Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä voi ei :( onko verisempää se vuoto kuin aikasemmin ja tuleeko enempi? Toivotaan että olisi täysin harmitonta!

Tulee sitä enempi... Tai tuli, nyt alkanut taas rauhoittumaan mut pelottaa ihan älyttömän paljon... Tyyneys järkyy:sad001

Jos vuotoa ei enää myöhemminkään tule, niin mä uskoisin että kaikki varmasti on hyvin! Uskon kyllä että pelottaa, itsekin säikähtäisin, mutta toivoa on vielä vai mitä! Tsemppiä. ❤️

Eiiiiii Rive, oon aivan äärimmäisen pahoillani! :'( Ja Äippäx4 milloi sulla on ultra tulossa?

Mulla alkaa taas usko järkkyä kun kuulee näitä huonoja uutisia... :'(

Raskaana kunnes toisin todistetaan!!!! Minä kieltäydyn luopumaan toivosta!
HannaMi mulla on ultra joskus kk päästä, se nt siis... Aikaa ei oo vielä tullu. Huomenna soitan tosiaan neuvolaan ja yritän puhua itseni ultraan... Vattu sentään!

Kertokaas joku nyt jotain kivaa:) saadaan vähän mieliala nostoon;) meillä oli tänään tyttöjen kaa leffa ilta kun ukkeli oli töissä, tyttöjen laatu aikaa;)

Äippäx4 toi sun asenne pn ihailtavaa kun uskot loppuun asti ja viljelet positiivista mieltä etkä jää rypemään :) tietty jos kova huoli on niin avautua pitää! Tsemppiä, toivottavasti kaikki on hyvin <3

Susanne tuli itku:) juu periksi ei anneta, prkl:D sillä suomalaisella sisulla mennään vaikka läpi harmaan kiven:) kyllähän tää pelottaa sitä en voi kieltää, mut positiivisuus auttaa jaksamaan... Noh jos huomenna sais itsensä puhuttua ultraan kun yksityiseen ei oo rahaa...

Hep! Minäkin täällä :)

Tein raskaustestin viikko sitten, ja kyllä, siinä oli se viiva. No, olin lykännyt ja lykännyt testin tekoa, sillä syyskuun alkupuolella näytti vielä negatiivista, ja olen täysin unohtanut milloin edelliset kuukautiseni nyt olivatkaan. Päätin joka viikko vielä katsoa, että jospa ne alkavatkin ja tein testin vasta kun olin varma.

Ensi viikolla ilmoittaudun neuvolaan. En nyt oikein tiedä, miten varmistua tuosta lasketusta päivästä, mutta saavathan ne viimeistään lapsivesitutkimuksessa sen selville. Vai saiko sen jo ekassa ultrassa?

No mutta, varovaisesti tulevaisuuteen luottaen eteenpäin. Ensin nämä alun jännittävimmät viikot pois alta, ennen kuin uskaltaa oikein tajutakkaan. Voi miten jännää! Kumpa kaikki menisi hyvin.

Teidän muiden teksteissä tuntuu raskaudet tuntuvat olevan jo jotenkin pidemmällä. Mulla merkkeinä vasta aristavat rinnat, unentarve ja joinain päivinä ollut outo heikottavan huono olo. Ai niin - ja tavallista pömpöttävämpi vatsa. Se kyllä taisi alkaa kasvaa jo kuukautta ennen raskauden alkua :D

Helmee tervetuloa ja onnea:)
Ultrassahan se la varmistuu, lapsivesipunktiota ei tehdä ilman hyvää perustetta:)
Enpä nyt tiiä ollaanko täällä nyt yhtään sen pidemmällä kun viikkoja tänään 7+3:p

Helmee tervetuloa & onnittelut plussasta! :)

Äippä, nimenomaan, raskaana kunnes toisin todistetaan! Uskon (ja toivon), että sun pienet vuodot on täysin harmittomia ja pikkuinen pysyy sitkeästi mukana! :)

Ja juuri kun uskalsin julistaa sen tänne... Illalla vessassa käydessä tulikin verta. Vatsakipu. Yöllä heräsin mennäkseni vessaan, ja siinä se taisi mennä. Minun lapseni. Tämän pidemmälle emme nyt päässeet. Lääkäriajan sain parin tunnin päähän.

Parempaa onnea teille kaikille ja ihanaa odotusta! Kumpa minäkin, vielä.

Takaisin