Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa omppoloinen sinäkin täällä! :) meitä on nyt näemmä useampi edellisen raskauden kkm kokemuksella, toivotaan että tällä kertaa ihan kaikki saavat lapset syliin asti :Heartred

Ääh...mistä mä löydän jotkut sivuston ohjeet kun mä en saa tosta profiilin kohdalta nimeä vaihdettua. Hyvä ois lukea varmaan . Pitää varmaan vaihtaa nimeksi tunari . Johtuukin vissiin siitä että olen puhelimen kautta täällä...selvitellään selvitellään .

Muokattu viimeksi:
Herttarouva, juuri meinasin neuvoa miten (ainakin itse) saa nimimerkin vaihdettua, mutta nähtävästi osasit ;D

Minäkin tästä tälleen varovaisesti siirryn tänne...
Eli keskiviikkona tein positiivisen testin. Me aloitettiin tjottailu vasta heinäkuussa, hämmentävää, miten nopeasti sattui tärppäämään. En oo vielä ehkä ihan täysin sisäistänyt asiaa, ja toisaalta, sen verta alussa ollaan, että pessimistinä en ehkä edes uskalla vielä olla liian innoissani (silti salaa kävin jo vähän hypistelemässä vauvanvaatteita...). Mutta toivotaan, että kaveri pysyy matkassa mukana! :Heartred

Onnea uusille plussailijoille ja hyvistä ultrakuulumisista!

Tänään aamulla taisin oikeasti vasta tajuta, että kaikki on todellista. Pelkoa ja ahdistusta pukkaa vasta nyt.. :D Ihania sekavia tunteita

Tiippana, tervetuloa ja onnittelut plussasta! :)

Äippä x4, kiva että baby number 5 sai hyvän vastaanoton! :)

Kyl oli muuten raastavaa uutisten kertominen:D kamala kun aikuinen akka pelkää vanhempiensa reaktioita raskauteen:D

Oi mäki tahtoisin kertoa omalle äidille ihan naamatusten! Matkaa äidille on 650km eikä olla suunniteltu reissua sinne nyt ihan hetkeen ni saapa nähdä että maltanko pitää suutani kiinni (en) siihen asti että nähtäis :rolleyes:

Mun vanhemmat kävi tänään täällä ja äiti yhtäkkiä katseli esikoisen pehmopupua ja sanoi, että tämä taitaa olla poikapupu, kun on vaaleansininen nauha kaulassa.. Kerroin mistä nauhan sain ja miksi se on pupun kaulassa rusetilla, johon äitini totesi, että tämä taitaa olla enne, että poika on tulossa! Ja en edes oo kertonu sille, että oon raskaana :D totesin vaan nauraen, että sinä ja sun entees :D

Kiitos tervetulotoivotuksista! :cat:

Äippä x4, hienoo että uus tulokas sai hyvän vastaanoton. :Heartred Muakin jostain syystä pelottaa ihan kauheesti kertoo äitille. :'D Huvittavaa sinänsä, ku oon kuitenki 28 ja ollu naimisissakin jo useamman vuoden. Onneks ei oo ihan vielä ajankohtaista!

Takaisin