Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille! Minäkin hyppään toukokuisten kelkkaan mukaan. Tänään kp29 digillä 1-2 viikkoa raskaana. Taustalla kkm keväältä ja kotona pian kaksivuotias esikoinen. LA sijoittuu kuun loppuun, 27.5.

Onnea uusille plussanneille! :)

Tiiamariia, minullakin todettiin maaliskuussa rv13 kkm ultrassa. Kamala kokemus ja nyt pelottaa koko ajan aivan kamalasti :(

Toivottavasti vuotaneilla vuodot on harmittomia ja pikkuiset tiukasti kyydissä <3

Noh jonsson eiks ollu hyvää;) mut kun miettii niin kaipa sitä vois olla huonompiakin himppoja:) kunhan ei pukkaa radia niin kyl meinaan syyä niin pitkään kun rypäleet himpattaa:p

Onko teillä muilla ollut ruskeaa vähäistä vuotoa alkuviikoilla? Mulla oli viime raskaudessa ja tänään aamulla sama juttu näköjään . Pelottaa että menee kesken kun niin alussa olen. En tiedä voiko pieni flunssa vaikuttaa asiaan. Viikkoja kasassa vasta 4+1 ja muutenkaan ei oikein mitään oireita. Positiivisen testin sain jo 3+3 kun kiinnittymisvuoto alkoi ja tutut repäisykivut alkoi. Nyt ei ole noita repäisyjäkään enää ollut...miks nää ekat viikot on niin pitkiä ja ahdistavia . Ja mä lupasin nauttia koska tää on mahdollisesti viimeinen kerta.

Kyllä, kävin. Kaikki kunnossa ja milli siellä missä pitääkin :love017 kivut johtuivat kuulemma kohdun kasvusta ja munasarjoista joista toinen luovuttaa jotain keltahormoonia (??) ja toinen ei päässykkää ovuloimaan. Ja koska nyt on todettu että se on siellä missä pitääkin, voin kuulemma ottaa iisimmin eikä jokaista kipua tarvii ressata ja tutkia :think005

Kyfi ruskea vuoto on ihan normaalia pienoinen verenvuotokin...joten dont worry:) mulla on jokainen vuotanut x-määrän alussa ja tossahan noi pomppii hyvin voivana;)

Omppoloinen tervetuloa & onnittelut plussasta! :)

Kyfi, mä myös uskon että vuoto on ihan harmitonta ja etenkin näillä viikoilla hyvin normaalia. :) yritä olla stressaamatta (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty) ja koita nauttia! :)

Madi mahtavaa, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

Kiitos tsempeistä. Pitää koittaa pysyä rauhallisena ja nauttia oireettomuudesta niin kauan kuin sitä kestää . Viime raskaudessa taisi alkaa toi etova olo joskus 6+.

Mulla ei vuotoa ainakaan vielä ole ollut mutta monesta paikkaa olen lukenut että pieni vuoto on yleensä normaalia. :)

Kyfi Ihan vinkkinä JOS et huomannut, että tuolta profiilin asetuksista saa hyvin helposti valittua oman nimimerkin. Jos siis sellaisen haluat. :) Sulla on tuo kyfixxxxx foorumin antama automaattinen nimimerkki joita täällä foorumilla vilisee kymmeniä, ellei satoja. Eli sun nimeä on tosi hankala muistaa kun nuo automaattinimimerkit eroaa vain numerolla parilla. :)

No niin haalean punaista vuotoa havaittu:o menkat siis 2 päivää vasta myöhässä joten olisikohan ihan siihen liittyvää... Ainakin aikasemminkin on vuodellu tälleen alussa:/ noh seuraillaan...

Kyllä menikin hetki että pääsin täällä taas ajan tasalle :D on jotenki ollu niin piinaavia nää päivät ettei ole pystynyt juuri mihinkään keskittymään.
Tänään tosiaan oli ar ultrassa ja kaikki hyvin <3 lääkäri oli tosi mukava ja antoi hyviä vinkkejä kipuihin. Oli myös pidemmällä mitä luulin niinpä meni la huhtikuun puolelle mutta tänne haluaisin niin jäädä :D

Onnea uusille plussanneille! <3

Tirri_ onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, ja mun puolesta tänne saa jäädä juttelemaan vaikka laskettu aika aikaistui! :)

Juu tuli pari tippaa ja loppu, toivottavasti pysyykin poissa seuraat 8kk!!!! Kyllähän se vaan säikäyttää tämmöisen paatuneenkin odottajan:p

Nii mielellää tänne jää mis on jo vähän tuttuakin ja pysyy kärryilläki jo vaikka ei pariin päivään pääse katteleen kuulumisia :)

Toivottavatsi tänne tulee yhtä hyvä henki kun mitä tuolla edellisessä la ryhmässä on, siellä edelleenkin kiva jutella❤️ jahka tässä kunnolla jutun juoneen kiinni päästään niin eiköhän tässä "tutuiksi" päästä;)

Roze kiitos vinkistä. Mä en tosiaan osaa käyttää tätä kun olen sen verran uusi. Täytyypä koittaa saada nimimerkki aikaiseksi ☺.

Takaisin