Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko teillä särkenyt päätä raskauden aikana jotenkin normaalia enemmän? :( mulla ei normaalisti koske päähään juuri koskaan, mutta raskauden aikana on ainakin 3 kertaa ollu päänsärkyä ja se särkee koko päivän.. tuli vain mieleen kun taas tänään aamusta asti ollu pää kippeenä :( takaraivosta jyskyttää..
Mulla särki alussa päätä,se oli sellasta ponnistus päänsärkyä kylläkin enemmän. Aloin juomaan vettä tosi paljon enemmän ja lopetin ressailun, niin helpotti jykytys. :happy:

Mä juon yleensä päivän aikana paljon vettä mutta voihan se olla että nyt täytyy juoda vielä enemmän. Kahden edestä ;) Kiitos vastauksesta Ninamommy^^

Täällä päänsärkyä ollut koko raskausajan ja edelleen päivittäin.. useimmiten aamusta iltaan, joskus vasta illalla..

Mä juon yleensä päivän aikana paljon vettä mutta voihan se olla että nyt täytyy juoda vielä enemmän. Kahden edestä ;) Kiitos vastauksesta Ninamommy^^
Eipä mitään,toivotaan et menee ohite:rolleyes:. Voihan se olla myös jos ei nuku tarpeeksi ja sen takia sitten..mut päänsärkyynhän saattaa olla monta syytä,itelläni ollu jo varmaan 4 viikkoo niskat jumissa :shifty:

Mulla alkoi inhottava päänsärky ja jomotus rv 13 aikoihin, kesti noin pari viikkoa kunnes alkoi helpottamaan. Päänsärkyyn on tietty monia syitä, mutta veikkaan että omalla kohdallani syy johtui progesteronin lisääntymisestä. Toivottavasti sulla Nooraemilia alkaisi pian helpottamaan, inhottavaa se on :/

Itellänikin koski päähän varmaan pari viikkoa päivittäin ..muutamana päivänä iha putkeenkii yötä päivää ja panadol ei auttanu yhtä..loppui sitte ku seinään kylläkii..ne ihanat hormoonit..:bored:

No huhhuh jos viikkokausia joutuis päänsärkyä sietämään :s mulla kesti nyt pari vuorokautta putkeen, mutta onneks loppui jo! Toivottavasti ei tulis enää tämmösiä!

Päänsärkyä täälläkin podettu on-off pari viikkoa. Yleensä herään särkyyn yöllä ja kipuilu jatkuu koko päivän iltaan asti. Panadolikaan ei juuri auta. Huomenna meinasin varata ajan niska-hartiahierontaan, jos siitä olisi apua. Stressiäkin pitäisi vähentää, mutta se onkin sitten vaikeampaa.

Hei vain joulukiireiden keskeltä.. Täälläkin oli päänsärky vaivana lähes 2vk päivittäin (rv:t 14-16)! Nyt ollaan jo vk 18+2 menossa ja kohta lähen kävelemään neuvolaa kohti.. Työstressi on ihan järjetön ja työtahti ihan järkyttävä :banghead:

Loppuvuoteen mahtuu yksi 2pv perättäinen vp (joulu- ja tapaninpäivä kun liike kiinni). Muuten mennään 1vp/vk ja työtunteja reilut 40h/vk :dead:

Voi olla että tarttee pyytää saikkua, issias alkanut vaivata ja supistelee iltapäivisin. Päivän oon koko ajan jalkojen päällä ja pääsääntöisesti 8-9h/pv.

Muuten olot on ollu kohillaan ja ruoka maistuu jälleen! :happy: Hyvää joulun odotusta jokaiseen torppaan :)

Samassa veneessä ollaan, päänsärkyä oli mullakin monta viikkoa ennen kuin nyt viime viikon jälkeen se on vihdoin alkanu helpottaa. Omalla kohallani epäilen hormoneja, koska mikään ei tuntunu tehoavan ja sitten se vaan yhtäkkiä loppui.

Tällä hetkellä on riesana jatkuvat (välillä kivuliaatkin) supistukset, joiden takia oon nyt varannu lääkärin. Toivottavasti kaikki on kunnossa, hieman huolettaa :sad001

Hei vain joulukiireiden keskeltä.. Täälläkin oli päänsärky vaivana lähes 2vk päivittäin (rv:t 14-16)! Nyt ollaan jo vk 18+2 menossa ja kohta lähen kävelemään neuvolaa kohti.. Työstressi on ihan järjetön ja työtahti ihan järkyttävä :banghead:

Loppuvuoteen mahtuu yksi 2pv perättäinen vp (joulu- ja tapaninpäivä kun liike kiinni). Muuten mennään 1vp/vk ja työtunteja reilut 40h/vk :dead:

Voi olla että tarttee pyytää saikkua, issias alkanut vaivata ja supistelee iltapäivisin. Päivän oon koko ajan jalkojen päällä ja pääsääntöisesti 8-9h/pv.

Muuten olot on ollu kohillaan ja ruoka maistuu jälleen! :happy: Hyvää joulun odotusta jokaiseen torppaan :)
Heippa! muistahha levätä ettei mee pahemmaks, lepo on vaan hyväksi!:angelic: hyvää joulunodotusta sinne myös:smiley-bounce012

Samassa veneessä ollaan, päänsärkyä oli mullakin monta viikkoa ennen kuin nyt viime viikon jälkeen se on vihdoin alkanu helpottaa. Omalla kohallani epäilen hormoneja, koska mikään ei tuntunu tehoavan ja sitten se vaan yhtäkkiä loppui.

Tällä hetkellä on riesana jatkuvat (välillä kivuliaatkin) supistukset, joiden takia oon nyt varannu lääkärin. Toivottavasti kaikki on kunnossa, hieman huolettaa :sad001
Tsemppiä lääkärii ja toivotaan et kaikki on hyvin !:Heartpink

Mulla on vieläki päänsärkyä. Joku päivä särkee enemmän ja toisena vähemmän, panadoli yleensä mulla onneksi auttanut. Toivoisin kyllä että tää jo loppuis ku en tykkää nuita särkylääkkeitä syyä, varsinkaan nyt raskaana. Nyt rv 16+4.

Outolinnun issias ja supistelut kuulostaa samalle ku mulla esikoisen aikaan, mulla melkeen sama työtahti ja päivät tehtiin töitä seisten/välillä juosten :grin Esikko synty melkeenpä heti ku äippälomalle jäin, ilman minkään näköstä ennakkovarotusta. :grin Että kannattaa vähä sitä omaa vointia tarkastella.:)

Blaah, vähän ristiriitaiset fiilikset. Äsken oli neuvola, ja kun kerroin siellä verenvuodosta ja ultrassa näkyneestä hematoomasta, sekä jo nyt kipeinä tuntuvista supistuksista (kipu ei ole kyllä mitenkään voimakasta, mutta nämä poikkeaa kuitenkin selvästi täysin kivuttomista harkkareista), niin terkka vain nyökytteli, eikä kommentoinut asiaa yhtään mitenkään. En nyt tiedä itsekään mitä odotin, mutta olisi nyt voinut vaikka sanoa, että kuuluu asiaan, eikä aihetta huoleen tai jotain. Kahden viikon päästä on sitten lääkärineuvola, mutta jos lääkäri on sama kuin aiemmin, niin se käynti tulee myös olemaan ihan yhtä turha. En varsinaisesti ole mitenkään kauhean huolissani, mutta enemmän ärsyyntynyt, ja harmissani, sillä minulla oli ennen tosi ihana ja osaava terkka, joka jatkokouluttautui johonkin muuhun hommaan ja tämä tilalle tullut henkilö on jotenkin tosi välinpitämättömän oloinen.

Mulla hyviä uutisia viime päivinä kivuliaiksi yltyneiden supistusten suhteen. Lääkärikäynnillä varmistui, ettei kohdunsuulla ole tapahtunut muutoksia ja muutenkin kaikki pitäisi olla hyvin. Mulla on vaan kuulemma tosi supistusherkkä kohtu. Supisteli siinä tutkimuksenkin yhteydessä pariin otteeseen. Käskettiin seuraavat viikot lepäämään ja jättämään urheilu toistaiseksi vähemmälle. Näillä mennään siis... Mutta kunhan vaan pienellä on asiat hyvin niin mä oon onnellinen! :Heartred

Blaah, vähän ristiriitaiset fiilikset. Äsken oli neuvola, ja kun kerroin siellä verenvuodosta ja ultrassa näkyneestä hematoomasta, sekä jo nyt kipeinä tuntuvista supistuksista (kipu ei ole kyllä mitenkään voimakasta, mutta nämä poikkeaa kuitenkin selvästi täysin kivuttomista harkkareista), niin terkka vain nyökytteli, eikä kommentoinut asiaa yhtään mitenkään. En nyt tiedä itsekään mitä odotin, mutta olisi nyt voinut vaikka sanoa, että kuuluu asiaan, eikä aihetta huoleen tai jotain. Kahden viikon päästä on sitten lääkärineuvola, mutta jos lääkäri on sama kuin aiemmin, niin se käynti tulee myös olemaan ihan yhtä turha. En varsinaisesti ole mitenkään kauhean huolissani, mutta enemmän ärsyyntynyt, ja harmissani, sillä minulla oli ennen tosi ihana ja osaava terkka, joka jatkokouluttautui johonkin muuhun hommaan ja tämä tilalle tullut henkilö on jotenkin tosi välinpitämättömän oloinen.
Ei ne kaikki oo kovinkaan osaavia, ja joittenkin naamasta vaan näkee sen et ei vois vähempää kiinnostaa..joka on sinänsä harmi. Voithan itse kysellä lääkäriltä asioista , kyllä niiden kuuluu vastata kysymyksiiin. :happy:

Mulla on ollut alusta asti sellaisia kahden päivän pääkipusettejä, johon ei auta mikään eikä töitäkään pysty sitten oikein tekemään.. Onneksi muuten kutakuinkin vähäiset oireet on väistymässä, paitsi nyt taas kauhee väsy! Hemoglobiini olikin alhaalla. Hullun nopeasti menee aika vaikka toisaalta toivoisi sen menevän vielä nopeampaa!! Ja rakenneultra tuntuu olevan ikuisuuden päässä, välipäivinä. Ei malttaisi odottaa :O Tunsin hipsutuksia mielestäni jo viikolla 13, tällä viikolla (18) jo pari kertaa tuntunut käteenkin potku :) Aika satunnaista silti vielä. Hyvin jännää edelleen kaikki kun ensimmäistä odottaa :P

Mulla on ollut alusta asti sellaisia kahden päivän pääkipusettejä, johon ei auta mikään eikä töitäkään pysty sitten oikein tekemään.. Onneksi muuten kutakuinkin vähäiset oireet on väistymässä, paitsi nyt taas kauhee väsy! Hemoglobiini olikin alhaalla. Hullun nopeasti menee aika vaikka toisaalta toivoisi sen menevän vielä nopeampaa!! Ja rakenneultra tuntuu olevan ikuisuuden päässä, välipäivinä. Ei malttaisi odottaa :O Tunsin hipsutuksia mielestäni jo viikolla 13, tällä viikolla (18) jo pari kertaa tuntunut käteenkin potku :) Aika satunnaista silti vielä. Hyvin jännää edelleen kaikki kun ensimmäistä odottaa :p
Mulla näköjään alko pääkivut taas...Kolmas päivä jo..noh kai ne tästä :dead: mullaki oli hemoglopiini oli ekassa raskaudessa tosi alhanen ja söinkin sit rautatabletteja. Sit helpotti, ja veikkaan et mullakin on alhaset ne taas...ja kyl tää on vaan yhtä jännää ku ekalla kerralla :dummy::p mullaki on rakenneultra about 2 viikonpäästä, sit selvinnee kumpi sieltä tulloo :Heartpink kivoja ja jänniä odotuksia sinne :Heartblue

Harmittaa kun ei tän viikkoisella käynnillä ultrattu, jos ois jo nähnyt sukupuolen [emoji57] Ei auta odottaa kuin siihen rakenneultraan! Mulle kaikki järjestänsä kertoo että poika tulee :| Ei sillä, että sillä mitään väliä olisi, ei vaan itellä ole sukupuolesta kyllä mitään tuntemuksia. Tsemppiä Ninamommy^^ pääkivun kanssa!

Takaisin