Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ein, joo itsekkin siinä ryhmässä. Tarkoitus olis sukkaparia tehdä, mutta tää sairastelu on verottanut mun jaksamista.

• Tykkään
Reaktiot: Ein
Meilläkin oli tiistaina rakenneultra, siellä oli kaikki hyvin ja poika tulossa! Oli kyllä yllätys, kun olin jotenkin niin asennoitunut tyttöön kun siskolla ja miehen veljellä on vaan tyttöjä. Jännittävää! Ja oli kyllä niiiin ihana kuulla että kaikki on hyvin. Josko sitä nyt uskaltaisi ottaa vähän rennommin ja alkaa ostelemaan vauvalle tarvikkeita. :happy:

Hei, asiasta tonttu-ukkoon, oletteko ajatellut ottaa äitiyspakkauksen? Itse en oikein vielä tiedä mitä tekisin ja kerkeääköhän uusi pakkaus jakoon. Kummastakin aikaisemmasta muksusta pakkaukset on otettu. :)

Mahtavia ultrauutisia kaikilla! :) Mäkin liityn joukkoon; tänään oli rakenneultra ja kaikki oli hyvin, sekä selvisi että pieni poika on tulossa. :Heartblue

Ja mitä äitiyspakkaukseen tulee, me ei taideta tänä vuonna (tai siis ensi vuonna) ottaa. Esikoisen äitiyspakkaus on tallella ja kaikki mitä sisältöön kuului, joten ei nähdä tarvetta ottaa. :)

Esikoinen ku tulossa nii ajattelin ottaa äitiyspakkauksen kun siinä kuitenkin kaikkea tavaraa ja rahana pieni summa...ja haluaa kuitenkin saada sen pakkauksen kerran edes että jos toinen tulossa joskus nii miettii sitten kuinka tekis

Me tuskin otetaan äitiyspakkausta, siskolta on tulossa paljon vaatteita ja edellistenkin pakkausten sisältö on tallessa... Ellei se sit oo joku juhlapakkaus 100-vuotisen suomen kunniaksi... Mut tosiaan näillä näkymin ei oteta:)
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista, näitä lisää! Innolla odotan että pääsen itsekin niitä kertomaan;)

Mä haluan kanss pakkauksen ottaa, kun eka kyseessä :)

Mulle on alkanu maha kasvaa yhtäkkiä! :woot:
Pitääkin kuva muistaa ottaa vaikka huomenna.

Mun täti oli nähnyt unta että eräs meidän sukulainen kantaa poikavauvvaa sylissä, niin oli varma että me saadaan poika :grin:grin

Mulla vielä mietinnässä pakkauksen otto. Esikoiselta 2015 pakkaus ja kaikki tallessa siitä. Toisaalta se rahasumma minkä tilalta saa on niin pieni et en oo vielä osannu päättää :D

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :happy:
Me otetaan äitiyspakkaus, mutta jää varmaan paljon vaatetta käyttämättä jos tulee tyttö, kun mielestäni oli enenmän pojalle sopivia vaatteita :rolleyes:

Takaisin