Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinaki meillä oli 2 lasta, minä ja mies kipeenä, onneksi toi pienin (ja esikko) näyttäis säästyneen taudilta!

Mullakin harkkasupistuksia ollut aina välillä muistaakseni viikolta 12-13 lähtien ja nyt viikkoja 17+4. Sillon just jos on paljon liikkeessä! Viimeksi tuli uimassa käydessä kun uin matkaa niin piti palautella kunnolla kun tais olla liian rankkaa loppuvaiheessa. Töissä oli sunnuntaina kiireinen päivä niin sillon supisteli mutta kävin heti vähän istahtamassa kun supistelua tunsin. Tosiaan lepo ja rennosti ottaminen kannattaa!

Täällä myös supistelee, mutta ei niin pahoin että tarvitsis olla huolissaan. :) tänään ihan kunnolla tuli jomotuksen kanssa supisteluja. Mä sain joulusiivouksen valmiiksi, ai että nyt on ihana olla kun koko koti kiiltää. :) vielä vähän joululeipomisia niin sitten saa rauhoittua joulun viettoon. :)

Me käytiin tänään yksityisellä ultrassa :) Mies pääsi näkemään pienen ensimmäistä kertaa ja oli kyllä innoissaan. Pieni vastasi viikkoja ja oli oikein terve. Hän oli ahdannut itsensä ihan kohdun alareunaan palloksi, eikä suostunut vaihtamaan asentoa niin ei vielä saatu sukupuolta selville, ehkä rakenne ultrassa sitten :D paino arvioksi saatiin 213g. Oli kyllä suuri helpotus tietää että pienellä kaikki hyvin <3

Jorvista ollaan saatu pipot matkaan syntymälahjana, tiedä onko 2017 sit ne sukat...
Tänään neuvola lääkäri, jänskättää mikä on alakerran tilanne...

Viipsukka: näin keräysvastaava on ilmoittanut. Oon yhdessä ryhmässä, mistä nään tiedon ja keräyspaikat. Onneks muualla suomessa on hyvin lähtenyt keräyskäyntiin ja tammikuun vauvat myös seinäjoella saavat sukkansa. Mut kyllä sieltä on löydettävä ahkeria neulojia.

Takaisin