Peik ihanaa et pääsit ylläri ultraan ja masussa oli kaikki mallillaan
Täällä olis neuvola torstaina rv 7, tuskinpa tuolla mitään ultrataan joristaan vaan jonniin joutavia...
Äippä×4 minäkin olin lähinnä tympääntynyt tuosta neuvolakäynnistä kun tiedossa oli vaan sitä höpinää mutta tuo ultra olikin ihana yllätys vaikka kerkesin siinä kyllä paniikin hikikarpalot kehittää kun iski pelko et jos ei siellä olekaan hyviä uutisia ja olen neuvolassa yksin
Meilläkin oli tänään eka neuvola. Ei tietoakaan ultrasta. Puhetta paljon, mutta miksi ihmeessä ei saa syödä majoneesia :arghh: verenpaineet huusi hoosiannaa mutta sanoinkin pelkääväni tuota vehjettä ja sain ohjeeksi mittailla kotona. Kotona paineet "ihanteelliset". Sama homma veren sokereiden kanssa...siis että pitää mittailla kotona 2-3 krt viikossa.
Majossa on raakaa munaa... Jos nyt tarkkoja ollaan niin sitähän ei saa syyä mut mä oon syöny sitäkin, kattonu vaan et se muna on pastoroitu (vai miten se kirjotetaan)...
Ja sit mitä, nyt jo seuraat sokereita itse joutunu vasta ekan rasituksen jälkeen rv13-15(?) jos jääny arvoista jääny kiinni...
Mulla on ollu eka sokerirasitus vasta joskus yli puolen välin :O Ja tokassa en suostunut menemään vaan sanoin, että voin mittailla kotona joka tapauksessa. Mulla siinä rasituksessa ei tullu huono olo siitä litkusta, vaan jäätävä väsymys hieman sen jälkeen kun oli sitä odotteluaikaa
Mä joutunut käymään rasituksessa aina jo sillon ekan kolmanneksen alussa:/ paastosta oon aina kärynny...
Ei mullakaan pahaa oloo oo siitä tullu mut väsy ja tärinä kyl o.O
Joo, nyt jo laitto seuraamaan sokereita. On kuulemma niin korkea sukurasite kun molemmin puolin löytyy diabetestä. Siinä sitä laitetta kun testattiin niin ihan normi arvot. Painotti neuvolan täti että tämä on vaan varotoimi, ei ole diabetestä..
Okei.. kai sitä silti voi syödä hampparia jos siinä on majoa
Madi kyl saa syyä ainakin mun mielestä!
Toisaalta se sokereiden mittaus on hyvä et pysyy roti syömisessä... Nimimerkillä just meni puolpakettia paahtista jos nyt mittais sokrut saattaa olla aika luvut...
Mulla oli ultra tänään missä näkyi tyhjä sikiöpussi. Ei antanut paljon gyne toivoa. Tilanne oli rv5+. Pitäisi olla 6+3 vähintään omien laskujen mukaan. Huomenna verikoetulokset mitkä kertoo miten mun hcg-arvot on kehittyneet viikossa. Ei kai tässä enää toivoa ole
Mä soitin tänään äitiyspolille, lähete oli laitettu gynen polille ja sieltä ei ois saanu aikaa kuin vasta viikon 42 jälkeen. Mun taustan takia pääsen ens maanantaina ultraan äippäpolille. Jee!
Mä kävin itiksen Diacorissa ja selkeästi näkyi vaan tyhjä raskauspussi . Mulla oli kyllä aavistus että kaikki ei ole niinkuin pitäisi. Kiva kun joutuu odottamaan sinne kättärille ja milloin keskenmeno alkaa tai lääkkeellinen tyhjennys. Oon vaan itkenyt. Pysyttelen täällä vielä kättärille asti ja sitten poistun varmaan kuumeilijoihin .
Tottakai pysyt just niin pitkän kun haluat... meillä taitaa tässä ryhmässä olla paaaaaljon keskenmenon kokeneita, tukiryhmä vaikeana hetkenä... Voima hali herttarouva
Miten voi olla että vaikka teitä tunnekaan niin nää huonot uutiset kyl herkistää