Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ei otettu äp pakkausta esikoiselle, eikä varmaan tälle toisellekaan, ellei se uusi sitten satu olemaan jotenkin erityiskiva. Saatiin sukulaisilta niin paljon kaikkea (mm aiemman vuoden äp pakkauksen sisältöä), että vaikka rahasumma minkä saa tilalle on pieni, niin mieluummin se, kuin laatikollinen tavaraa, jota ei tarvitse. Mutta jos en olisi saanut tavaraa ja vaatteita sukulaisilta, niin silloin olisin kyllä ehdottomasti ottanut.

Aattelin että tuleva rakenne ultra joka on 2.1 tulisi olemaan helppo, eikä sinäänsä oo jännittänyt koska vasta kävimme katsomassa maha asukkia ja kaikki oli hyvin oli kasvanut yms, mutta nyt kun on lukenut kaikkea mitä siinä rakenne ultrassa on sitten löytynytkin:( mieskään ei pääse sinne mukaan niin sekin nostaa hieman enemmän pelkoa..

Hyvää joulua kaikille [emoji173]️ täällä ollaan lähdössä viettämään miehen kanssa meidän kihlajaisia[emoji173]️ huomenna vanhempieni luokse viettämään joulua:) muistakaa kaikki rentoutua ja olla murehtimatta kaikkea turhaa[emoji173]️

Kyffi, mulla ei oo koko raskauden aikana ollu vieläkää mitää oireita :angelic:
Ja nyt on 18+6

Onko normaalia että näillä viikoilla ei ole mitään oireita? Ei okseta,ei väsytä, ja ruokakin maistuu! Viikkoja 18+1
Kyl se varmasti on normaalii, mullaki oli jopa muutama päivä et oli oireetonta, tosin tuli takas..päivät on erilaisiii:) oo vaa ilone et ei oo oloja :p

Eikös se toinen kolmannes ole aika oireetonta aikaa muutenkin:) ei mulla ainakaan ole väsymystä ja pahoinvointia enää kun joskus..
Itse olen miettinyt tätä mun monta viikkoa kestänyttä hengästymistä..ei kärsi kun sohvalta nousta tai pyykkiä laittaa koneeseen niin hengästyn..tätä on siis kestänyt monta viikkoa ja olen ajatellut sen olevan normaalia vaan on se hieman ahdistavaa kun koko ajan pitää puuskuttaa ja kuulostaa siltä kun olisi vain huono kunto :D

Itellä ihan normaali olo..ei oo äklötystä eikä väsymystä...vähän vaan huomaa vatsan kasvaneen ja siitä aiheutuvan vähä kiristystä vatsan alueelle sekä vähä pitkältään noustessa tuntuu olevan vaikeeta nousta ilman kierähtämistä. Tuntuu että nyt saa öisin nukkua ettei tartte vessaan herätä mutta päivisin käytävä triplasti enemmän. Nyt 20+5

Niin kuin muutkin ovat sanoneet, täysin normaalia jos kokee olon oireettomaksi. :) Mulla ei myöskään pahemmin raskausoireita ole, pientä närästystä silloin tällöin ja turvotusta, väsymys ja pahoinvointi on kokonaan poissa (ihanaa!) :) Jos poika ei potkisi niin tuskin edes muistaisin olevani raskaana. :p Ja täällä myös edelleen hengästymistä, ihan pienistä ja mitättömistä asioista mikä on ärsyttävää.. :meh:

Jep, täälläki hengästytään, ei paljoo mittää tarvii tehhä:hilarious: ja lattialta nouseminen on vaikeeta, pitää kierähellä. Nohh eiköhän näistä selvitä :happy:

Tuntuuko harjoitussupistukset miltä? Itellä välillä joskus menee vatsaa enemmän piukeaksi kun normaalisti. Ei kipeää tee eikä muuten tunnu missää kohin miltää

Takaisin