Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla myös hengästyttää, mutta se nyt on aivan selvää kun kehossa virtaa niin paljon enemmän verta normaaliin verrattuna. :)

Eikä ole täälläkään mitään oireita.. tai melkein mitään, välillä närästää. :) viikkoja 21+5

Tuntuuko harjoitussupistukset miltä? Itellä välillä joskus menee vatsaa enemmän piukeaksi kun normaalisti. Ei kipeää tee eikä muuten tunnu missää kohin miltää

Mulla harjoitussupistukset ilmenee juurikin niin, että kohtu kovettuu ja maha saattaa tuntua ihan kivikovalta. Mutta kipua ei ilmene, korkeintaan epämiellyttävältä tuntuu.

Täällä sairastettu koko joulu ja porukka yks toisensa jälkeen kaatuu petiin huh huh.... Voiko harkkasuppareita olla nyt jo vähän väliä?

Mulla toissailtana tuntu just navan alapuolelta ihan pieni alue kovemmalta kuin muu maha. Melkeempä neliö muotonen pikkunen alue.. oliko tuokin niitä supistuksia? :bored:
Töissä oli kiire päivä ja kotona huilasin sohvalla, nii sitten huomasin tuon, kun mahaan koskin.

Noh niin nyt sit joulu vietetty, lahjat rapisteltu ja herkut syöty (suklaata kylläkin jäljellä semmonen 2kg:o) lapset ihan into pinkeenä aattona kun pukkia odoteltiin, ihanaa katsoa lasten intoa <3
Kyfi harmi että teillä joulu meni sairastellessa toivottavasti alatte olla jo paranemaan päin!
Oireettomuudesta, eihän ne oireet koko raskautta kestä! Just tää toka kolmannes on sitä seesteistä aikaa että ei kolota tai oo mtn oiretta;)
Harkkareista niin ne just tuntuu että masu kovettuu hetkeksi (vaikka sit pienetä kohtaa) ei satu tms...
Mulla kovettuu vaan oikea puoli tässä raskaudessa, lieneeköhän vauva just kyseisellä puolella;)

Mulla toissailtana tuntu just navan alapuolelta ihan pieni alue kovemmalta kuin muu maha. Melkeempä neliö muotonen pikkunen alue.. oliko tuokin niitä supistuksia? :bored:
Töissä oli kiire päivä ja kotona huilasin sohvalla, nii sitten huomasin tuon, kun mahaan koskin.

Ettei se ollu vauveli siinä kohtaa vaan hengaamassa just sillon? :angelic:

Ettei se ollu vauveli siinä kohtaa vaan hengaamassa just sillon? :angelic:

Hmm, nii en tiiä mikä oli :D mieski kokeili ja sano kanssa että kova kohta tässä.
Nyt joulun aikaan sitä ei oo taas tuntunu.

Ei näy porukka paranevan tauti vaihtaa muotoa huh... Niistä suppareista on mulla ollu muiltakin mutta nyt vain useasti päivässä melkeimpä jokapäivä niin sitä aattelin et onko normii.. Niin vaikka ei edes tekis hirveitä??!

Missä vaiheessa liikkeiden pitäisi tuntua mahassa? Mä en oo vieläkään erottanu ainakaan mitään :( ootan jo kovasti..
Tuntuu välillä, että oonkoha ees raskaana kun ei oo oireita, eikä tunnu liikkeitäkään :oops: nyt on viikkoja tasan 19

Missä vaiheessa liikkeiden pitäisi tuntua mahassa? Mä en oo vieläkään erottanu ainakaan mitään :( ootan jo kovasti..
Tuntuu välillä, että oonkoha ees raskaana kun ei oo oireita, eikä tunnu liikkeitäkään :oops: nyt on viikkoja tasan 19
Jos sulla on istukka eessä ja sen takia ei tunnu liikkeet? Eiköhän se lähipäivinä ittestää ilmottele :joyful:

Ei oo ollu neuvola / ultra kerroilla puhetta ollenkaan istukasta. Eiköhän se kohta tunnu, meinaa epätoivo välillä iskeä kun liikaa alkaa miettimään :wacky:

Ite aloin tunteen liikkeitä kunnolla kun 18viikkoa tuli täyteen. Sitä ennenki varmasti tunsin mutta ei osannu arvata liikkeiksi. Nyt kun tietää mikä on mitäki ja just tuli 21 viikkoa täyteen nii huomaa kuin usein se pikkunen siellä liikkuukaan. :happy:

Niinaki, onko tuleva lapsi esikoinen vai..? Mulla meinaan esikoisesta potkuja alkoi tuntumaan vasta puolenvälin jälkeen, rv 20 paikkeilla alkoi liikkeet tuntua ihan pienenä kuplintana. :) Myös tosiaan istukan paikalla on merkitystä ja vielä tässä vaiheessa pienellä on masussa niin paljon tilaa liikkua, etten sinuna huolestuisi vaikkei mitään tuntuisikaan. :)

Ensisynnyttäjät voi alkaa niitä potkuja oottelee siinä 20+ viikoilla, joten äläs vielä ressaa että ei liikkeitä tunnu;)
Täällä viikkoja 18+4, 5 vaavi tulossa ja liikkeitä tuntuu hyvin harvakseltaan... Siis semmosta pientä kuplintaa/hipsutusta<3

Nii ja mulla on kuulemma istukka takana ja tuntuvatki liikkeet aina selkeästi tuossa alavatsalla ja vähän sivuilla.

Täällä on jo potkuja ja liikkeitä tuntunu pari viikkoa. Välillä tuntunu oikein kunnon potkui. Sellaisia että jopa mies on tuntenut ne. Etenkin iltaisin on kova vauhti päällä. Nyt ku oon ollu flunssassa niin tuntuu et vaavi potkunyrkkeilee jatkuvasti.
Täällä viikkoja 21+3. Ylihuomenna ois rakenneultra. Jänskättää kovasti. En osaa yhtää veikata kumpi tulee. Nähny molemmist sukupuolista unta.

Mie olen nyt reilun viikon selvästi tuntenut liikkeet, nyt 17+5. Muljauttelee vastaan, kun kädellä kokeilee vatsaa. Nyt tunnen monesti päivän aikana muljahteluja, kun aiemmin tuntui vain makuulla kättä vasten. Mukava näin esikoista odottaessa, että näin pian jo alkoi tuntemaan :)

Takaisin