Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka,
minäkin tein tällä viikolla plussatestin ja tulin tänne kurkkimaan kun esikoistakin täällä odottelin. Terve vaan kaikille :) la olis luultavasti toukokuun lopulla, mutta koska kierto oli vasta käynnistynyt esikoisen jäljiltä tooosi epäsäännöllisenä, niin varmistunee vasta sitten ultrassa. Eka neuvola olis sitten tiistaina, jännään vähän josko sitä pääsisi varhaisultraan :)

Hei vaan! Täällä on jo yli 5vk ihmetelty, et miten tuo vatsa voi kasvaa noin paljon ja oltu samaan aikaan onnellisia siitä ettei pahempia oireita ole ollut. Esikoinen tuolla yksiössä vissiin kasvaa, tällä hetkellä 11+2 ja la 2.5.2017. Vappuvauva siis :happy:. Ensimmäinen ultra viikon päästä, jolloin nähdään minkälainen sintti siellä oikein on ja onko kaikki hyvin.

Tänää on viikkoja 11+0. Yllättävä vähä on ollu enää oireita jos pientä turvotusta ei lasketa. Maha on kyl vähäsen kasvanu ja iltasin varsinkin tuntuu et on kasvanu kunnol *kiitos turvotuksen*. En tiiä kauanko pystyy töis salaamaan ku työvaatteet on suht kireet. Täytyis varmaan tilata isommat. En vaa oikein tiedä mis vaihees kannattais työjohdolle mennä et tarttis vähä toisenlaiset työkuteet.. o_O

Meillon onneks töissä omat vaatteet ja koska on hiukan pulska ei kukaan kehtaa tulla kysymään oletko raskaana tai oletko lihonnut :hilarious: äitiä en oo nyt 2 viikkoon nähnyt. Saa nähdä joko se arvaa :nailbiting:

Sama täällä Madi, töissä omat vaatteet päällä, plus että muutenkin olen ylipainoinen, niin eipä ole kukaan tullut kyselemään vaikka vähän väliä joku luokin silmäyksiä mun pötsiin :p

Saisikin töissä pitää omia vaatteita. Olis kyl hienoo. Harmi vaa et oma työ sellainen et ei pysty. :shifty:

Meillä myös onneksi omat vaatteet töissä. Muutenkin oma tyyli löysää ja reilua. Ei varmaan porukka ihan heti mitään arvaa.

Huomenta.
Nyt uskaltauduin tänne minäkin. Kahden keskenmenon jälkeen onnistunut raskaus...huh pitkä tarina mut tässä ollaan. 7+4 laskettu aika 31.5.
Ultrassa kävin jo pari viikkoa sitten koska piti varmistaa missä kaveri tällä kertaa luuraa.
Ensi viikolla eka neuvola.
Jaahas...lähettävä kattoo mitä tuo 2,5 v tuolla touhuaa

Kyllä ihminen on sit tyhmä! meillä kun nyt valvottu hampaiden teossa niin enköhän minä, idiootti, jäin katsomaan eilen illalla Teemalta tulleen elokuvan! Se Butler, oli muuten hyvä leffa, mut sit aamu herätys 6.45... Onneksi toi meidän 10,5kk sentään nukku heräilemättä mut kyl nyt väsyttää! Vois vaikka juua useamman kupposen kahvia mut yhteen on tyytyminen:/
Tyhmä minä o.O
Mut toisaalta oli ihan kiva viettää aikaa yksin kun lapset nukkuu, ukko töissä vaan toi 15kg "sylikoira" seurana:D

Äippäx4 hahaha toi on niiiin tuttu juttu! Kivaa on niin kauan kun on kivaa mutta sitten se väsymys aamulla
Oon haaveillu treffeistä ja illallisesta miehen kanssa mut en vaan pysty ottaa riskiä et aamulla oon ihan poikki ku likka herää klo6 ehkä sit muutaman vuoden päästä

Meillä on treffit iltaisin kun lapset nukkuu, siis mikäli mies ei oo töissä;) katsotaan siis joku kiva leffa/tai muuta telkusta, köllötellään sohvalla kynttilän valossa ja ehkä syyään joku kiva iltapala;) ja sängyssä viimeistään 22... mut juu ois voinu käyttää nekin tunnit vähän tehokkaammin, siis nukkuen :D

Hellurei, mää oon ollu pää kiinni vähä aikaa ku oltiin tosiaan miehen kanssa vkl lomalla. :) poika oli pärjänny hoidossa loistavasti, eikä paljoo ees huomannu et me tultiin takasi. :D ihana oli käydä vähän ottamassa lukua tästä arjesta niin jaksaa taas. Vaikka mulla oli la iltana niin järkyttävä migreeni et musta ei ollu mihinkään, ja ku nää lääkevaihtoehdot tässä tilanteessa on aika vähäiset niin ei auttanu ku kärsiä ku ei 1g panadol auttanu. Ja näköjään sitä ei pitäis reissusta palata kotiin kun heti tulee hirveä pahoinvointi, eilinen ilta meni sit sängyn pohjalla sanko kaverina. Noh, nyt on taas ok olo. :)

Hellu hienoa että teidän pikkunen tykkäs olla hoidossa ja että teillä oli mukava viikonloppu:)

Kävin tänään ekassa neuvolassa! Tuli kyllä todellisemmaksi koko raskaus :) mukavaa henkilökuntaa ja kuunneltiin sydänäänetkin vaikka viikkoja vasta max 9+0, oli kiva kuulla että siellä se pienoinen kasvaa ja kehittyy:Heartred
rankkaa kun pitää töissä vielä salailla, toivottavasti tammikuun alkuun asti, koska tiedän että en saa iloista vastaanottoa esimieheltäni ja epäilen että määräaikaisuutta ei jatketa jos raskaus paljastuu, sitten seuraavan sopimuksen jälkeen on kiva kun saa kertoa kaikille.

Aika paljon raskauden aikaisia käyntejä tulee kun joka kuukausi on jotain :) kivaa etenkin näin ensi odottajalle kun kaikki on uutta ja haluaa saada tietoa ja tukea.

Takaisin