Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa Riisikakku!

Jesulle tsemppiä huomiselle:happy:

Täällä kasassa 9+4 tänään. Jouduin toteamaan että en mahdu enää yksiin rönttöhousuihin:hilarious: On tullut nyt ostettua parit housut jotka menevät päälle toivottavasti vielä pitkään!! Np-ultraan olisi vielä pari viikkoa, sitten olisi tarkoitus kertoa töissä ja isovanhemmille ja ennen kaikkea tytölle :Heartred Veikkaan että neiti 9 vee. tulee olemaan todella innoissaan. Ei vaan malttaisi millään odotella..

Ootteko huomannu et Lidlistä sais tänään niitä koko vartalo tyynyjä? Pitäis itsekin käydä hakemassa kun toi edellinen on ihan lyttyyn painunut edellisten mahojen painosta o.O
Niin jos joku ihmettelee mihin sitä nyt sit tarvii niin itse olen sen hyväksi havainnut loppu metrien (rv20->) tyynyksi kun sen saa kivasti jalkojen väliin, masua tukemaan ja pään alle;) mies nimesi sen Huukoksi Hugh Jackmanin mukaan (nami mikä mies, vaikka ei sitä tohon omaan voi verrata:p)

Mulla oli kans viimeksi doomoon imetystyyny jalkojen välissä öisin. Ilman tyynyä jalkojen välissä en pystynyt nukkumaan kun selkäänkin särki. Niitä selkävaivoja ei oo kyllä ikävä, mutta mitä sitä nyt ei kärsisi pikkuisen eteen.

Ryntäsin heti aamusta ostamaan sellaisen tyynyn :) Muuten olen halinut isoa koirapehmoa, mutta ehkä oli aika vaihtaa aikuisempaan halikaveriin :) Ja lopussa varmaan on pelastava tekijä yöunien kannalta :)

Tänään oli ensimmäinen neuvola ja täti oli tiedoista katsonut että on keskenmenoja ollut niin tarkisti heti alussa ultralla, en edes tiennyt että heillä nykyään ultra tuolla on

Sydän löi ♡ ja viikot vastasi ihan samoja 8+6

Kahdenviikon päästä saan mennä kurkkaamaan tilanteen neuvolan ultralla sairaalan ultraa odotellessa, ihan uskomatonta, ikinä ennen ole näin ultriin päässyt.

Ai oliko niitä tyynyjäkin siellä. Mie luin vain mainoslehdestä että suosittujen tyynyjen päällisiä ja mietin että miksei niitä tyynyjä ole samalla.

Takaisin