Meillä oli kans viime viikolla rakenneultra, kaikki näytti olevan hienosti ja pikkuisella painoarvio oli 400g.
Sukupuolikin saatiin selville, mutta ei olla sitä vielä paljastettu kelleen.
Mut oli kyllä aivan ihana kätilö ultraamassa!
Meillä oli päivän viimeinen aika ja myöhästyttiin siitä aluksi, kun en saanut autoa käyntiin... Soitin sitten, että ollaan myöhässä, kun en saanut miestä kiinni (oltiin sovittu, että se tulee töistä suoraan sairaalalle ja mie omalla autolla), eikä myöskään taksi vastannut!
Sain sit hellun kiinni ja se tuli mua hakemaan.. Ajettiin sitten pieni kolari matkalla ja sen selvittelyssä meni aikaa, kunnes sitten muistin soittaa sinne äitipolille, että ei varmaan nyt ehditä ollenkaan, kun näin kävi.
Pyysivät kuitenkin tulemaan vielä näytille, kun oli se törmäys ollut.
Olin sitten lopulta melkein tunnin myöhässä siellä, kun taksin sain, mies jäi sitä kolaria selvittelemään ja tuli sitten perässä paikalle. Oltiin kätilön kanssa just saatu kaikki katottua ja olin jo massunkin puhistanut, kun kätilö sitten lähti synnytyssalista kysyyn mulle paikkaa (kaikki oli hyvin, mutta ilmeisesti on käytäntönä seurata jonkun aikaa sairaalassa tuomosten jälkeen) ja huomasi miehen siellä odotustilassa istumassa.. Niin se vielä pyysi miehen sisälle huoneeseen ja ultrasi uudestaan, että mieskin sai nähdä.
Aivan ihana kyllä mun mielestä oli.