Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäköhän toi NIPT-tutkimus mahtaa maksaa yksityisellä, oon käsittänyt ettei mikään ihan halpa testi ois. :nailbiting:

Jahas.. täällä alko eilen illalla verinen vuoto seksin aikana. Tuli tosi runsaasti, että joka paikka oli veressä, mutta rauhoittui kuitenkin tiputtamasta. Nyt aamulla tulee pyyhkiessä paperiin. Ihmeempiä kipuja ei ole. Voihan ne limakalvot olla kyseessä kun herkillä kuitenkin ovat, mutta kyllä se säikäyttää tosi tosi paljon. Nyt yritän päästä neuvolaan, että katsoisivat mikä tilanne on. Pelottaa vaan niin kamalana, että itkettää vaan. :sad001

Moikka!

Täällä olisi kanssa uusi kirjoittelija mukaan ryhmään :) olen 28v ja odotetaan esikoista! Viikkoja on nyt 13+4 ja la 22.5!

Mulla ei oo ollut minkäänlaisia oireita ja ultraan asti sainkin miettiä, että oonko oikeesti raskaana Mutta siellähän se pikkunen oli kädet ojossa ja liikku hyvin. Verikokeet ja muut testit on mennyt kanssa hyvin, ei oo mitään riskejä ynm löytynyt :) hassua vieläkin kuvitella, että oon muka raskaana!

Moikka!

Täällä olisi kanssa uusi kirjoittelija mukaan ryhmään :) olen 28v ja odotetaan esikoista! Viikkoja on nyt 13+4 ja la 22.5!

Mulla ei oo ollut minkäänlaisia oireita ja ultraan asti sainkin miettiä, että oonko oikeesti raskaana Mutta siellähän se pikkunen oli kädet ojossa ja liikku hyvin. Verikokeet ja muut testit on mennyt kanssa hyvin, ei oo mitään riskejä ynm löytynyt :) hassua vieläkin kuvitella, että oon muka raskaana!

Minä olen 16+3 ja ei tietäisi että on raskaana jos ei maha ja tissit olisi kasvanut :D

Jahas.. täällä alko eilen illalla verinen vuoto seksin aikana. Tuli tosi runsaasti, että joka paikka oli veressä, mutta rauhoittui kuitenkin tiputtamasta. Nyt aamulla tulee pyyhkiessä paperiin. Ihmeempiä kipuja ei ole. Voihan ne limakalvot olla kyseessä kun herkillä kuitenkin ovat, mutta kyllä se säikäyttää tosi tosi paljon. Nyt yritän päästä neuvolaan, että katsoisivat mikä tilanne on. Pelottaa vaan niin kamalana, että itkettää vaan. :sad001

Toivottavasti pääset neuvolaan tarkastamaan tilanteen ja toivotaan, että kaikki on hyvin <3 onneksi kummempia kipuja ei kuitenkaan ole. Mulle ekalla nla-käynnillä sanoivat, että seksin aikana/jälkeen saattaa tulla verta. Sitä en kunnolla muista, että miksi, oliskohan liittynyt juuri noihin limakalvoihin. Tuollainen säikäyttää varmasti aivan kamalasti! Tsemppiä BaaBaa_!

Joo saattaa olla monta eri syytä sanoi lääkäri, mutta ei uskonut että kyseessä olisi keskenmeno. Odotan nyt että pääsisin mahdollisesti ultraan vielä vilkaisemaan, että kaikki pienellä hyvin. Minulla oli viime raskaudessa vuotoa aikaisemmilla viikoilla parin viikon aikana ja olin aivan paniikissa sen ajan. Onneksi oli aivan harmitonta. Lääkäri meinasi, että kun vuotoa ollut viime raskaudessa nii voi olla ihan tavallista vuoto seuraavissakin raskauksissa. Kiitos! <3

Baabaa_, toivottavasti pääset neuvolaan tarkistamaan tilanteen, ja toivottavasti vuoto johtuu vain kuivista limakalvoista. Tsemppiä!

Niinaki, tervetuloa & onnea plussasta! :)

Ultrassa käyty ja siellä se pieni köllötteli niin linkkuasennossa että ei voi ku ihmetellä miten voikin olla noin ja mitä tärkeintä pieni sydän löi ja kaikki näytti olevan kunnossa. <3 Lepoa määräsivät eikä mitään raskasta saa nostella yms. Mies sai onneksi vapaaksi tän päivän että hoitaa lapsia ja huomenna isovanhemmat aikoivat auttaa osapäivän lasten kanssa. Jos vuoto jatkuu vielä alkuviikosta nii aletaan tutkimaan tarkemmin mistä se johtuu. Mutta nyt niin helpottunut olo kun näki pienen rakkaan. <3

BaaBaa meillä oli samanlainen säikäytys. Keskiviikkona illalla alkoi ihan yhtäkkiä vuoto ja jatkui useamman tunnin ajan. Koska ei ollut voimakasta kipua, eikä super runsasta vuotoa, eivät suostuneet kättärillä tarkistamaan tilannetta, vaan käskivät odottaa ensi viikon nt-ultraan ja ottamaan uudestaan yhteyttä jos kivut voimistuu tai vuoto lisääntyy todella voimakkaaksi. Mentiin sitten torstaina aamupäivällä yksityiselle ja siellä näkyi kaikki toistaiseksi ihan normaalisti. Mä kans itkin koko keskiviikkoillan kun olin ihan varma että meni kesken. Edelleen vähän pelottaa se vuoto, vaikka nyt se on jo loppunut.

Varmasti säikäyttää verenvuoto ! Mutta hyvä että kaikki on hyvin nyt, toivottavasti vuoto ei jatku!
Mites muuten,missä vaiheessa teillä on alkanut maha näkyä ( ei siis turvotus ) mä oon nyt rv 13+3 ja mulla ei näy mitään! Ei edes selälleen makuulteen ja kyllä tiedän että nämä asiat ovat yksilöllisiä, taas vaan tuntuu siltä että kasvaako se pikkuinen siellä

Tervetuloa uusille ja onnea:)
Tsempit vuotojen kanssa kamppaileville, toivotaan että pelot on turhia! Valitettavaa että kovin monella niitä on...

Pauliinaliina mulla viikkoja 13+1 ja iltasin näyttää erittäin raskautetulta mutta aamut ja päivät ei näy mitään missään:p kyllä se masu sieltä pullahtaa aikanaan, ärsytykseen asti;)
Muoks makuultaan ei kohtu tunnu eikä näy täälläkään...

Mites muuten,missä vaiheessa teillä on alkanut maha näkyä ( ei siis turvotus ) mä oon nyt rv 13+3 ja mulla ei näy mitään! Ei edes selälleen makuulteen ja kyllä tiedän että nämä asiat ovat yksilöllisiä, taas vaan tuntuu siltä että kasvaako se pikkuinen siellä

Mulla oli sama fiilis pari vkoa sitte, kun turvotus väheni. Nyt alkaa näkyä vähitellen, aamulla vähiten, illalla eniten. Viikkoja kasassa tasan 15. Neuvolassakin toissapäivänä lääkäri päivitteli kun ei oo paljoa vielä raskaus näkyvissä, kun monella on jo selkeä vauvamaha tässä vaiheessa. Onneksi sai varmistuksen, että kaikki hyvin. Kyllä se sieltä vielä kasvaa kun sen aika on :)

Mulla ku esikoista odotin niin vielä puolessa välissäkään ku rakenneultraan mentiin niin ei ollu ku ihan minimini kumpu jonka ois voinu peittää löysemmällä t-paidalla mutta jo esim viikolla 26 mulla oli jo selvästi ihana vauvamaha. :) Kyllä se sieltä vielä kasvaa, meillä kaikilla. Jännä nähä miten tällä kertaa kasvaa ku toinen tulossa, vielä ei ainakaan oo muutako turvotusta enimmäkseen. :grin

Mulla kasvoi toisen kohdalla ihan yhtä hitaasti ku ensimmäisen :) tämä kolmas vaikuttais näkyvän vähän aiemmin. Ei kyllä haittaisi vaikka näkyis vasta vähän myöhemmin :D

Tuntuu olevan valitettavan yleisiä ja jumankekka se säikäyttää ja pelottaa vaikka kuinka yrittää järkeillä, että voi olla normaalia ja ei mitään hätää. Onneksi ei ole nyt vuotanut enää, mutta olenkin levännyt koko päivän. Jospa me kaikki säästyttäs enemmiltä vuodoilta ja voitas olla ressaamatta loppu raskaus!

Mahan kasvua sen verran, että kun kolmatta odottaa nii maha alkanut nyt 15+ näkymään paremmin. Mulla toki näkynyt aikaisemmatki tosi aikasin että samoihin aikoihin. :)

Takaisin