Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä ootte mieltä?
Mulla on ollu tässä nyt taas vajaan viikon hirveetä ummetusta... Mietin eilen jo, et pakko hakea apteekista jotain lääkettä siihen, kun vaan apteekkiin pääsee.. No tänä aamuna kun heräsin mun vatsa oli ihan kivikova... Mietin vaa nyt, että johtuukohan tuo siitä ummetuksesta vai voiko olla jtn. ns. harjotussupistuksia... Nyt tuo maha on taas vähän pehmentynyt, vaikka en vessassa oo pystyny käymään.. :grin
Ja sitte vielä.. Mulla on ollu jonkun reilun viikon varmaan semmosia ihme tuntemuksia tuolla kohdunsuun/emättimen suunnalla... Välillä niinkuin se emätin supistelis..Vähä niinku orgasmin aikana, mutta tuntuu vaan semmosta pientä jomotusta....
Onko muilla ollut tuommosta, pitääkö huolestua ? :sad001

Mulla mahan totaali jumi on aiheuttanut harkkari suppareita, joten apteekkiin mars ja toivotaan pikaista helpotusta;) tota edeltäjän vinkkiä pitääkin kokeilla jos/kun vetää masun jumiin:)

Juu, tuo luumu onkin semmonen, jota monet suosittelee. Kiitos, kokeilen sitä ennen kun marssin apteekkiin. Sain nimittäin käytyä äsken vähän vessassakin, liekö aamukahvi hieman autto, kun sitä ei oo pitkään aikaan tullut muuten juotua ? :laughing014

Mä saan puolestaan rampata pissillä eestaas. Painaa oikeen kunnolla välillä ja saa useammin käydä vessassa.
Neuvolassa kehotettii vettä juomaan enemmän, nii seki juoksuttaa vessaan :shifty:

Mä saan puolestaan rampata pissillä eestaas. Painaa oikeen kunnolla välillä ja saa useammin käydä vessassa.
Neuvolassa kehotettii vettä juomaan enemmän, nii seki juoksuttaa vessaan :shifty:
Sama täällä! tuntuu et ei mitää muuta ehdi kun istuu pöntöllä:hilarious:

Mulla myös pissareissuja jatkuvalla syötöllä, mutta vastapainoks sitten ummetusta ollu koko raskauden ajan :arghh::grin Parhaiten auttaa luumut tai yks kiivi aamulla tyhjään vatsaan + runsas veden juonti ja kuitujen syöminen, välillä ei tosin näistäkään mikään. Ehkä pitäis jo kohta alkaa hakea apteekista tehokkaampaa apua.. oon vaan kuullu aika ristiriitasta tietoa niistäkin, kun toiset sanoo et ne tehoo hyvin ja toisille kuulemma aiheuttaa vaan ilmavaivoja o_O

Kumma juttu, mua ei vieläkään pissata sen enempi kun normaalistikaan, toisin kun noiden aikaisempien kanssa sain rampata vessassa sen 30 min välin... Vaikka juon aika kiitettävästi:) noh eiköhän tässä vielä kerkiä vessassa juoksemaan...
Noista lääkkeellisistä apukeinoista (tai muistakaan) ei voi tietää miten toimii vai toimiiko ollenkaan... Mulla levolac toiminut hyvin, ei siis tule samoin tein kiire vessaan mut pehmittää niin on helpompi ulostaa...

Täällä kyllä kans ravataan pissankin takia wc:ssä..... Tuo vedenjuonti on ollu mulla aina tosi tärkeää (vesipullo kaikkialla mukana), mutta nyt jotenkin tän raskauden aikana oon laiskistunu siinä asiassa ?!? Tänään oon kyllä skarpannu hyvin ja oon juomassa koko ajan vettä. :) Jospa se juominen taas tästä lähtee ! Heti kyllä huomaa, miten on parempi olo, kun on nesteytys kohillaan ! :D

Mulla ei ummetusta pahemmin oo ollu. Vähän saa aina välillä 2 hätää ootella mutta ei onneks niin kauaa et alkais haitata :D oon yrittäny juoda paljon ja syödä kuitupitoisesti et vatsa toimis. Pukamat tosin taitaa täällä alkaa kiusaamaan.... ja pissalla ravaan kyllä turhautumiseen asti et "vastahan mä kävin!!" :'D

Ja sitte vielä.. Mulla on ollu jonkun reilun viikon varmaan semmosia ihme tuntemuksia tuolla kohdunsuun/emättimen suunnalla... Välillä niinkuin se emätin supistelis..Vähä niinku orgasmin aikana, mutta tuntuu vaan semmosta pientä jomotusta....
Onko muilla ollut tuommosta, pitääkö huolestua ? :sad001

Mulla on ollu ennen raskautta tämmöstä, ensin kuvittelin sen olevan vaan ovulaatiosta jotenkin johtuvaa mitä lie, mutta satuin käymään ihan siinä ovulaation aikaan gynellä kun alkoi vuotaa verta myös, kävi ilmi että jostain syystä mulle tuli aina siihen aikaan joku tulehdus o_O ja vaikka harvemmin tuli verta (ainoastaan raskautumiskierroilla), se oireili aina just noin, jomotusta ja supistelua..
Jäin välillä ihan miettimään että tekeekö nyt mieli lemmiskellä vai mitä tapahtuu kun ei sitä oikeen kivuksikaan voinut aina luonnehtia..

en nyt sano että varmasti sullakin on tulehdus mutta saattaa olla yksi mahdollisuus :)

Kävi kyllä itselläkin mielessä tuo tulehduksen mahdollisuus, mulla kun niitä ennen raskautta on aika usein ollut.. Mutta ei kyllä koskaan nuita "supisteluja"... Kai se on huomenna neuvolaan soitettava... :nailbiting:

Mun ei muuten tartte kovin vessassa rampata päivisin, ellen sitten ole juonut kahvikupillista. Illat tai oikeastaan nukkumaan meno onkin toinen asia. Meillä on vessat periaatteessa tosi kaukana makuuhuoneesta ja kun vessasta sänkyyn pääset tuntuu että mentävä takaisi pissille.

Mulla oli ihan alkuraskaudessa ummetusta, mutta se(kin) onneksi meni lyhyen ajan päästä tiehensä. :) Pissalla saa kyllä ajoittain ravata. Öisin ei onneksi tarvii kuin kerran nousta vessaan, mutta ärsyttää sekin. :grin

Ootan jo kauhulla, että mitä tuo vessassa ramppaaminen on sitten, kun maha kasvaa :joyful:
nyt ei tarvi sentään yöllä käydä ja välillä päivällä tilanne helpottaa..
Vaikuttaakohan pikkusen liikkeet jo tuohon vai mikä? :rolleyes: Kun välillä saa olla kokoajan ja painaa oikein ja välillä taas pidempikin tauko jopa :grin

Ootan jo kauhulla, että mitä tuo vessassa ramppaaminen on sitten, kun maha kasvaa :joyful:
nyt ei tarvi sentään yöllä käydä ja välillä päivällä tilanne helpottaa..
Vaikuttaakohan pikkusen liikkeet jo tuohon vai mikä? :rolleyes: Kun välillä saa olla kokoajan ja painaa oikein ja välillä taas pidempikin tauko jopa :grin
Mulla ainaki välin tuntuu et painaa rakkoo ja siks tuntuu et ei pysty pidättää:smiley-angelic006

Takaisin