Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmittaa kun ei tän viikkoisella käynnillä ultrattu, jos ois jo nähnyt sukupuolen [emoji57] Ei auta odottaa kuin siihen rakenneultraan! Mulle kaikki järjestänsä kertoo että poika tulee :| Ei sillä, että sillä mitään väliä olisi, ei vaan itellä ole sukupuolesta kyllä mitään tuntemuksia. Tsemppiä Ninamommy^^ pääkivun kanssa!
Heh, juu mullekki kaikki sanovat että poika on tulossa, ja rv 16 ku käytii ultrassa nii sano et poika sieltä varmaa tulee, ei ollu kuiteskaa 100% varmaa. :smug: äkkiä se aika menee, kunhan ei iha joka viikkoo laske ja oottele :woot:

Hei! pakko kysyy ku alko huolestuttaa..mulla tuli yks sellane pieni verihyytymä, onkoha vakavaa ja mitä teen:wideyed:

En usko että on vakavaa! Mut soittele huomenna neuvolaan jos sua vaivaa jos pääset vaikka kuuntelee sydän äänet, sit ei tarvii olla huolissaan:)

Anskurai voin samaistua harmistukseesi. Itse kävin tänään yksityisellä lääkärillä ja siellä se vuodon syy sitten alkoi selvitä. Todella herkät limakalvot, räpsähteli rikki kun otti viljelyn ja teki sisätutkimuksen eikä tulehdus auta asiaa ollenkaan. Ihmetteli vain miten toinen lääkäri ei hetki sitten asiaa hoksannut, että olisi hoito voitu aloittaa heti. Tullut kans tunne, ettei näitä lääkäreitä tai terkkoja hirveenä enää jaksa kiinnostaa potilaan vointi..:shifty:

Mulla se rakenneultra on vasta tammikuussa ja tuntuu et siihen ois vielä ikuisuus :D tuntuu täälläkin koko ajan vahvemmin et poika sieltä tulee ja voin kuvitella itteni pienen pojan äidiksi. Vaikka eihän sillä oo mitään väliä kumpi sieltä tulee, kunhan on terve ja voi hyvin <3

Mulla taas supisteli tänään kun olin uimassa. Uitiin kaverin kanssa matkaa ja loppupuolella alkoi kiristää massua ja ei tuntunu hyvältä. Vähän aikaa kun lepäsin niin meni ohi.

Väitän kans et tunnen vähän liikkeitä. Pieniä muljauksia välillä tuntuu. Odotan niin paljon millon liikkeet tuntuu vahvasti ja selvästi :)

Tsempit kaikille joilla vuotoja on! Toivottavasti syyt selviää ja pikkuiset voi hyvin <3

Mä en kanssa jaksa oottaa tammikuun alkuun rakenneultraa! Siihen on liiiian pitkä aika! :woot:
Joulu onneks kohta, niin sekin laittaa ajatukset sekasin.

Mä ehkä taisin kanssa tänään ekat liikkeet tuntea!! 2 kertaa pikkunen vähänku kutitus tuntu mahasta.. en oo kyllä varma oliko se vaavi vai jotain muuta :grin nyt on16+3

Anskurai voin samaistua harmistukseesi. Itse kävin tänään yksityisellä lääkärillä ja siellä se vuodon syy sitten alkoi selvitä. Todella herkät limakalvot, räpsähteli rikki kun otti viljelyn ja teki sisätutkimuksen eikä tulehdus auta asiaa ollenkaan. Ihmetteli vain miten toinen lääkäri ei hetki sitten asiaa hoksannut, että olisi hoito voitu aloittaa heti. Tullut kans tunne, ettei näitä lääkäreitä tai terkkoja hirveenä enää jaksa kiinnostaa potilaan vointi..:shifty:
Siis,en tykkää noista lääkäreistä enkä terkkareista..vähä sellasta pakko pullaa tuntuu olevan, mukava soitella huomenna aamusta neuolatädille:nailbiting:

Mulla se rakenneultra on vasta tammikuussa ja tuntuu et siihen ois vielä ikuisuus :D tuntuu täälläkin koko ajan vahvemmin et poika sieltä tulee ja voin kuvitella itteni pienen pojan äidiksi. Vaikka eihän sillä oo mitään väliä kumpi sieltä tulee, kunhan on terve ja voi hyvin <3

Mulla taas supisteli tänään kun olin uimassa. Uitiin kaverin kanssa matkaa ja loppupuolella alkoi kiristää massua ja ei tuntunu hyvältä. Vähän aikaa kun lepäsin niin meni ohi.

Väitän kans et tunnen vähän liikkeitä. Pieniä muljauksia välillä tuntuu. Odotan niin paljon millon liikkeet tuntuu vahvasti ja selvästi :)

Tsempit kaikille joilla vuotoja on! Toivottavasti syyt selviää ja pikkuiset voi hyvin <3
Kiitos , eiköhä tää tästä...ei piä ressata :love2

Nina, välillä kyllä semmonen fiilis ku soittaa neukkuun, et "hei, minä taas täällä, kuule ku mulla nyt taas sattuu olemaan tämmönen ongelma.." sit tuntee ku siellä ollaan jo et ei hele taas tuo soittaa jotain. :arghh::grin

Nina, välillä kyllä semmonen fiilis ku soittaa neukkuun, et "hei, minä taas täällä, kuule ku mulla nyt taas sattuu olemaan tämmönen ongelma.." sit tuntee ku siellä ollaan jo et ei hele taas tuo soittaa jotain. :arghh::grin
BaaBaa_ , Tuttua,tuttua :facepalm: :smiley-bounce015 mä oon kyl nyt sanonu suoraan vähintäänkin kaikki asiat...:shy:

Samat fiilikset neuvolaan soittelusta. Ensinnäkin meillä täytyy soittaa johonki keskitettyyn neuvolapalveluun ja mää oon varma et sinne on valittu kaikista puutuneimmat ja työhönsä kyllästyneet terkkarit vastaileen puheluihin. Sit ku saa esitettyä asiansa ja soittopyyntö menee omalle terkkarille. Terkkari soittaa vasta joskus myöhään iltapäivällä. Mulla ollu joka kerta sellanen asia et tarttee lääkärille päästä, ni neuvolan lääkäreille ei oo koskaan aikoja tai ovat vaan lapsia kattomassa siellä. Jos jotain kiireellistä asiaa ni pitää mennä oman tk:n akuuttipäivystykseen, joka tälläkin viikolla ollu jo puolen päivän aikaan niin täynnä potilaita et eivät ota enää uusia. Ihana mennä sinne sit istuun päiväksi kaikkien flunssasten yms keskelle :(
Lisäksi jo ekassa raskaudessa tuli fiilis et aina ku kerto/valitti jostain oireista terkkarille, se vaan nyökytteli ja oli et joo. Ei oikein ottanu kantaa mihinkään.

Mart-su, aivan kun olisit kuvaillut mun kotikunnan neuvola toimintaa. Toki vain mun mielipide. Mutta neuvolassa sano mulle, että ennen uutta vuotta on mahdoton saada lääkäriaikaa heidän kauttaan että pitäis työterveyttä hyödyntää jos esim saikkua tarvii..

Meillä kyllä neuvolapalvelut toimii.. :) sekä äitiys että lasten neuvolat. toki mun ei oo tarttenu koskaan ylimääräistä käydä ku ei oo ollu mitään ongelmatilanteita

Fuego, meillä ei edes työterveys hoida mitään tällaisia asioita. Pakko sit aina mennä akuuttiin :( Kuten taas maanantaina hakemaan sairaslomalle jatkoa, kun sitäkään ei saanut hoidettua neuvolan kautta :(

Täällä ei kans tuo äippäneuvola oikein pelaa...En oo ihte ees viihtiny tuonne äitiysneuvolaa koskaan soittaa, on jotenkin niin tympääntynyt se miunki terveydenhoitaja, ettei sille es pysty puhua.. EI onneks oo isompia probleemoja ollu ja onneks on muita jolle puhua asioista ja te täällä foorumilla !!!

Soittelin neuovolaan tänää, sano vaan et pitää viikonlopun ajan seurailla tilannetta..maanantaina pitää sit soitella ja kertoo kuulumisia..tänään kyl ei oo mitää ollu, eilen illalla harjotussuppareita..onneks alkaa viikonloppu, tyttö lähtee isälleen:smiley-angelic003

Onpa ikävä kuulla, että monella on huonoja tuntemuksia terveydenhuollosta. :sad001 Minä olen ollut ihan tyytyväinen aikaisemmin, mutta tässä kolmen vuoden aikana taso on vain laskenut ja laskenut terveydenhuollosta. Meillä ei ole edes päivystystä omalla paikkakunnalla kun ma-pe 8-16 välillä ja sen jälkeen lähin päivystys on tunnin matkan päästä ja se on aina niin tukossa, ettei hoitoon pääsy ole taattu, vaikka asiakas olisi lapsi!! Se kuulostaa minusta aika hurjalle!! Onneksi otettiin lapsille vakuutukset ja itselle myös, että raaskii tarpeen tullen mennä yksityiselle ilman odotuksia ja melkein saman matkan päässä on lastenlääkärit ja muut asiantuntijat joille pääsee heti.. :wideyed:

Takaisin