Onko kellää muulla ollu sillee, et saunas ei tee yhtää mieli käydä. Ite oon tykänny käydä ennen, mut nyt viimeisten 10viikon aikana ei tee yhtää mieli.
Aksu: Minä ole aina tykännyt saunasta ja löylyistä. Esikoisen raskauden aikana ei ole oikein sauna maistunut, eikä se saunomisfiilis ole oikein palautunut myöheminkään. Nyt taas raskaana vieläkin vähemmän innostaa tuo saunominen. Vähän harmittaakin, kun tuo saunainnon lopahtaminen.
Mä en muutenkaan oo mitenkään kova saunomaan, mut tulee siellä käytyä muutaman kerran kk... Ainut on et mua alkaa raskaana ollessa huimaamaan, verenpaineet vissiin heittää siellä saunassa vähän liikaa:/
Mies on päässy vaan kerran metsälle ja saaliina oli 2 jänistä... Jospa sais ees yhden neljänneksen hirveä tonne pakkaseen sienien ja marjojen sekaan...
Ei oo kyllä hirveet saunomis himot ollu...ei saa puhua hirvistä ja jäniksistä kun iskee nälkä seksinhimot kyllä vähentyny mutta itse asiaan ku pääsee nii huomaa että miksei muka haluakkaa...täällä ei kyllä oo minkälaistakaa vuotoo ollu koko raskauden aikana ja nyt menossa 9+4
Mäkin tykkään yleensä saunoa, mutta nyt ei oikein oo huvittanut eikä jaksanut. Mies lämmitti pe illalla saunan, että oltais päästy pitkästä aikaa kahdestaan kun lapset nukahtaa, mut mä olin vaan niin hiton väsynyt et menin nukkumaan yhdeksältä ja sai mies raukka saunoa yksikseen :D
Poistun täältä ketjusta koska pahin kävi toteen..Kävin lääkärissä tänään koska sitä vuotoa tuli eilen ja siellä ei sydänääniä kuulunut. Kehitys loppunut viikolle 8+3. Onnea raskauksiinne, ja hyvää vointia kaikille.