Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mies ainakin yrittää tulla mukaan synnytykseen jos kerkeää[emoji3] mies siis silloin armeijassa kun laskettu aika on:/

Ukko oli esikoisen synnytykses ja tulee tämänkin synnytkseen kunhan vaan en ala synnyttämään keskellä yötä niin ettei saada siihen aikaan ketään esikoista hoitamaan.
Onhan siitä ukosta paljon tukea siinä tilantees ja tottakai ukko haluaa olla paikkalla kun oma lapsi syntyy:)

Myö käytiin eilen ekassa uä:ssä. Mikä mahti fiilis nähdä toisen siellä köllötelevän ja heiluvan.:Heartred Jotenkin alko tää raskaus tuntuaaman paljon todellisemmalta, kun näki et on siellä oikeasti jotain eikä vaan oo kuvitellut kaikkea.

Meillä isä on tulossa mukaan synnytykseen, jos nyt ei mitään ihan hirveetä mutkaa suunitelmiin tuu.

Iskä ehdottomasti mukana synnytyksessä. :) kun la alkaa lähenemään niin alkaa tekemään töitä etänä kotona niin on läsnä heti jos jotain alkaa tapahtumaan. :)

Jokohan mäkin uskaltaisin tänne kirjottaa, jonku aikaa
sivusta lukenut näitä teidän viestejä :)
Eilen oli ensimmäinen ultra, joka oli samalla np-ultra, ennen tuota en päässyt lääkäripulan takia alkuraskauden ultraan ja oli todella raskasta mulle etten ollut saanut kuunnella vielä sydänääniä enkä edes tiennyt ennen eilistä oliko mahassani ketään :( mutta siellähän se vauva heilutteli käsiä ja jalkoja!

Olen nyt rv 12+1 ja LA on 23.5.2017

Toivottavasti tänne vielä mahtuu mukaan :)

Mulla kyllä myös väsymys edelleen voimakasta. Reilu 14 viikkoa nyt ja tuntuu että voisin nukkua lähes tulkoon koko päivän. Monesti herään iltapäivällä varsinkin nyt kun saikulla ollut ja sitte 12 tai 1 aikaan taas nukkuun. Eli aina reilu 12h yöunet ainaski. Muutamien heräilyjen kera toki jos nukkuu huonosti ja kun mies lähtee töihin.

Niin ja kyllä se mies on sitte synnytyksessä mukana oltava! En päästä ainakaan +/-2viikkoon La sitä mihinkään kauemmas. :smiley-bounce022

Meillä kans isä ollut mukana aikaisemmissa synnytyksissä ja tulee olemaan nytkin mukana. Ollut kyllä aivan korvaamaton tuki ja turva, ku aikaa synnytyksiin on vierähtänyt ihan mukavasti. :) Jospa tää kolmas olisi vähän nopeampi tulemaan, kun sen aika koittaa. :)

Pitää se isä mukaan sinne synnytykseen ottaa. Varmasti suurenmoinen tuki koko synnytyksen ajan.:Heartred
Ja onhan se sit ihana, kun synnytys on ohi, niin heti ihastella yhessä sitä suurta pientä ihmettä.<3
Ja sitten jos ei saiskaan heti sitä rakasta syliin, niin mies on turvana vieressä.

Meillä tulee kans. Meille on tulossa sektio, niin se kenguruhoito on tärkeä mulle, että vauva pääsee heti ihokontaktiin.

Meilläki tulee jos vaan suinki kerkiää. Viimeksi kerkes tunnin aikasemmin tulla synnärille ennenku tyttö synty.

Ehdottomasti isukki mukaan jos vain suinkin on mahdollista! :) Me käytiin tänään siellä perhe-artella. Yksi energinen sikiö siellä köllötteli ja jumppasi! Mies ja tytärkin olivat sittenkin mukana, onneksi! :)

Se mua hämmästytti ettei ultra hetkauttanut tämän enempää, tottakai olin ihan fiiliksissä ja messissä sen ultrauksen ajan mutta ku kätilö antoi ne ultrakuvat ni katoin ne läpi "joo" ja viskasin laukkuun :D Jotenki sitä ehkä ei enää ihmettele niin paljoa (kuin ekassa raskaudessa) että siellä köllii elävä olento tuolla masussa! :P Odottaa enemmän niitä liikkeitä ja vielä enemmän sitä valmista ihmisen alkua! :P <3

Ihanaa et siellä masussa oli pikkunen hyvinvoivana:) eiköhän siinä yhdessäkin oo tekeminen;) mikä sun fiilis? Kyllähän tässä huomaa et itse jotenkin paatunut et joo raskaana ollaan ja vauva masussa, ok kiva:) itku tulee sit synnärillä kun saa vilpertin sylkkyyn ;)

Täytyy kyllä sanoa, että mie en oo vieläkään tajunnu että masussa kasvaa pieni ihminen. Ultrassakin käytiin jo.
Ehkä tää konkretisoituu vasta kun maha rupeaa kasvamaan ja liikkeet tuntumaan.
Tai sit vasta synnärillä o_O esikko meille siis tulossa.

Itse ainakin tajusin sen tilanteen kunnolla että meille tulee lapsi, vasta sitten kun lapsi syntyi. Tai tajusin kyllä että lapsi tulee, mutta kai kun oli niin helppo raskaus ja lapsikin oli melko rauhallinen masussa eikä ollut mitään vaivoja niin tuntui koko raskauden ajan epätodelliselta että oon ihan oikeasti raskaana ja jonain päivänä se syntyy tähän maailmaan :woot: nyt ehkä osaa paremmin sisäistää asian että siellä masussa on elävä ihme ja sen ihan oikeasti saa syliin asti :love017 (jos vain kaikki menee hyvin )

Takaisin