Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päänsärkyä on kyllä mullakin nyt ollut. Ei joka päivä eikä onneksi kauaa kerralla kestä nii en oo särkylääkkeitä vielä ottanu.

Pään särystä sen verran jos vanhaan tyyliin mennään kuten muitten kohdalla niin alkaa 29-30 viikolla ja pahenee35 ja mukaan tulee silmien kipu ja kaikkea muuta kivaa ja yritän sinnitellä viikolle 38... Kun vauva on syntynyt loppuu ku ei olis mitään ollukkaan koskaan

Pään särystä sen verran jos vanhaan tyyliin mennään kuten muitten kohdalla niin alkaa 29-30 viikolla ja pahenee35 ja mukaan tulee silmien kipu ja kaikkea muuta kivaa ja yritän sinnitellä viikolle 38... Kun vauva on syntynyt loppuu ku ei olis mitään ollukkaan koskaan

Mulla oli tota samaista hormoni päänsärkyä ekassa raskaudessa ja siihen ei mikään lääke auttanu. Kesti myös jostain viikolta 30+ aina sinne asti ku poika synty 41+3. Toivotaan että nyt ei tuu samaa.

Voi kökkö kun foorumi taas sekoillut ja en ole saanut ilmoitusta että uusia viestejä on tullut, juuri äsken lukaisin noin 150 viestiä mitä olette höpisseet! :woot: Pahoittelut kun en enää muista melkein yhtään mitä olette täällä jutelleet. :meh:

Tervetuloa kaikille uusille ja onnittelut plussista! :)

Joulufiilis on täälläkin kova, ei aikaisempina vuosina ole näin kovaa fiilistelyä ollut (etenkään hyvissä ajoin), joten veikkaanpa että lapsen myötä oma suhtautuminen on muuttunut. :)

Miehen haluan ehdottomasti synnytykseen mukaan, ja niin haluaa mieskin. :) Esikoisen synnytyksen aikana miehestä oli korvaamaton apu & tuki mulle, vaikkei voinutkaan viedä kipuja pois, niin se että hän on aidosti läsnä auttaa jo paljon. En suoraan sanottuna tiedä miten olisin pärjännyt ellei mies olisi ollut mukana. ❤️

Mulla myös kovin epätodellinen olo raskauden suhteen... Esikoisesta mulla meni asia tajuntaan oikeastaan heti kun plussa pamahti, mutta tämä raskaus on ollut todella vaikea tajuta, vaikka pikkuisen olen nähnyt jo 4 kertaa. Ehkäpä sitten synnytyssalissa viimeistään tajuan... :shy:

Rv 14 + 0

Mä en sä ilmoituksia lainkaan... enkä tiedä mistä niitä säädetään (ja mistä jotkut saa noita hymijöitä, ois kiva käyttää niitä mutta tämä sovellus ei lue mun kännykkäni hymijöitä).

Mulle raskaus on ollut todella toivottu, mutta jatkuva epäusko että oisin vihdoin raskaana. Nt-ultra herätti vähän uskoa (ihana potkia siellä! ♡) mutta sen jälkeen hävisi oireet, ja hetkittäin unohdin jopa raskauden. Mutta omista epäilyksistä huolimatta olen alkanut tuntea liikkeitä! ♡ :) huomenna poksuu vasta rv13 mutta kyllä, hetkittäin tunnen ;) lähinnä kun olen vatsallani. Liikkeitä on vaikea erottaa suoliston toiminnasta ja siksi edelleen epäilen, mutta kerran ollessani vatsallani ja kohtuni supisteli kivuttomasti,tunsin selkeän muljahduksen ;)

Ja vielä vähän... joulufiilistelyä: huomenna mun on tarkoitus ostaa ekat lahjat tyttärelle. Tai siis tilaan. :) Tilauksen on tarkoitus tulla 12-22.12. Toiv. ajoissa. Tilaan siis wish-nettikaupasta. Onko kellään kokemusta?

Mäkin ostan joululahjat lopummalla viikkoa, kun lapset mummolassa ja Tukholmassa;) pääseepähän siitä sit...
Emojista niitä on enempi kun menee netti selaimella kirjoittelemaan, itse vahingossa sain joitain toimimaan appinkin kautta toimimaan;)

Mun mummi sanoi eilen ettei hänkään voinut pahoin raskauksien aikana. Oon kyl ihan varma et lopussa kärsitään, en mä nyt näin helposti voi koko 9kk selvitä :grin

Kiitos Talvitintti :) pelottaa niin pirusti et patau uusii... Noh luottavaisin mielin eteen päin!
Ein nauti oireetttomuudesta;) mä toivon että mua koetellaan nyt heti alusta ja lopussa ei oo mitään ennenku vasta synnärillä:p toive ajattelua ;)

• Tykkään
Reaktiot: Ein
Äippä varmasti jännittää ja pelottaa, mutta mä uskon että pieni on siellä täysissä voimissaan! :) Se oliskin unelmaa jos loppuraskaus menisi ilman ongelmia, toive ajattelua varmaan (ainakin mun kohdalla) ;D

Ja mun! Edellinen oli kyl niin pyllystä, siis ne vikat viikot... Noh kunhan nyt ees pääsis sinne asti;)

Mä olen tilannut wishiltä ystäväni kanssa. Kannattaa kattoo niitä arvosteluja. Joidenkin tuotteiden toimitus on kestänyt todella kauan, enkä usko koskaan niitä saavani :D onneksi en menetä kuin euron tai kaksi, kalliimpia en ole uskaltanut tilailla.

Takaisin