Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kävin tänään kolmatta kertaa siinä äitiysseula verikokeessa... Ensimmäinen tehtiin vahingossa liian aikaisin, kun ultrassa selvisi että raskaus onkin kestänyt vähemmän aikaa kuin alun perin arvioitiin, ja toinen näyte meni pilalle kun labran työntekijä oli unohtanut sen pöydälle liian pitkäksi aikaa... Jospa kolmas kerta toden sanoo.

Niin ja kun labrassa oli pitkä jono, menin sitten aikani kuluksi viereiseen ruokakauppaan pyörimään, ja mukaan tarttui kaksi karkkipussia. Hups.

Hei vain, pitkästä aikaa! Täällä on reissuiltu ja oltu niin ahkerasti töissä että kotona oon käyny vain kääntymässä.. Tietenkin olen sen hetken mitä kotona ollu käyttänyt lapsen huomioimiseen ja illat mieheen :) Yllätys että tätäkin kirjoitan ruokatauolla....

Ultrassa kävin viime viikolla rv 14+2 ja kaikki oli hyvin! Voi jo huokaista helpotuksesta että näin pitkälle selvitty! Tänään poksuu 15+0 <3

Yritän taas jossain vaiheessa ilmoitella itsestäni, nyt alkaa joulukiireet töissä joten ei ylimääräistä aikaa löydy vasta kuin tammikuussa 2017 :dead:

Tunnen pieniä liikkeitä! ♡ en tiedä miksi erotan ne suosiston toiminnasta. Ehkä niiden epäsäännöllisyys. Ja ne on aivan pieniä aivan kuin yrittäis sanoa: "hei mä olen täällä! Vähän tilaa kiitos" ;D Istun siis jalat kippurassa sohvalla

Nuita liikkeitä mieki oottelen. :Heartred Mullakin tänään tuli 15viikkoa täyteen joten eiköhän ne sieltä kohta. Töihin paluu edessä loppu viikosta kun olo nyt parempi ollu mutta jänskätän silti miten sitä jaksaa kun yleiskunto niin kovasti heikentyny kahden kotona vietetyn kuukauden aikana.. Ei se auta ko olla rohkea!

Minninen tervetuloa:)
Liikkeistä, voih kun tuntisikin... Vielä tunne mitään missään, vaan pierun:D
Muistaaksen edellisestä tunsin ekat liikkeet 14-15 viikoilla, istukka oli takaseinässä joten ei ollu "fylliä" välissä eristämässä potkuja:)

Olin tänään sokerirasituksessa ja voi että mulle tulee siitä niin inhottavan väsynyt ja tokkurainen olo. Onko joku muu jo ollut?

Nakeroinen mulla olis rasitus 22 päivä, veikkaan että tuomio tulee! Janottaa, pissattaa ja väsyttää sen verta että pahinta pelkään... Taas!
Edellisen raskauden aikaan kun kävin rasituksessa mulla iski ihan älyttömät tärinät ja huimauksen, siinä se rasitus sit meni paareilla maatessa...

Mä oon ollut molemmilla kerroilla ihan ok vielä siellä terveysasemalla, mutta sitten pari tuntia myöhemmin jysähtää aivan käsittämättömän raskas ja väsynyt olo. Saapa nähdä, mikä on täällä tuomio. Viime raskaudessa diagnoosi tuli vasta aika loppuvaihessa, niin ei ollut niin pitkä aika kärvisteltävänä, jos tästä taas radi-ruokavalio pamahtaa päälle :)

Täällä tänään 16+0. :) liikkeitä oon tuntenu jo pari viikkoa satunnaisesti, lähinnä sillain et vaavi varmaan heiluttanu päätä tai kääntyny ku isompi molahdus tuntunu. :) muuten ei oo mitään erikoista täällä meilläpäin. :D

Onko täällä kellään kokemusta kuntohulavanteesta, se jossa niitä nystyröitä? En ole aikaisemmissa raskauksissa uskaltanut sitä pyörittää, mut nyt on selkälihakset jotenki nii jumissa, että olisi hyvä pyöräyttää, mutta kun en tiedä ollenkaa saako sitä käyttää raskauden aikana niiden nystyröiden takia?

Minä en tälläkään kertaa "pääse" kokemaan tuota sokerirasitusta. Painoindeksi alle 25 ja edellinen lapsi oli alle 4kg, näillä kriteereillä ei tarvinu mennä.

Mulla olis 21 päivä sokerirasitus. Sanooko ne heti siinä että joo, arvot keturallaan vai odotellaanko jotain?

Esikoisesta kun kävin sokerirasituksessa, ei hoitajat sanoneet tuloksia, mutta samana päivänä neuvolasta soitettiin että radi pamahti.

Mulla olis 21 päivä sokerirasitus. Sanooko ne heti siinä että joo, arvot keturallaan vai odotellaanko jotain?

Meillä luvataan tulokset seuraavana päivänä. Soittelin itse jo aamulla, vaikka kyllä sieltä sitten olisi ilmoiteltu perään. Paastoarvo ylittyi, joten sokerit jää nyt sitten pois.

Multa ne on ottanut eka sormesta pika arvot ja jos ne ollu viturallaan (yli 6.5) niin sit ne ei ees oo tehny rasitusta, vaan tuomio pamahti samoin tein... Mut näin muuten ne arvot saa viimeistään parin päivän päästä kun soittaa neuvolaan:)
Mä oon kärynny heti ekasta pastoarvosta...tuntuu tässäkin olevan käytännön eroja!:)

Nakeroinen voih harmi:( täältä tullaan ensviikolla seuraks sokerien seuraajien klaaniin;) saanko kysyä paljon sulla oli arvot viturallaan?

Takaisin