Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yöllä joutuu kyllä juoksemaan 1-3 kertaa vessassa :D semmosina päivinä kun juo vettä runsaasti niin on kyllä tosi turhauttavaa töissäkin juosta pissalla 30 min välein
Hei onks kellekkää tuttu toi laxogas? auttaa turvotukseen..:bored: käy myös raskaana oleville:happy:

Oon käyttänyt nyt jotain 2 viikkoa pussin päivässä Pegorionia ummetukseen. Aluksi muutamana päivänä piti ottaa kaks pussia, mut nyt riittää yks pussi siihen et maha toimii päivittäin ja ilman "turhaa työtä". Ei kuitenkaan aiheuta (ainakaan mulle) ripulia eikä ilmavaivoja.

Pissalla saan määkin ravata ihan jatkuvasti. Mietinki et mitenhän sitten ku maha tästä vielä kasvaa.. Oon huomannu myös et tulee helposti harkkasupistuksia jos rakko on liian täynnä. Yöllä saa käydä ainakin kaks kertaa vessassa. Välillä tuntuu et hirvee pissahätä ja ku menee vessaan ni saa just ja just tiristettyä tipan.

Niistä luumuista vielä.....
Pyysin miestä tuomaan töistä tullessaan mulle luumupussin.. No en tajunnut tarkentaa, niin se oli tuonut tuoreita luumuja..
Onkohan tuoreista luumuista yhtä paljon apua, kun niistä kuivatuista? :wideyed:

Ite oon joutunut alusta asti ramppaamaan yölläkin vessassa :|

Ninamommy sama, rautaa syöden, oli viimeksi ropissu kunnolla alas. Vaikkakin aika alhainen tuo on aina ollut.

Mä täälä flunssassa koitan herätä työpäivään [emoji40]

Ite oon joutunut alusta asti ramppaamaan yölläkin vessassa :|

Ninamommy sama, rautaa syöden, oli viimeksi ropissu kunnolla alas. Vaikkakin aika alhainen tuo on aina ollut.

Mä täälä flunssassa koitan herätä työpäivään [emoji40]
Joo mullaki ollu aina alhane ja nyt oli tullu kivasti alas..ja paino ei ollu noussukkaan kun sen vähä päälle kilon , oma puntari huijas 4 kilooo melkeee:banghead:

Lääkärineuvola oli tänää, teki sisätutkimuksen ja kuunteli sydänäänet. Joteki jäi vähä paha maku suuhu, ei mitannu verenpainetta enkä tiiä kattoks kukaa sitä miun virtsanäytettäkää :shifty:
Vauvan sykkeet 143 ja liikkeitä oli lääkäri tuntevinaa kovasti vaikken ite mitää kyllä vielä tunne :rolleyes:

Mä lainasin kaverilta dopplerin tänään ja ah miten ihanaa kuulla pikkusen äänet pitkästä aikaa <3 jos dopplerilla pärjäis sinne tammikuuhun asti ellei liikkeet ala tuntumaan kunnolla tässä välissä ;)

Siis ei voi olla totta !!! Tunsin tänään ekan kerran liikkeet mahan päältä kokeiltuna!!!!!:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Mulla on tuo odotukseni-sovellus ja luki tän päivän kohdalla et "kommunikoi vauvasi kanssa juttelemalla ja pitämällä kättäsi vauvan päällä.. No rupesin sit silittelemään mahaa ja yhtäkkiä alko toinen potkia, niin et tuntu käteen asti!!!
En alkuun meinannu uskoa, mutta sitten se vaan jatku.. Siihen asti kunnes rupesin soittaa sille musaa. :DDD
Itku kyllä tuli, oli niin uskomaton juttu...!:Heartred:Heartred:woot:

Rv.20+2

Ihanaa Mam17! Meillä poitsu lopettaa riehumisen heti jos laittaa käden mahan päälle [emoji28]. Yhden potkaisun vasta tuntenu mahan päältä.

Haha. :D Mä oikeestaan tänään vasta ensimmäisen kerran uskalsin kunnolla silitellä mahaa ja kannatti. :) Siellä se vaan mahassa pyörii ja hyörii, vaikka aina ei sitä huomaiskaan.. :)

Mulla oli eilen neuvola ja sydänääniä kuunnellessa th tptesi, että varmasti kohta alkaa kunnolla tuntua liikkeet, nyt on 16+2. Sen verran mellasti pikkuinen :D Joitain liikkeitä olen ollut tuntevinani jo tässä parin päivän ajan, ehkä ne tosiaan on ollut jotain muuta kuin suolikaasuja :D Ihana terkkarin täti myös huomasi töistä johtuvan väsymyksen ja määräsi heti pariksi päiväksi saikulle.
Sitä kun itse on vain ajatellut, että jaksaa joululomaan asti, mutta parempi näin..

Viipsukka, mullakin on nyt vasta ehkä viikon ajan tuntunut liikkeet päivittäin. :) Välillä oli tosi hiljaista monenkin päivän ajan..
Mutta siellä se vaan aina ultrassa potkinu ja pyöriny, vaikkei sitä aina tuntenutkaan.. :)

Mä hain nyt Pegorionin testiin, toivotaan että tuottaa tulosta. Alkaa olla aika turvonnu olo jo kun suoli ei toimi...:shifty:
Se on kyllä niiiiin huikee tunne kun ekoja kertoja tunnistaa vauvan liikkeet:love7 Mulla nyt 18+4 ja liikkeet on viikko viikolta tuntunu vahvemmin. Nyt meillä on jo joka-aamuinen rutiini, että mä toivotan vauvalle hyvää huomenta ja hetken kuluttua hän sieltä vastaa potkuilla :joyful::Heartred Rakastan! :Heartred

Mie sain vähän helpotusta, kun join hirmusen määrän vettä ja vedin niitä luumuja., :laughing005

Tosiaankin oli huikee tunne, miehelle hehkutin koko ajan ku pääs töistä kotiin.. :happy093
Kaikki tuntuu nyt paljon todellisemmalta !:Heartred

Takaisin