Pikaista paranemista kaikille sairastelijoille! Kylläpä nyt on pöpöjä liikkeellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heippa. Täällä olisi uusi tulokas :) laskettu aika 27.5, ensimmäinen tulossa. Raskaus ollu tähän mennessä oireeton, tuntuu että oon energisempi kuin muuten :) piinaavaa koittaa kuulostella et onhan siel masus varmasti kaikki ok... Rakenneultra 9.1, sinne asti pitäis jaksaa oottaa. En tiedä mutta nuo neuvolakäynnit (3 jo ollu, ultria 5 :) ) on ollu mielestäni tosi turhia, en oo saanu mitään neuvoo tms. neuvolakäynnit kestäny sen 20min. Sydämen syke (mikä on se kohokohta :) ) ja sitte heippa. Missä vaiheessa sitä vois alkaa odottelee että tuntis liikkeitä? :) rv
siis 18+5
Miuq tervetuloa ja onnea! Liikkeitä voit alkaa odottelemaan siinä 20 viikon tienoolla... Tai niitä selviä potkuja
Kyffii saitko neuvolasta mitään järkevää itse hoito ohjetta? Toivottavasti sairastelijoilla olis jo parempi oli!
Heippa. Täällä olisi uusi tulokas :) laskettu aika 27.5, ensimmäinen tulossa. Raskaus ollu tähän mennessä oireeton, tuntuu että oon energisempi kuin muuten :) piinaavaa koittaa kuulostella et onhan siel masus varmasti kaikki ok... Rakenneultra 9.1, sinne asti pitäis jaksaa oottaa. En tiedä mutta nuo neuvolakäynnit (3 jo ollu, ultria 5 :) ) on ollu mielestäni tosi turhia, en oo saanu mitään neuvoo tms. neuvolakäynnit kestäny sen 20min. Sydämen syke (mikä on se kohokohta :) ) ja sitte heippa. Missä vaiheessa sitä vois alkaa odottelee että tuntis liikkeitä? :) rv
siis 18+5
Tervetuloa mukaan miuq! :) saako udella että miten noin monta ultraa jo ollu? mulla tuntu esikosta ekat varmat liikkeet 19+0 , tässä raskaudessa hipsutusta tuntunu 18+5 eteenpäin eikä edes joka päivä. Välillä en oo yhäkään varma että kumpi siellä möyrii: suoli vai vauva :D
Nyt rv 19+4