Eilen illalla liikutuin todella paljon kun mies puhui niin ihanasti pojalle. Oli pojan kanssa leikkimässä pojan huoneessa, ja kuulin kun mies alkoi puhumaan "Koitetaan kestää vielä 8kk äitin kiukuttelua, ei se tahallaan kiukuttele. 8kk päästä sulle syntyy pikkusisko - tai veli, susta tulee kyllä hyvä isoveli. Näytät sitten pikkuiselle hyvää esimerkkiä ja pidät huolta, sovitaanko niin?" Eihän tuo 9kk ikäinen poika mitään ymmärtänyt, mutta hellyyttävää kun mies selkeästi pohdiskelee ja odottaa innolla vauvan syntymää.
Mulle on sanottu että sen näkee hehkusta jos on raskaana. 2014 opo näki musta että olen raskaana. Minusta kuulema oikein hehkui raskaus vaikka päällepäin ei mitään näkyny.
Jäin kanssa kaverille kiinni pari päivää sitte, näki kuulemma selvästi naamasta et oon raskaana :D ja päälle vielä se etten enää polta. Vähä pelottaa et jos oon näi läpinäkyvä ni koht kaikki jo arvaa
Noonu mua ei varsinaisesti jännitä mut oon innoissani kun saa tän raskauden "käyntiin", tulee paljon todellisemmaksi kun pääsee odottelamaan neuvoloita/ultria:)
Mun on ollu pakko kertoa sellaisille ihmisille ketä nään suht. usein, kun niin jäätävä pahoinvointi välillä että eivät ihmettele miks yhtäkkiä juoksen vessaan kakomaan. tykkään todella paljon kahvista mutta nyt sitä ei voi juoda enää ollenkaan niin sekin on todella selkeä merkki kaikille. :D