Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä havahduin aikaisin aamulla kun mies lähti töihin ja tunsin, että pieni oli myös hereillä kun siihen malliin potki. Pistin käden vatsan päälle ja voi juku, tunsin pienen pienet potkut kädelle! ❤️ Hassua, ihan jo päässyt unohtumaan miltä se tuntui kun masussa joku potkii. :joyful:

Ihanaa Mam17! Meillä poitsu lopettaa riehumisen heti jos laittaa käden mahan päälle [emoji28]. Yhden potkaisun vasta tuntenu mahan päältä.

Meijänkin pieni aina rauhottuu heti jos laittaa käden masulle :D mies jo vähän turhautuu ku aina kun mainitsen että nyt on taas ralli menossa ja hän tulee kädellä kokeilemaan, niin eiköhän heti pienen leikit lopu :D

Meillä esikoinen oli samanlainen, aina rauhottui kun isä laitti käden massulle. :) tästä en oo tuntenu mitää massun päälle kun istukka on edessä.
Täälläki ku sanon et nyt tuntuu selkeesti vatsan läpi, nii pien rauhottuu...kaippa sitä ite jotenki asennoituu eritavalla kun toisen käsi tulee siihen ja sit ei tunnu. :dead:

Wau, täällä oli sellanen ralli eilen illalla masussa että tuli potkua sieltä sun täältä. <3 eka kerran tuntu täälläkin nyt niin lujaa että isäkin tunsi mahan päältä. :) huhhuh, kyllä tää aika menee nopeesti, nyt jo 20+4... :)

Tuntisimpa mäkin jo liikkeitä! Tai olisi jo rakenneultra aika edes.. en nyt malttais oottaa mitään! o_O
Nyt 17+5

Mä vähän luulen, että mulla on istukka tuossa edessä vasemmalla, koska kaikki tökkäykset tuntuu oikealla alhaalla.

Joku varmaa nauraa mulle siellä mut oon hermoheikko näitte ruokien kanssa :D mutta siis mä söin semmosen valmis salaatin jossa oli basilikakastiketta ja luin että siinä kastikkeessa ollut juusto oli tehty raakamaidosta !!!!!! :s panikoinko turhaan tarviiko olla huolissaan?!

Tervehdys, täällä aletaan pikkuhiljaa palata linjoille noron jäljiltä, siinäpä tauti mitä en toivo pahimmalle vihamiehellekään!

Liikkeistä, täällä menossa viikkoja 17+4 ja hyvin vähän tuntuu mitään missään joten luulen kans että istukka edessä tai kaverin selkä on mahaa vasten ja paukuttaa selkään päin? Pelottaa vaan että eihän toi noro saanut mitään pahaa aikaseksi vauvalle kun siinä systeemiä tyhjentäessä paino tippu päivässä 1,5kg ja kaikkia keskivartalon lihaksia kramppas todella rajusti... Onneksi lääkäri olis 21.12!

Outs, noro on kyllä inha tauti :(
Mulla nyt 16+5 ja aamuyöllä hereillä ollessa vauva muksautteli söpösti kättä vasten.
Onko muilla ollut ennakoivia supistuksia? Mulla on nyt parina aamuna ihan levossa tullut niitä ja varmaan muulloinkin van nyt oli helppo tuntea kun selällään oli.

Mulla on ollu ainaki jotain supistuksia... Viime to.aamuna alko ja ollu sen jälkeen muutamia....

Outs, noro on kyllä inha tauti :(
Mulla nyt 16+5 ja aamuyöllä hereillä ollessa vauva muksautteli söpösti kättä vasten.
Onko muilla ollut ennakoivia supistuksia? Mulla on nyt parina aamuna ihan levossa tullut niitä ja varmaan muulloinkin van nyt oli helppo tuntea kun selällään oli.

Täällä on supistuksia ollu rv 15-16 asti niin levossa kuin liikkeessä. On olleet lisääntymään päin viime viikot ja siks kävin lääkärissä tarkistamassa tilanteen. Kaikki oli ok, mutta lepäillä pitää ja urheilemaan ei oo asiaa. Viimeks eilen illalla menkkamaista jomotusta ja supistelua, lieneekö syynä kun erehdyin muutaman tunnin joulushoppailuille... Välillä kyllä turhauttaa, kun ei oikeen mitään voi tehdä tai viimestään illalla se kostautuu jatkuvilla supistuksilla :bored:

Täälläkin niitä supistuksia! Inhottavaa :( kävellessä ja jos joutuu nostelemaan painavia tavaroita/ lasta. Viikonlopun olin reissussa ja tuli käveltyä lauantaina 15km ja sunnuntaina 10km, sunnuntaina supisteli melkein koko ajan. Täytyy malttaa ottaa rauhallisemmin. Eipä tässä ole onneksi mitään reissuja tiedosskaan :)

Mää piättelen töissä itkua tällä hetkellä, sillä taisin tuntea tänään aamulla ihan elämäni ekaa kertaa ja äsken toista kertaa Pyllykän liikkeitä!! Semmosia niinku joku pukkais sormella mahan sisältä tai nykäsis vähäsen jostaki tietystä kohasta. Eikä oo mittään ilmavaivoja tahi suolipörinöitä.
Mää oon niin oottanu tätä! Nyt on rv 20+3 ja istukka etuseinämässä on estäny tähän asti tuntemukset ja neuvolassa sykkeenki löytäminen on ollu haastavaa.
Voi että sitä voiki olla onnellinen :Heartbigred

Täällä myös supistellut rv 12 asti, mutta on käynyt niin päin, että alussa supisteli paljon enemmän kuin nykyään. Yleensä mulla supistelee niinä päivinä, kun aamusta asti on mennyt & tullut ja koko ajan oon tekemässä jotain, sitten illalla lapsen mentyä nukkumaan kun saa vihdoin ja viimein levätä niin alkaa supistella. Inhottavalta se tuntuu. :shifty:

Mulla alko kivuttomat supistelut vk 15 ja siitä asti ollut saikulla. Normistihan ne ei yleensä aiheuta muutoksia, mut jos päivittäin tuntuu useasti kannattaa käydä tarkistuttaan kohdunkaula ja -suu. Mulla esikoinen synty 30+6 kohdunsuun avautumisen vuoksi, oli ollut vain kovuttomia supistuksia ja alaselkäkipua. Terkka sillon sano niiden kuuluvan asiaan ja olevan normaalia. Ikävä kyllä kuuluin siihen hyvin pieneen ryhmään, joilla kypsyttää paikkoja.

Täälläkin tuntunut harjotus supistuksii, yleensä portaiden jälkeen.. harmi et portaita ei oikein voi jättää menemättä :smug:

Äippä, huh sullahan paha tauti oli! Oliko koko porukka kipeenä? Toivottavasti ootte ennen joulua taas täysissä voimissa :)

Mulla ei oo ollut supistuksiakaan ollenkaan.. taitaa olla outo raskaus, kun ei oo ollu mitään vaivoja ollenkaan! :joyful:
Ei edes sitä alun huonoa oloa ollut tosiaan.
Ja töissä nostelen painaviakin laatikoita päivittäin, mutta ei oo onneks tullut mitään!

Välillä mietinkin, että oonko muka raskaana, mutta kyllä maha ainakin on alkanut kasvamaan merkiksi :hilarious:

Pitääkin ultrassa muistaa kysyä missä kohdalla istukka mulla on, kun siitä ei kukaan ole maininnut mitään tähän mennessä ainakaan..

Takaisin