Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon voimia teille joilla pieni ei vielä ollutkaan valmis tulemaan <3

Minä olen taas sairaana, aivan kamala olo. Olen vain maannut/nukkunut sohvalla koko päivän.
Jospa tästä onkin tulossa poika? "Tyttö vie kauneuden ja poika terveyden." :D

Pahoittelut Rive ja Helmee :( Toivottavasti Äippä x4 vuoto on harmitonta!
Mullakin maha tänään ollut aika kipeä ja kramppaa :( Ei onneksi mitään vuotoa. Voiko keskenmeno tulla ilman vuotoja?

MamiR, mulla oli niin, että kun poikaa odotin vei kauneuden. :D monet sanoi että näytin hehkuvalta mutta pyh pah, en todellakaan. :p Tämä tulokas on taas enempi omaan vointiin ja fyysiseen oloon vaikuttanut, saa nähdä kumpi tulee... :)

Mulla siis kokemusta näistä tytöistä ja niitä odotellessa hiukset ja kynnet kasvanut todella nopeaan ja vahvoina, naamassa ei ollu näpynnäppyä ja olot oli maltillisia, pissitti koko ajan ja kuulemma poika maha;) ja nyt hiukset tippuu tukkoina, oksettaa koko ajan, väsyttää klo15->, kynnet kyl kasvaa vahvana, ei pissata sen enempää kun normaalistikaan ja tällä hetkellä jäätävä ressi päällä... Mieliteot tytöistä ollu kaikkea maan ja taivaan välillä, terveellisestä epäterveelliseen:p
Jos tuol nyt joku lymyää toukokuulle asti niin jännällä odotellaan kumpi tulee;)

Mulla taas tyttöjen odotukset ollut aivan älyttömiä, viimeisessä voin pahoin 24/7 sektioon asti, joka tehtiin viikolla 39. :P Ja tyttöjen raskauksissa en sietänyt valkosipulia. Nyt pahoinvointi painottuu iltaan. Ja valkosipuli, voi nam!
En tiiä kysytäänkö sukupuolta. Toisaalta haluais pitää salaisuutena.. Mutta toisaalta tekis mieli kysyä rakenneultrassa. :D
Onneksi on aikaa.

Viipsukka 7+4 (ultra 7+1)

Joko te ootte saanut ajan ensimmäiseen ultraan? Te joilla aikaisempaakin kokemusta, käydäänkö verikokeiden tulokset jossain vaiheessa läpi vai soittaako ne jos jotain on?

Madi ei oo vielä kuulunu nt ultraan aikaa, huomenna yksityiselle on aika varhaisultraan:) ne labrat käydään läpi sit neuvolassa tai omakannasta voi käydä kattomassa:) tai jos oikein vaivaa niin saa sinne neuvolaan soitellakin niistä;)
Rv 7+5❤️

Omakantaan ei ainakaan vielä ollut edes neuvolan täti kirjotellu mitään vaikka siellä käynnistäki on reilu viikko :D

Omakantaan ei ainakaan vielä ollut edes neuvolan täti kirjotellu mitään vaikka siellä käynnistäki on reilu viikko :D

Mä kävin eilen labrassa ja sanoivat, että tulokset tulee viimeistään reilun viikon kuluessa, tyyliin kymmenen päivän sisällä. Itelle tuli jo samana päivänä yks tulos omakantaan, että ei oo ainakaan mitään tulehduksia. Niitä voi tupsahdella pikku hiljaa sinne siis. Mulle tuli sähköposti-ilmoitus, että on tuloksia kirjattu, niin ei tarvi turhaan kytätä sitä.

Madi0517, Oma kanta kirjauksissa on kuukauden viive, että ne näkyy itsellä. Antaa terveyenhuollonammattilaisille mahdollisuuden muokata tekstejä jälkikäteen tai joskus jossain tilanteissa salata tietoa potilaalta,jos jotain tutkitaan, mutta ei haluata huolestuttaa turhan takia potilasta.
Eli älä huolestu jos vielä ei näy mitään niissä menee se noin kuukaus. :)

Ei, en huolestu. Neuvolasta sanottiin että voi parikin viikkoa mennä. :) tosin olisi kiva tietää onko ne jotkut raskaushormooni määrät noussu niinko pitäisi. Alan tulla vainoharhaiseksi kun lukee ja kuuntelee huonoja uutisia täältä ja tuttavapiiristä :wacky:

Takaisin