HannaMi, No tuntuu et hän ei ota jotenkin tosissaan mua, sellainen vähättelevä asenne mua kohtaan, niinkö oisin tehnyt jotain hälle, et käyttäytyy noin... Ensimmäinen neuvolakäynti kun mulla oli, istuin äitiysneuvolan aulassa, lähimmässä penkissä ja kun hän avasi oven, valmistauduin et hän kutsuu mut sisään, mut lähtikin kävelemään pitkin odotusaulaa ja sit takas tullessa vasta kyseli oonko paikalla. Ja kun hän tajus, et mä oon se jota hän etsi, niin hän loi muhun heti sellaseen katseen et: sustako muka äidiks?
Tai siltä se itsestä tuntu...
Tuntui niinkö hän ei ois osannut odottaa mun olevan raskaana.. En tiiä näytänkö sit niin nuorelta, vai mikä siinä oli.. ?? Ikää mulla on kuitenkin 20v ja vaikka ennestään mulla ei lapsia ole, niin uskon et pärjätään lapsen kanssa hyvin...
Mut onneks kaikki muut tähän mennessä on ollut tosi mukavia.. Nt-ultra oli mulla viime viiikolla ja lääkäri joka miut ultras, sai kyllä olon niin hyväksi, pelkällä olemuksellaan.. ja sit kun varmistui et pikkuisella oli kaikki hyvin, niin se kruunas kaiken.
Mulla on ollut koko raskauden toi, et meijän pennun haju yököttää tosi paljon... Mut ei oo kuitenkaan tarvinnu oksentaa sen takia.
Toivottavasti sun olo tosta paranee !
Ja se huoli on täälläkin koko ajan läsnä, kaks keskenmenoa mulla takana, mut onneks tää on jo puolet pidemmällä kuin ne edelliset raskaudet, joten oon silti osannut ottaa vähän rennommin !
Millanen se siun neuvolatäti on ollu?
Rv. 12+0