Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tai itseasiassa onhan se jo toinen kun kävin silloin joskus aikaisemmin kurkkaamassa syitä kipuihin. No vielä 2 viikkoa pitäis odottaa, 28.10 :arghh:

Mulla on huomenna aamulla virallii neuvola ja ar-ultra, pelottaa ja jännittää et onko kaikki edelleen hyvin!

Vähän jännittää myös että mitä vaaka sanoo kun ei pitkään aikaan ole käyny ja tässä on viime aikoina tullu elettyä aika laiskanlaisesti, apua..... :D

Madi toi menee nopsaan;) mieti meillä jollain ei oo vielä ees aikaa koko toimitukseen :p
HannaMi tsemppiä huomiseen, täälläkin huomenna ar ultra... Jaiks:nailbiting:

Kääk tsempit sullekki Äippä! Monelta meet? Mulla on heti kasilta nii ei tarvii kauheen kauaa jännää....

Juu-u tais olla seksi illalla+ultra alakautta aamulla liikaa alakerralle... Taas meinaan tulee sitä ruskeaa suttua... Ainakin siellä ultrassa sano että ei nää mitään vuotoa missään, niin lienee sit limakalvot heikoilla:/

Mä tulin kanssa sillon siihen tulokseen. Mutta säikäytti näin ensikertalaista, kun ajattelin että se meni kesken nyt sen puikon takia :hilarious:

Minä syytän nyt näitä hapraita lima kalvoja:shifty: ne kestä mitään! Tässä raskaudessa ollaan uuden ongelman edessä jos joka kerta kun seksiä harrastetaan vuotaa... Toi miehen miehuuskin tuntuu kasvaneen tässä muutaman viikon aikana isommaksi kun tuntuu et se "tökkis" paljon syvemmällä:wideyed:

Takaisin