Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kerroin heti omalle äitille ja siskolle raskaudesta. Muut sukulaiset ja kaverit saa ootella vielä sinne 13 vikolle ainakin, jos sinne asti pääsee..

Äippä x4, ainiin, eikös sun anoppi ollut se kuka kauhisteli teidän lapsilukua? Mitähän mahtaa uuteen tulokkaaseen sanoa... :nailbiting:

Hyhhyh, nyt iski ensimmäistä kertaa niin järkyttävän paha olo, että vessanpöntön haliminen on hyvin lähellä... :arghh: :hungover:

Talvitintti sehän se:( saattaapi olla että pistää välit poikki... Noh ei se ainakaan ilolla uutista vastaan ota se on varma:( ärsyttää jo etukäteen...
Toivottasti paha olo olis vaan tän päiväinen!

Mitä ne apet/anopit tai vaikka omat vanhemmat kauhistellee?! Eihän se niille ole se lapsi tulossa vaan teille :grin Inhottavia varmasti tuommoset! :mad:

Talvitintti sehän se:( saattaapi olla että pistää välit poikki... Noh ei se ainakaan ilolla uutista vastaan ota se on varma:( ärsyttää jo etukäteen...

No huhhuh mitä toimintaa jos välit pistää poikki, kuitenkin ilouutinen kyseessä... :sad001

Paha olo vähän helpotti kun sai syötyä, tais olla vaan liian pitkä tauko viime syömisestä niin pääs paha olo yllättämään :meh:

Mullakin on ollut nyt illalla ihan järkky kuvotus. Mun kohdalla ei ainakaan mikään aamupahoinvointi pidä paikkaansa, kyllä se vaan on aika kokoaikaista ja pahinta yleensä just iltaa kohden. Mites muilla? :p

Raskaana oleva nainen on kaunis.. mä oon välillä erimieltä jos pää pöntössä on kaunista niin en tiedä mitä joku on aatellu toki jos mies on tän kommentin heittäny nii se on tainnu kattella sitä takapuolta joka on pitkällä ku sinne pönttöö huutaa :D

Aamupahoinvointi? Mitä se on? Mulla se on koko päivän kesto darra:/ ällöttää tasaiseen tappavaan tahtiin...

Hyvä muuten tässä kohtaan miettiä et mä(kin) kuumeilun tästä uudesta raskaudesta pienen tovin niin tätähän sitä halusi, väsymystä, pahaa oloa ja sun muuta ihme oloa:D sitä saa mitä tilaa, näin rakas mieheni minulle juuri töihin lähtiessään totesi :D

Oon pitkää välillä miettinyt, että.apua, onkohan.kaikki hyvin, kun pahoinvointi puuttuu ja ei oo sitä tai tätä oiretta . Kroppa taas muistutteli tänään että raskaana ollaan, kun sängystä sai suoraan singahtaa oksentamaan eikä mikään ole pysynyt sisällä, myös toisesta päästä tulee kamaa,.joten välillä pitää miettiä kuinka päin sitä pöntöllä olisi!:wideyed:

Joten muistakaa arvon kanssaodottajat, NAUTTIKAA jos teillä on oireettomia / vähä oireisia päiviä, aina se ei tarkoita etteikö asiat olisi hyvin! Toisena päivänä oireet saattaa olla sitten rajuja,.ja toivotte helpotusta. Vaikka 9kk on jokseenkin pitkä aika, käyttäkää se aika muuhun kun murehtimiseen ja oireiden vahtimisiin.

Ihanaa syksyistä viikkoa,voikaaahan paksusti! <3

Emmiliaa:_ ja Elvis 6 + 5
P.S. tunnin päästä varhaisultra!

Kerkesin jo säikähtämää aamulla, tuleeko testiin enää sitä toista viivaa :eek: olin kauhean malttamaton :hilarious: liitteenä kuva testistä :) tänään kp28/29, rv 3+5. Tuntuu että te muut ootte jo hirmu pitkällä mutta jospa tänne ilmestyis vielä meitä joilla on LA kuun lopussa :)

Liitteet

• 20160919_072002-1.jpg
    20160919_072002-1.jpg
    503.9 KB · Katsottu: 50
Tervetuloa uudet ja onnittelut plussasta Marsupilami!:)
Varmasti vielä uusiakin tänne ilmestyy!

Emiliaalle tsemppiä ultraan! Tuuhan sitten kertomaan kuulumiset!

Täällä tosiaan viimepäivinä mennyt pahoinvointi kans aika pahaksi. Just tässä jyystän sängyssä mehua ja karjalanpiirakkaa ennen ylösnousua jos se jotain auttaisi.
B- vitamiinit on käytössä ja tilasin eilen ne pahoinvointirannekkeet jos yhtään helppais tätä oloa. Se on totta että tätä raskauttahan täs on toivottu mutta vaikka neidän tyttö vasta vuoden niin aika nopee olin unohtanut miten huono voi olo olla! Ja nyt toisen kanssa viel eri juttu kun ei pääse lepäilemään/pitkälleen sillon kun siltä tuntuu :hungover:
Mutta onneks tääkin joskus helpottaa, viimeks loppui vkolla 16 pahoinvointi :cool:

Marsupilami hienot viivat sieltä tuli:)
Mulla on nyt menossa rv 4+4 (vissiin) ja must tuntuu ihan samalta, kaikki menee jo niin pitkällä ja ite vasta näin alussa:D voi kun viikot menis nopeasti niin pääsis näkemään pikkusen, en MALTA ODOTTAA!!!!

Täälläki mennään vasta 5+2 että alussahan tässä ollaan :grin
Onnea plussasta marsupilami!
Mullaki on vielä yks digi käyttämättä tuolla kaapissa, sen aijon vielä tässä tehä joku päivä. Ja viimeksi eilen tein puikkotestin johon tuli ne leffaviivat! :grin Olo on niin tavallinen että on pitäny varmistella etten oo unta vaan nähny.:joyful:

Digi löytyy täältäkin ja ajattelin viikonloppuna tehä ja sit pitäis jo tulla viikot3+:p

Miks joku pistää välit poikki ku oma lapsi saa lapsia? Tonhan pitäs olla ilouutinen eikä maailmanloppu. En käsitä tollasta. Pistää vihaks teidän puolestä.

Takaisin