Kaipaan äitejä, jotka on samassa tilanteessa kuin mä. Siis raskaus suht alussa jne. Siksi tänne kirjoittelen :) Mulla on paljon tuttuja,jotka on saanut vastikään lapsen tai on juuri saamassa. Olen heidän puolesta iloinen. Mutta koen olevani yksin mun rakkauteni kanssa
Apuaaaa plussasin tänää. Ärsyttää ku neuvolan täti ei ollu paikalla enää. Mun menkat on ollu aina supersäännölliset ja nyt ollu viimeks elokuussa menkat. Esikoinen on 6kk :D mulla on nii sekavat fiilikset
Torstaina oli nt-ultra. Kaikki näytti oikein hyvälle.:angelic: Vauva oli todella aktiivinen, toivottavasti rauhottuu jossain vaiheessa, meinaan nyrkit heilu siihen mallii et kipiää käy myöhemmin.
Nyt oon omille sisaruksille uskaltanut jo kertoa tulevasta pienokaisesta. Ovat kuulemma innoissaan ja aloittivat jo vauvan tarvikkeiden selailun . Hyvähän se on et joku uskaltaa. Itse koitan viel vähän hillitä shoppailu intoa.
Ihanan kirkas aamu! Lunta maassa taas. :)
Kellojen siirtämisen myötä, aamu kyllä tuntui alkavan turhan aikaiseen. Kyllä se vaan lapsilta joku sisäinen kello löytyy. Mistähän sen aikaa voisi siirtää tunnin taaksepäin? :D
Meilläkin on ajanvaraus, mutta ei löytynyt kahdelle lähimmän terveysaseman labroihin aikoja ollenkaan tälle viikolle mutta ei tarvinnut odottaa kuin 10min ja pääsin :)
Voin hyvät odottajat kertoa teille mikä on tähän mennessä ollut maailman pahinta raskaana ollessa: Tyhjensin meidän yli 40 kilosen uroskoiran anaalirauhaset jonka jälkeen pesin koiran eli märkä koira + rauhasten haju.
HYIHYIHYIHYIHYI se haju on jotain aivan järkyttävää mä kuoleeeeennnn!!!!
Nyt kaikki maholliset vinkit pöytään! Olen neljättä päivää ihan järkyttävässä flunssassa. En edes muista milloin viimeksi olisi ollut näin rajuna... Nenä ihan tukossa eikä sarvikuonotyhjennys taho onnistua siitä syystä, yskin keuhkot pihalle ja lämpö sahaa, mutta kuumetta ei ole. Joka paikkaa särkee. Onko jotain hyviä vinkkejä millä lieventää oloa? Lääkärillä kävin ja totesi olevan vaan kausittaista flunssaa, lepoa ja juomista. Lääkkeitä en viitsisi hirveästi napsia, mutta panadolia olen joutunut jo pariin otteeseen ottamaan... Apua, ihan kamala olo ja tuntuu ettei lähe helpottamaan, päinvastoin.
Nemmaliina mulla ollu toi sama tauti (tai siltä se kuulostaa) nyt 1,5 viikkoa eikä loppua näy... Tukkoisuus helpottanut mut tää yskä on ihan kamala! Mä tosiaan oon juonut todella paljon lämpimiä juomia, syönyt oikeastaan nestemäistä ruokaa (liemiä,sosekeittoja tms) kun kurkku niin liekeissä et ei muuta voi edes harkita... Suihkussa/saunassa oon höyryhengitellyt ja sarvikuonolla nenää availlu, panadolia oon napsinut ja neuvolan luvalla oon yöksi laittanut alla olevaa nenä sumuketta ja päivisin sit A-tippoja... Tietysti mamma vitamiinit päälle vitamiini boostina, ja mynthonia tms imeskelen koko ajan!
Voimia, toivotaan et helpottais pian!