SuperTaateli
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Mitäköhän toi NIPT-tutkimus mahtaa maksaa yksityisellä, oon käsittänyt ettei mikään ihan halpa testi ois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka!
Täällä olisi kanssa uusi kirjoittelija mukaan ryhmään :) olen 28v ja odotetaan esikoista! Viikkoja on nyt 13+4 ja la 22.5!
Mulla ei oo ollut minkäänlaisia oireita ja ultraan asti sainkin miettiä, että oonko oikeesti raskaana Mutta siellähän se pikkunen oli kädet ojossa ja liikku hyvin. Verikokeet ja muut testit on mennyt kanssa hyvin, ei oo mitään riskejä ynm löytynyt :) hassua vieläkin kuvitella, että oon muka raskaana!
Jahas.. täällä alko eilen illalla verinen vuoto seksin aikana. Tuli tosi runsaasti, että joka paikka oli veressä, mutta rauhoittui kuitenkin tiputtamasta. Nyt aamulla tulee pyyhkiessä paperiin. Ihmeempiä kipuja ei ole. Voihan ne limakalvot olla kyseessä kun herkillä kuitenkin ovat, mutta kyllä se säikäyttää tosi tosi paljon. Nyt yritän päästä neuvolaan, että katsoisivat mikä tilanne on. Pelottaa vaan niin kamalana, että itkettää vaan.
Mites muuten,missä vaiheessa teillä on alkanut maha näkyä ( ei siis turvotus ) mä oon nyt rv 13+3 ja mulla ei näy mitään! Ei edes selälleen makuulteen ja kyllä tiedän että nämä asiat ovat yksilöllisiä, taas vaan tuntuu siltä että kasvaako se pikkuinen siellä