Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä, kyfi ja olikohan joku muukin. Tarkoitus ei ollut pahoittaa teidän mieltä ja sanoa että teidän perheessä asiat on huonosti. Minun mielestäni se vaan ei ole oikein, jos ei halua esim. työelämään oman laiskuutensa takia. Koska en näe hänen olevan kotona lasten takia.

Noh sun mielipide on just sitä, sun mielipide... Tälleen suurperheen äitinä voin sanoa että töissä pääsis helpommalla... Tää homma ei lopu 8h jälkeen vaan jatkuu kellon ympäri...
Varsinkin kun muksut on pieniä ja osa valvoo vielä yölläkin, mut anyways älä yleistä! Meitä on moneksi myös perheitä joissa on vaan se 1 lapsi tai on ns "normiperhe"!

Äippäx4...oot niin oikeessa... Ei lopu ei todellakaan ja meillä ku kesä on kaikkein kiireisintä aikaa töiden puolesta vaikka työmaa on tossa vieressä niin silti pitää yrittää järjestellä aikaa jotta vois isojenkikaa välistä touhata

Me asutaan pk seudulla ja muksuilla ikää toukokuussa 6v, helmikuussa 4&3v ja sit tää meidän 1v joka parhaillaan ottaa sylissä unta<3 ette sattuisi täällä päin asustaa?

Mä olisin aloittanut lasten teon yrittämisen jo aiemmin, jos oikeanlainen kumppani olisi ollut vierellä. Heti me nykyisen miehen kanssa aloitettiinkin ja reilun 3 vuoden yhdessäolon jälkeen toinen jo tuloillaan (1 kkm välissä). Meille lapsia saa tulla niin monta kuin on tullakseen, jos vaan oma kroppa ja psyyke sen kestää. Ja omat isommat lapset aina huomioiden. Mäkin tiedän yhden naisen, joka teki lapsia vaan sen takia, ettei tarvitsisi mennä töihin ja se on ollut todella ikävää katsottavaa, koska perheen lapset eivät voi hyvin :( tällä kommentilla en yleistä suurperheitä tai kotiäitejä, sillä itse olen myös kotiäiti ja aion olla vielä pitkään :) isot perheet on ihania <3

Nojoo, ite en oo työelämässä ollu pitkään aikaan. Kaippa mä elän miehen siivillä......... Mutta eipä töihin ole päässyt, kun ei ole kokemusta ja sitten tuli alan vaihto

Mekin käytiin tänään rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan niinku pitääki :) Painoarvio oli 321g ja pieni poika meillekkin tulossa <3 nt-ultrassa saatiin sillon arvio et ois 2 päivää isompi ja oon ite sen mukaan eläny :D mutta nyt palattiin takas siihen mikä ollu alunperin la :) eli viikot nyt 20+2

Äippä, kyfi ja olikohan joku muukin. Tarkoitus ei ollut pahoittaa teidän mieltä ja sanoa että teidän perheessä asiat on huonosti. Minun mielestäni se vaan ei ole oikein, jos ei halua esim. työelämään oman laiskuutensa takia. Koska en näe hänen olevan kotona lasten takia.
Mä puolustelin isoja perheitä, vaikka itselleni on vasta syntymässä toinen lapsi. Ja ihan vaan siksi, että vihaan yleistämistä, ihankun aikasemmin puhuimme että nuorista ei voisi tulla hyvää vanhempaa, niiku minulle on sanottu..ylipäätänsä kaikki yleistäminen on...:angry1

Mulla on seilannu perhekoon suuruus mielessä suuntaan ja toiseen. Ensin se oli että 4 lasta. Sitten nolla. Sitten yks. Ja kaks. No eipä se kolmonenkaa ois mahottomuus mut josko se sit ku eka menee kouluun ? Nii ja 3. tarvii kans leikkikaverin eli 4. :wink:hilarious: mies oli että 1 lapsi. Sitten sain puhuttua toiseen. Siinä hänen ehdoton raja. Noh. Onhan sen pää ennenki käännetty:grin

..ei vaan välillä tuntuu että pää hajoaa kotona ja tämä normiarki töineen + kaikkien omine harrastuksineen tuntuu yliraskaalta, tuntuu että pakko on jostain löysätä. Noh ainoa joustopaikka on mun harrastus:hungover: kaks lasta vois olla ihan realistin lapsiluku meille :) mutta ymmärrän hyvin miksi jotkut haluaa enemmän!! Lapset on ihania - ja maailma lasten kanssa on ihana:love7 t. Entinen lapsien pelkääjä:laughing021

Takaisin