Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippäx4: toivottavasti on sitä harmitonta vuotoa..inhottavaa kun säikäyttelee noin:grumpy: Pidän sulle peukkuja!

Pitää tulla päivittään, kävin taas vessassa ja vuoto näyttäisi lopahtaneen, toivottasti! Hitto mikä ressi, vaikka kokemuksen ääni sanoo että ruskeasta vuodosta ei kannata välittää niin kyl se sydän jättää pari lyöntiä välistä kun näkee väriä alkkareissa/paperissa:( masuun vähän nippailee ja oksettaa (taas vaihteeksi) ... Harvoin ihminen on ilonen siitä et on paha olla ja mä todellakin oon iloinen et oksettaa, ainakin tietää et hcg on kohdillaan:)
Taidanpa viettää tyttöjen kaa leffa päivän, niin tarvii mahd vähän touhuta... Hitto kun olis jo nt ultrassa käyty ja "vaara viikot" lusittu...

Hyvä, että vuoto loppui Äippäx4 :) Oot kyllä rautaisilla hermoilla varustettu! Itse olisin varmaan ollut jo hyppimässä seinille pienestäkin tuhrusta :)

Hhuii... Onneks loppui vuoto! :)
Minä olin kans eilen paniikissa että mitä tapahtu kun jotain oikein lorahti housuun, ja juoksin vessaan niin ei ollu valkovuotoa kummempaa. :'D että mää ainaki oon hermoilija.

Äippä, hyvä että vuoto loppui ja varmasti masussa kaikki hyvin! :happy: Nää "vaara viikot" on kyllä ihan syvältä kun saa pelätä ja stressata...

hellu94, mulla myös tulee välillä tunne ihankuin verenvuoto/menkat alkaisi, sitten kiireesti vessaan niin pelkkää valkovuotohan se on mikä on nyt lisääntynyt, onneksi!

Äippäx4 huh mä olisin varmaan jo ihan hysteerinen! Onneks loppui!!

Muakin ressaa nyt jotenkin kun parina päivänä oireet ollut ihan tosi lieviä, tissitkään ei tänään enää ole juurikaan kipeät ollenkaan... Mietin yölläkin että onko kaikki nyt sitten hyvin... :( Olo tuntuu tänään aikalailla täysin normaalilta!

Kyllä täs on kasvanut sellaset tuntosarvet päähän ja sitä seuraa jokaista oiretta/oireettomuutta ihan herkeämättä...

HannaMi rv 8+1

No enpä nyt niistä rautasista hermoista tiiä... Saatoin ehkä käydä vessassa 5-10 min välien tarkistamassa tilanteen laidan:/ mulla kun tosiaan on vuotoa ollu joka ikisessä raskaudessa enempi vähempi niin sitä vaan yrittää kuunnella päätään et kunnes vuoto on runsasta ja kirskasta verta tai on kipuja niin kaikki on hyvin... Mut kyl se vaan on vaikeaa kuunnella päätään kun pelottaa että menettää pikkusen:( noh raskaana kunnes toisin todistetaan!
Kiitos tsempeistä ihanaiset❤️

Täälläkin turvotusta ja etovaa oloa. Lisäksi mielialat heittelee. Mie en oo hetkeen itkenyt näin paljon kuin nyt. Tuntuu, että en tee mitään muuta kuin itkem kaikelle mahdolliselle.

Mulla myös ollu viikko aikalailla rauhallista oireiden suhteen. :) jos nyt ei kaameeta pissihätää lasketa. 10+4

Päivällinen massussa ja pirteys taso 0... Maha täynnä ruokaa, ällöttää ja tekee mieli kebulaa... Mieskin tulee kotiin vasta 2.5h päästä... Blääh!
Mut vuoto jäi sentään aamuun, jotain positiivistä...

Mulla on mies lähdössä taas vkl rientoihin, mä en voi tän salailun takia oikei osallistua mihkää ku en oo ikinä ollu mikään mukiin sylkijä niin ei kyllä menis kellee läpi mun limulinja...

Vähän tylsää sanoisin tää elämä täl hetkel. Syön, katon telkkarii ja nukun. Jos oikein villi oon ni käyn vähän ulkoilee... Huoh. Mut kaikki sen arvoista jos saan pienen kääriä syliini syksyl. :)

En oo mikään kauhea nalkuttaja jos mies jossai käy mut nyt täytyy sanoo et vähän v*tuttaa ja oon pikkasen sitä näyttäny :D

No toi oma ei riennoissa käy mut töissä senkin eestä... Noh pitäähän jonkun tähänkin kämppään rahaa tuua kun ite oon hoitovapaalla... Ja meinaan olla kunnes toukka täyttää 3v eli vielä melkein 4 vuotta:o

Ps olen minäkin ärtymykseni näyttänyt, ei vaan ärripurri oo mitenkään vakuuttava kun alan nykyään sönköttää kyyneleet silmissä :D

Mä meinaan kans olla kotona sen 3v, vaikka vakityöpaikka odottaakin... Oon siis ollu nyt 9kk kotona ja vielä yli 3v olen. :D

Mä halusin eilen käydä ostaa irtokarkkeja, ja sit käytiinki, söin ehkä kymmenen ja meinasin oksentaa.... Onneks ne on sellasta tavaraa että niitä ei oo pakko syödä. :D

Ja täälläkin mies painanu viimiset 2vk töitä niin paljon et ei oo paljo näkyny. Nyt se nukkuu ku oli yövuorossa ja menee seitsemäks takasi ja on on taas 12 tuntia... Onneks poika lopetti kitinät niin pärjään taas hyvin! :)

On mullakin vakkari työ mut olkoon, enpä kyl sinne voi ees palata vaikka haluisin, en kyl haluu... Kouluun ajattelin mennä kunhan keksisin mikä haluun olla isona:p

Noniin..Täällä seksin jälkeen pientä veristä vuotoa. Ja paniikki tietysti sen mukainen:banghead: Täytyy nyt vaan ottaa rauhallisesti, limakalvot on aika herkillä niin voi olla että johtuu siitä..olisi voinut jäädä tämäkin nyt kokematta :grumpy: Viikkoja siis 10+3.

Joo rive jäitä hattuun, luultavasti on tosiaan pelkästään limakalvot mitkä siellä vuotaa;) mitä on seksi? Eipä oo täällä hirveämmin näkyny:p

Haha :D Ei ole täälläkään mitään halaamista läheisempää tapahtunu toviin, ei vaan tee mieli yhtään. Mies tossa kyllä valitteli jotain puutostilaa... :D

Olisihan se kivaa mutta kun tota ukkoa ei näy iltasin kotona ja se on ainut hetki millon nää vois lähentyä... Noh ehkä sit joskus! Tossahan toi nyt pyörii ilman paitaa ja tuoksuu niiiiiin hyvälle... En tiiä uskaltaako ees yrittää tänään sen aamusen vuodon takia?

Kiitos piristyksestä leidit :hilarious: Vuotoa ei enää tule joten ehkäpä se oli niistä limiksistä. Kyllä tämä odottavan aika on tosissaan pitkä ja kivinenkin..

Takaisin