Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ajateltiin tosiaan kertoa sen takia et jos tarvitaan lastenhoito apua et päästään neuvolaan/ultraan:) ei tarvii sit keksii valheita:p

Mä valehtelin et tarviin esikoiselle hoitoapua sillon ku mennään nt-ultraan niin että mulla ois sillon hammaslääkäri. En ois muuten saanut sitä niin aikaisin tänne ja totuuttakaan en halunnu kertoa. Oon kuitenkin ihan varmana että jäin eilen kiinni, kun en kahvipöydässä ottanut graavikalaleipiä.. Äiti tietää miten mä graavilohta rakastan yli kaiken ja etten oo ikinä jättäny sitä ku yhdestä syystä aikoinaan syömättä. Ja se syy leikkii nyt tuolla sohvalla :grin

En minä malta olla täältä enää pois! :hilarious: piti odottaa huomisen testin tulosta mutta kyllä täs aika luottavainen mieli jo on :) laitan tähän kuvan eilisestä testistä, huomenna teen taas testin josko se olis vahvistunut :woot:
Oon siis 21v ja meillä on ihana 1v 1.5kk vanha poika :Heartred la pikkusisarukselle olisi 31.5, mutta uskon että voi aikaistua ultrassa kun ovis oli mielestäni aiemmin :rolleyes: mutta voi olla että menee kesäkuun puolelle kun esikoinenkin syntyi 2viikkoa LA:n jälkeen. Tai katotaan nyt vielä mitä se huominen testi sanoo! :shy:

Liitteet

• 20160917_070131-1.jpg
    20160917_070131-1.jpg
    558.1 KB · Katsottu: 53
Tervehdys vaan, hyppään joukkoon kasvavaan. Eilen saatiin leffaviivat tikkuun, kp oli 38. Edellinen kierto venyi 35 päiväseks, ja ehdittiin jo pettyä negaan, niin nyt odotettiin sitten kunnolla yli ja niinhän sieltä plussa pärähti! LA 19.5.

Onnea kaikille plussista!

Minäkin liityn mukaan :) Ensimmäisen plussan tein maanantaina ja nyt viikkoja kuukautisista laskettuna 4+6 <3 Ensimmäistä lasta odotan. Olemme noin 30v pari ja pitkä parisuhde takana. Erittäin toivottu lapsi, mutta pieni pelko vielä kun vasta niin alussa..

Selkä, vatsa ja jalat ovat välillä kipeät, mutta muuten vointi on ihan normaali. Neuvolaan soitan ensi viikolla. Tuntuu ihan uskomattomalta! :Heartred

Onnea kaikille uusille plussaajille ja tervetuloa ketjuun! On se vaan niin sykähdyttävää vaikken teitä tunnekaan, niin tiedän sen tunnemyrskyn ja ilon.

Ihanaa, uusia plussanneita. Onnea kaikille ja tervetuloa! :)

Päätin että nyt minun täytyy vaan olla positiivisin mielin odottaa varmistusta tähän raskauteen. Olen raskaana kunnes toisin todistetaan ja alan nyt nauttimaan tästä!

MamiR niin mäkin koitan ajatella :) Tekisi mieli jo kertoa etenkin tuleville isovanhemmille, mutta toisaalta haluaisi odottaa vielä muutamia viikkoja jos raskaus keskeytyykin.. Milloin te meinaatte/olette kertoneet raskaudesta? Onko jollain kokemusta varhaisultrasta? mietin jos varaisin sellaisen kun en malttaisi odottaa 12 viikkoon asti :grin :love017 toisaalta tuntuu, ettei sieltä varhaisultrasta paljoa viisaampana lähdetä, mutta saisi ilmeisesti ainakin varmistuksen onko pikkuinen oikein kiinnittynyt.

Mä kerroin mun äidille heti ja mies omille vanhemmilleen, parille ystävälle myös ollaan kerrottu. Esikoisen kanssa oltiin paljon varovaisempia ja odotettiin pitkään, nyt ei ole niin malttanut. Ihan "virallista" tehdään asiasta vasta joko nt- tai rakenneultran jälkeen, vielä ei olla päätetty.

Mulla on huomenna ultra 7+0 :rolleyes: Jännittää, jännittää. Tottahan se on, ettei se vielä paljon kerro, mutta mulla kun on ollut muutaman kerran pientä vuotoa niin on kyllä kiva saada tietää mahdollisimman pian että onko siellä kaikki hyvin, nyt ainakin tässä vaiheessa vaikka jännittäminenhän toki jatkuu vielä senkin jälkeen pitkään.

Terttuliini, esikoisesta me kerrottiin heti seuraavana päivänä mun sekä miehen vanhemmille. Tästä uudesta tulokkaasta tietää vain mun sisko, kovasti kyllä tekisi mieli kertoa isovanhemmille, mutta ollaan päätetty, että vielä pieni hetki ollaan hissukseen. :)

nenni, tsemppiä huomiseen ultraan! :)

Kyllä se varhaisultra minun mielestä aika paljon kertoo. Se poissulkee kuitenkin tuulimunan ja kohdunulkoisen raskauden, joista varsinkin jälkimmäinen olis käsittääkseni hyvä havaita hyvissä ajoin.

Kaikkea voi tapahtua vielä tuon ultran jälkeenkin toki, mutta nuo on mulle semmoset isot jutut jotka odotan pääseväni varhaisultrassa poissulkemaan -toivottavasti.

Me kerrottiin eilen lastenvahdeille uutiset, eli mun porukoille, siskolle+sen mies ja mun kaverille soitin paniikki puhelun plussan jälkeen:D
Muut saa tietää vasta ekan ultran jälkeen... Kauhulla odotan anopin/apen reaktioita:o

Nenni tsemppiä ultraan! Ilmoitteletko mitä siellä sanottiin :) saatan minäkin sellaisen varata, kun tuli hyviä huomioita mitä kaikkea sieltä kuitenkin selviäisi :)

Takaisin