Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei välttämättä päde ihan jokaiseen suurperheeseen tämmöinen käytös. Nämäki asiat on yksilöllisiä. Tiedän myös perheitä jossa on vain yksi tai kaksi lasta, ja asiat on vielä pahemmin..Mun on nyt pakko avautua näistä suurista perheistä. Mulla on tuttava perhe jolle on nyt kai tulossa 5, ja mun mielestä se on ihan kamalaa. Nykyisillä lapsilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja, ne kulkee rikkinäisissä liian pienissä vaatteissa, nainen ei ole käynyt päivääkään töissä ja miehen palkka nyt ei perus duunarista kunmempaa ole ja valtio vie siitäkin osansa. Joten minun mielestäni tämmöisten perheiden pitäisi tosissaan miettiä kannattaako niitä lapsia enempää tehdä jos ei entistenkään kanssa pärjää.
Mun on nyt pakko avautua näistä suurista perheistä. Mulla on tuttava perhe jolle on nyt kai tulossa 5, ja mun mielestä se on ihan kamalaa. Nykyisillä lapsilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja, ne kulkee rikkinäisissä liian pienissä vaatteissa, nainen ei ole käynyt päivääkään töissä ja miehen palkka nyt ei perus duunarista kunmempaa ole ja valtio vie siitäkin osansa. Joten minun mielestäni tämmöisten perheiden pitäisi tosissaan miettiä kannattaako niitä lapsia enempää tehdä jos ei entistenkään kanssa pärjää.
Äippäx4....olen 36 ja nyt kahdeksas tulossa.. Neljää ekaa ovat koulussa ja nyt nämä pienet kotona.. Siinä välissä tapahtu niin paljon ja siks alotettiin tavallaan alusta mutta yhtään lasta en antais pois vaikka kuinka haukkuvat ja lakkaavat puhumasta
Meillä ei kyllä pakoteta harradtamaan vain ovat ihte halunneet harrastaa ja ei todellakaan osteta kalliita vaatteita vaan ihan normivaatteita jos on tarvis ja kyllä kelpaa vaatteet sukulaisilta tai sisarruksiltakin... Ei me rahalla mällätä ennemmin jätän omat jutut vähemmälle sillä kyllä lapset on etu sijalla
Onnea NooraemiliaMeillä oli ultra tänään ja kaikki oli hyvin Poikahan se sieltä on tulossa voi että oon niin helpottunut ja onnellinen