Hep! Minäkin täällä :)
Tein raskaustestin viikko sitten, ja kyllä, siinä oli se viiva. No, olin lykännyt ja lykännyt testin tekoa, sillä syyskuun alkupuolella näytti vielä negatiivista, ja olen täysin unohtanut milloin edelliset kuukautiseni nyt olivatkaan. Päätin joka viikko vielä katsoa, että jospa ne alkavatkin ja tein testin vasta kun olin varma.
Ensi viikolla ilmoittaudun neuvolaan. En nyt oikein tiedä, miten varmistua tuosta lasketusta päivästä, mutta saavathan ne viimeistään lapsivesitutkimuksessa sen selville. Vai saiko sen jo ekassa ultrassa?
No mutta, varovaisesti tulevaisuuteen luottaen eteenpäin. Ensin nämä alun jännittävimmät viikot pois alta, ennen kuin uskaltaa oikein tajutakkaan. Voi miten jännää! Kumpa kaikki menisi hyvin.
Teidän muiden teksteissä tuntuu raskaudet tuntuvat olevan jo jotenkin pidemmällä. Mulla merkkeinä vasta aristavat rinnat, unentarve ja joinain päivinä ollut outo heikottavan huono olo. Ai niin - ja tavallista pömpöttävämpi vatsa. Se kyllä taisi alkaa kasvaa jo kuukautta ennen raskauden alkua :D