Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pauliinaliina, toivotaan että vuoto on ainoastaan harmitonta!

Me ei olla vielä mitään hankittu tulevaa vauvaa varten. Jos rakenneultrassa selviää sukupuoli ja poika tulee, niin paljoa ei tarvitse vaatteita ostella kun esikoiselta on jäänyt vaatteita säästöön (myöskin lelut ym tallessa). Esikoisesta me alettiin hankintoja tekemään rakenneultran jälkeen, aikaisemmin ei uskaltanut ja kyllähän se helpotti kun sukupuolen sai tietää. :)

Juuri tuonne toiseen ketjuun kirjotin, että me ollaan ajateltu joulun jälkeen vasta alkaa tekee hankintoja :) Sama meillä, että kaikki täytyy ostaa alusta asti, kun eka tulossa. Ja toki jos nyt sattumalta superhalvalla silmiin osuis jo tässä vaiheessa jotain niin miksei sitä vois ostaa... Mutta jotenkin haluan pitää rakenneultraa rajana, että sen jälkeen sitten vasta enemmän shoppailemaan.

Samaa oon ajatellut itekkin :) rakenneultra on 5.1 niin sen jälkeen vois aleista jo katella kaikkea!

Meillä on jo kaikkea ja vaatteita saadaan takas päin mun siskolta:) ehkäpä sitä muutaman bodyn tms vois hommata vähän myöhemmin ;)

Oi onpa hyvä että rakenneultra on vasta tammikuun alussa sillä jos sukupuoli selviää ja poikaa veikkaavat ni en malttais odotella aleja :D nyt saa juosta sit heti alennusmyynteihin jos mieli tekee .. sai sukupuolen selville tai ei :grin

Meilläkin tosiaan rakenne ultra tammikuussa, haluaisin sanoa että 15pv mut en kyl siitä sata varma oo kun en muista:p

Meilläkään ei vielä mitään. Ebaystä olen kattellu mutta kuten edellinenkin mainitsi niin joulun ajan ja jälkeen aleja oottelen. Sitten voi hyvällä omalla tunnolla vähän innostua. Sitte tietääki kans kumpi ois tulossa.

Meillä kans kaikkea löytyy vähän liikaakin mutta ainahan sitä jotain kivaa ja uutta pitää tulokkaalle olla... Meillä rakenneultra kans tammikuussa

Olen täällä vähän seurannut mutta vasta nyt kirjoitan. La olis 30.5 eli noin vuosi meiän häiden jälkeen. Olis esikoinen. En malta odottaa-huomenna ois eka ultra! Tänään siis 12 + 6. Oon oireillu tosi paljoo mutta nyt viikon verran parempaa on, ainoastaan kun nälkä tulee nii tulee pahoinvointiakin ;)

Olen täällä vähän seurannut mutta vasta nyt kirjoitan. La olis 30.5 eli noin vuosi meiän häiden jälkeen. Olis esikoinen. En malta odottaa-huomenna ois eka ultra! Tänään siis 12 + 6. Oon oireillu tosi paljoo mutta nyt viikon verran parempaa on, ainoastaan kun nälkä tulee nii tulee pahoinvointiakin ;)

Tervetuloa ja onnea:)

Meillä rakenne ultra 16.12.. :) jippii ei oo enää kauaa odotettavaa. :) miten teillä joilla on aikaisempia lapsia niin onko olleet mukana ultrassa? Meillä ei sen lapun mukaan sais olla mut mä kyllä otan kun ei tuo poika oo vielä vuottakaan sillon ni tuskin on häiriöksi... En viiti alkaa hoitajaa ettimään sen takia ku siel menee se puol tuntia.

Hellu eivät oo olleet, eivätkä käsittääkseni päästä lapsia tutkimus huoneisiin... Työskentely rauhan takia?

Mulla luki ainakin kirjeessä ihan, että ei lapsia tutkimushuoneisiin ollenkaan.

Siis kääk!? Kyllä mä oon ihan automaattisesti ollu sitä mieltä että isä ja esikoinen (3v) tulee rakenneultraan.

Okei, tässäki varmaa eroja paikkakuntien välillä. Meillä on se aikaki niin aikasin aamusta että ei oo ketään joka pääsis hoitamaan, kun mummotki on töissä siihen aikaa. Ja täällähän ei kaupungin perhetyöntekijät tuu hoitaa.

Mutta, poika tulee mukaan ja sillä sökö. :)

Hellu tuleeko mies mukaan? Voi olla että joutuvat jäämään käytävään? Meilläki ois 9.30 aika ni ei hoitajaa näillä näkymin.. sit joutuu ukko jäämään tytön kanssa kotio :(

Tai ehkä sattuu rennompi kätilö / ultraaja kohdalle ja sallii lapsen mukaan :P toivotaan näin!

Meillä rakenneultra 19.12. Vajaa kuukausi enää :) Oon kyllä sellanen panikoitsija, toivottavasti kaikki hyvin. Ja olis ihanaa alkaa jo nauttimaan tästäkin raskaudesta.

Takaisin