Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikaista paranemista kaikille sairastelijoille! Kylläpä nyt on pöpöjä liikkeellä. :sad001

Heippa. Täällä olisi uusi tulokas :) laskettu aika 27.5, ensimmäinen tulossa. Raskaus ollu tähän mennessä oireeton, tuntuu että oon energisempi kuin muuten :) piinaavaa koittaa kuulostella et onhan siel masus varmasti kaikki ok... Rakenneultra 9.1, sinne asti pitäis jaksaa oottaa. En tiedä mutta nuo neuvolakäynnit (3 jo ollu, ultria 5 :) ) on ollu mielestäni tosi turhia, en oo saanu mitään neuvoo tms. neuvolakäynnit kestäny sen 20min. Sydämen syke (mikä on se kohokohta :) ) ja sitte heippa. Missä vaiheessa sitä vois alkaa odottelee että tuntis liikkeitä? :) rv
siis 18+5

Miuq tervetuloa ja onnea! Liikkeitä voit alkaa odottelemaan siinä 20 viikon tienoolla... Tai niitä selviä potkuja;)
Kyffii saitko neuvolasta mitään järkevää itse hoito ohjetta? Toivottavasti sairastelijoilla olis jo parempi oli!

Heippa. Täällä olisi uusi tulokas :) laskettu aika 27.5, ensimmäinen tulossa. Raskaus ollu tähän mennessä oireeton, tuntuu että oon energisempi kuin muuten :) piinaavaa koittaa kuulostella et onhan siel masus varmasti kaikki ok... Rakenneultra 9.1, sinne asti pitäis jaksaa oottaa. En tiedä mutta nuo neuvolakäynnit (3 jo ollu, ultria 5 :) ) on ollu mielestäni tosi turhia, en oo saanu mitään neuvoo tms. neuvolakäynnit kestäny sen 20min. Sydämen syke (mikä on se kohokohta :) ) ja sitte heippa. Missä vaiheessa sitä vois alkaa odottelee että tuntis liikkeitä? :) rv
siis 18+5

Sori ku muutan, mutta taitaa olla rv 18+4 ;) täällä siis kans la 27.5 :)

Miuq tervetuloa ja onnea! Liikkeitä voit alkaa odottelemaan siinä 20 viikon tienoolla... Tai niitä selviä potkuja;)
Kyffii saitko neuvolasta mitään järkevää itse hoito ohjetta? Toivottavasti sairastelijoilla olis jo parempi oli!

En sitten viitsinyt alkaa soittelemaan neuvolaan ku kuume pysynyt poissa ja olokin on hyvä:) nyt vain lepoa paljon ja juomista niin eiköhän se siitä!:) onkohan mahdollista että näillä viikoilla (18+4) tuntee näin hyvin liikkeet? Siis ne tuntuu ihan selviltä potkuilta :D ja kun katsoo mahaa samalla kun tuntee potkun niin erottaa jo mahan päältä ne liikkeet !:)

Täällä kans kurkku kipeenä. Meillä ei pysy tuuletusikkuna makkarissa kiinni niin arvashan sitä et vilustuu :( toivottasti menis ohi vaan. Itteäki pelottaa toi kuume tai se influenssa :s

Täällä nyt toisella kolmanneksella oikeastaan hirveä väsymys iskeny. Viime viikolla saikutinki pari päivää kun ei vaan pystyny. Meillä vielä seisomatyötä se 7-8h ni halleluja.

Kyffiii_ ja Miuq, mulla esikoinen tulossa ja mä tunsin ensimmäisen selvän potkun (yhden) olikohan 18+0 ja siitä eteenpäin päivittäin aina enemmän ja enemmän. Istukka takana/sivulla, joten se ei ole vaimentamassa osumia. Nyt vasta viime viikolla sohvalla maatessa, pojan pitäessä bileitä, rupesin tuijottamaan mahaa ja näin ensimmäistä kertaa liikkeet myös mahan päältä (viikolla 22 siis). Kädellä liikkeitä en ole tuntenut kuin ehkä kerran tai kaksi, kun vauva rauhoittuu heti, kun asettaa käden mahan päälle [emoji16].

Mulla esikoinen tulossa ja liikkeitä kättä vasten olen tuntenut n. 16+0 ja siitä eteenpäin. Aluksi silloin tällöin, nyt säännöllisesti. Kerran nähnyt mahan päältä ja nyt tuntuu muljahtelut istuessakin. Tämä vauva vastaa käteen tosi aktiivisesti, ei suinkaan rauhoitu :D
Minä oon kanssa ollut nyt muutaman päivän flunssan kourissa, nyt alkaa jo onneksi tuntua, että olo menee pikkuhiljaa paremmaksi.

siis 18+5

Tervetuloa mukaan miuq! :) saako udella että miten noin monta ultraa jo ollu? :o mulla tuntu esikosta ekat varmat liikkeet 19+0 , tässä raskaudessa hipsutusta tuntunu 18+5 eteenpäin eikä edes joka päivä. Välillä en oo yhäkään varma että kumpi siellä möyrii: suoli vai vauva :D

Nyt rv 19+4

Tervetuloa miuq! :)

Mulla kuume pysynyt toistaiseksi poissa, eikä yleensä nouseekaan. Alilämpö yleisempää. :confused: Täällä päänsärky aivan kamala, poskiontelot tuntuu että räjähtää ja yläetuhampaat tuntuu, että tippuu. Soitin aamulla päivystykseen ja kysyin neuvoa kun en saanut neukusta ketään kiinni. Siellä meinas, että ku oot raskaana niin ei sulle voi tehä mitää, eikä se ainakaan poskiontelotulehdus ole. :woot: No neuvolasta sitten täti soitti myöhemmin, jolle kerroin aamuisen keskustelun päivystyksen työntekijän kanssa. Hän oli aivan ihmeissään mitä se semmoista on sanonut ja miksi eivät tarkistaneet minua. Kyseli tarkkaan myös vauvan vointia, mitä päivystyksestä ei kysytty ollenkaan. Käski vaan uudelleen soittaa ja vaatia hoitoa! Seuraava neukku siirtyi maanantaille sitten ku olisi ollut huomenna. Jospa sitten jo parempi!

Kanssa sairastajille nopeaa parantumista!:)

Tervetuloa Miuq!

Ootan myös esikoista ja ensimmäisen varman potkun tunsin 16+2. Viime viikon oon huomannut liikkeet makuulla ja maanantaista lähtien istuen ja seisten. Aloitin 15+ iltarutiinin et nukahtamista odotellessa kuuntelen ja tunnustelen, jos vaikka tuntisin liikkeet. Aluksi en tiennyt oliko tuntemus vauva vai suolisto mut vähitellen harjaannuin tunnistamaan liikkeet :)

Äsken isännän kanssa tunnettiin meidän minions:n liikkeet kunnolla. Kunnon potkut josta ei voinut olla erehtymättä. Isännällä oli käsi mahalla ja tunsi myös kunnon liikkeen.
Nyt siis 18+3. Nyt ehkä asia enemmän konkretisoitui molemmille <3

Tervetuloa mukaan miuq! :) saako udella että miten noin monta ultraa jo ollu? :eek: mulla tuntu esikosta ekat varmat liikkeet 19+0 , tässä raskaudessa hipsutusta tuntunu 18+5 eteenpäin eikä edes joka päivä. Välillä en oo yhäkään varma että kumpi siellä möyrii: suoli vai vauva :D

Nyt rv 19+4

5 ultraa ollu jo :) Ihanaa ku on ollu noin monta <3

Mies tuli aamulla töistä kotiin ja mun viekkuun nukkumaan, pisti käden masulle ja BAM aivan kamalan kova potku suoraan sen käteen :D mies parka säikähti kun ei tainnut oikein odottaa että se vielä tuntis liikkeet... Toivotaan että nämä jatkuu niin tulee sillekin todellisemmaksi tämä raskaus!

Miuq kysyinki että mikä syy on ollut kun saanut jo 5 ultraa :grin

Takaisin