Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä koitan värjätä nykyisin hiukset 3 kk:n välein, jottei värjäysvälit veny ihan kauheiksi. Olin sattumalta kampaajalla juuri jotain 3+6, joten voin kanssa odottaa seuraavaa yli "riskiviikkojen".

Täällä alkoi lievä vuoto :arghh: Pelottaa niin paljon.
Välillä ollut menkkamaisia kramppeja, mutta ne on kestänyt vaan hetken.
Pelkään, että tämäkin meni nyt kesken :sad001

Alina16 toivottavasti kaikki hyvin, mä voin nyt sanoa että mulla oli vuotoa viikolla 5 kesti viikolle 7 ja tänään on varmistettu että ainakin nyt kaikki kunnossa.
Herttarouva, mulla oli myooma joka vaikeutti näkyvyyttä, jos ei näy mitään ni käy sit tupla tsekkaa kättärillä ja Diacorilta saa tietty lähetteen. Mä kävin Helsingissä keskuskadulla.

Tsemppiä alina toivottavasti kaikki hyvin <3

3h päikkärit on varmaan ihan ok ! :D auttoi ainakin huonoimpaan oloon :)

Hiuksiin liittyen, kampaajan kanssa päädyttiin raitoihin, yritetään saada tota mun juurikasvun rajaa vähän hillittyä sillä että sais luonnollisemman näkösesti kasvatettua takasin tota omaa :) en enää edes muista miltä oma väri näyttää, pienestä asti värjännyt ja vaikka minkä väriseksi, vähän hirvittää ajatus että ois ihan perus maantienharmaa :grin

Ja olipas muuten hirmu jännittävää, oli ensimmäinen kenelle ihan henkilökohtaisesti ja ääneen kerroin raskaudesta, ei meinannut saada sitä edes sanotuksi kun alkoi jännittää niin kovasti :oops:

Mä kävin juur kampaajalla, ja värjättiin. Ei tuo mitään meinannu vaika narahdinkin raskaudesta ku kieltäydyin kahvista... ja esikostakin muistaakseni olin värissä näin alussa...

Voi olla että mullakin olisi värjännyt, ei siitä mitään erikseen sanonut mutta itse olin vähän huolissani siitä värinpoistosta mitä hän ehdotti, siihen väliin kerroinkin raskaudesta ja päädyttiin raitoihin. Ne värinpoistot ym on varmaan vähän rajumpia? Ja tyyliin joku blondaus. Mun väri on yritetty kai valitakin hellemmäksi kun kävin niin usein, ettei hius pala.. riippuu siis varmaan vähän siitäkin millä värjää ja kuinka tiheään.

Tummat hiusvärit vaaleita myrkyllisempiä ja allergisoivempia.

Käytiin torstaina ultrassa neuvolassa ja kaikki oli hyvin. Oli ihana neuvola täti, antoi uuden ajan ultraan 3viikon päähän, missä katsotaan vielä viikot tarkemmin ja sydämen syke. :)
Tuohon hiusten värjäykseen, kaikki tekee niinkuin itse parhaaksi näkee, mut mun mielipide on se että se aine määrä mikä siitä voisi imeytyä päänahkaan on niin pieni, että hyvin voi värjätä hiuksia. En tietenkään mitään rajua operaatiota rupeaisi tekemään mut joku tyven värjäys ois ok.
Ollaan katseltu sisarus rattaita jo, se on sellainen viidakko että täytyy harkita kauan että mitkä ostaisi. Meidän 1v on sellainen hulivili ettei pelkkä seisomalauta vaunuihin toimisi.

Muokattu viimeksi:
Niin vähän muistin:) joo oli se kyl helpotus, nyt voi hieman suunnitella jo tulevaa kun tietää että siellä asukki on ja oikeassa paikassa

ÄÄÄ, miehen sisko kävi eilen kahvilla ja se arvas heti, että ollaan raskaana! Näkee kuulemma silmistä! :wideyed: Ei se eka sanonu mitään, mutta käry kävi, kun ei lähetty röökille sen kanssa. :grin No, onneks lupas olla hiljaa.

Meillä töissä yjks tyyppi kuulemma näkee kans silmistä.
Esikon kohdalla yks näki kuulemma mun poskien punotuksesta :wideyed:

Mä pystyn sanomaan kans kasvoista onko joku raskaana vai ei. :) toki en silmistä sitä nää vaan nenästä.

Nenästä! miten sen huomaa siitä? Mä kävin eilen ystävän luona, hänelle oli kuulemma tullut heti sellanen tunne ennenkuin nähtiin että kerron raskaus uutisia.

Takaisin