu asiasta mitään...

Saa syödä ihan normaalisti, itse ainakin söin normaalisti aamupalan eikä kieltoa oo tullut etteikö saisi syödä. :)

Vielä pitäis viikko malttaa odottaa :arghh: porukathan sai nyt sitten tietää. Kieltäydyin skumpasta ja ikinä en siitä kieltäydy, joten äit arvas. Ihanan lämmin oli kyllä vastaanotto. Tuota toiselle puolelle kertomista saaki sitten jännätä. Ei taida olla yhtä iloista touhua.. :shifty: melki tekis mieli jättää kertomatta. :angry7

Vieläkö muita väsymys ja paha olo painaa? Täällä rupee (rv 11+1) oleen jo aika hyvä olo, virtaa piisaa ja pientä pesänrakennusta havaittavissa :-D varmaan tulee joka nurkka puunattua talven aikana. Ainoo että iltaisin se virta sitten loppuu ja sekös turhauttaa kun vielä keksis vaikka mitä tekemistä... :-P

Täällä alkaa jo huono olo hieman helpottumaan.. Vielä kun ruokahalu palaisi niin oisi ihanaa [emoji53] väsymystä kylläkin riittää[emoji99] onko teillä joitakin ruokia mikä menee alas..? Itse en oo vielä löytäny mitään ruokaa mikä menisi... Lämmintä ruokaa on aivan turha kuvitella :( tänäänkään ei ole oikeastaan mitään mennyt alas ja pitäis kumminki syödä jotain.. Mikä on siis teillä ollut semmoinen ruoka mikä menee alas ja antanut vähän ravintoa ?:)

Sitrushedelmät meni parhaiten alas silloin pahimpaan aikaan. Muutkin hedelmät jääkaappikylmänä. Arlan luonto+ rahkajugurtti sitruuna oli kans hyvä. :-) onneksi itsellä on jo ruokahalu palannut.

Hellurei!

Täältä hyppään minä myös mukaan vähän erikoisemmalla tilanteella... Esikoisen laskettu aika 14.05. ja viikkoja taitas olla kasassa 10+6. Tämä pieni papu on seuraus pettäneestä tuplaehkäisystä. Parastahan tästä tekee se, että isävaihtoehtoja on kaksi. Toinen on ns. fuckbuddy ja toisen kanssa alkoi vakavampi juttu, jonka seurauksena fuckbuddy jäi pois kuvioista. Plussasin 3 vkoa sitten outojen oireiden perusteella ja siitähän paniikki iski. Aiheuttaa siis HIEMAN lisästressiä. Mutta kumpikin "isä" on tukena ja ottivat asian ymmärtävästi. Näinpä siis eteenpäin mennään ja alan olla jo asioiden kanssa sinut. Vaikkei hän ollut suunniteltu, on kuitenkin kovin toivottu. Ikinä ei tiedä mihin tämä elämä näköjään kuljettaa... ❤

Oireista tajuton väsymys ja paha olo alkavat helpottamaan, mutta heti jos verensokeri pääsee laskemaan liian alas, iskee tajuttoman huono olo. Ylös ei kuitenkaan vielä ole noussut. Hirveästi tekisi mieli syödä vaan kaikkea raikasta, kuten mandariineja, porkkanoita, sitruunavettä... Suurin osa kaikista herkuista on jäänyt pois ällötyksen takia. Eikä se ehkä ihan hirveän huono juttu ole. älytön turvotus kyllä vaivaa ja mietin kanssa, että kuinkahan pitkään tämän pystyy pitämään salassa.. Varsinkin kun töissä täytyy käyttää melko slimmiä nappipaitaa ...

Nt-ultra on marraskuun puolella, joka jännittää kamalasti. Tähän pieneen kasvavaan elämään kun kiintyy päivä päivältä enemmän. Pelottaa, onko kaikki hyvin...

Tervetuloa uusille!!

Terttuliini, musta taas tuntuu ku olisin jossain syväjäässä. :greet008

Musta kans tuntuu samalta! Tuntuu ettei saunoessakaan sula tarpeeksi!:joyful:
Oon kyllä aina ollu aika vilukissa, mut tää on jo jotain uutta.. Saa nähä miten sitä sitten kunnon pakkasilla tarkenee !o_O :biggrin

Niin ja kiva et on tullut paljon uusia mukaan, onnea teille plussista ! :)

Takaisin