Muuten kysymys.
Tietääkö kukaan mikä on uusin linjaus hiustenvärjäykseen? Aikasemmin oon kyl värjänny 1-2kk välein, mut tässä nyt mietin onko siitä tullu uutta tutkimusta saako vai ei?
Mulla on järkyttävä juurikasvu ja tekis kyl mieli värjätä
Mä tein kans eilen uuden digin ja näytti 3+ :) Hiustenvärjäys on kyllä hieman kinkkinen, mitä jos kokeilisit jotain kevytväriä joka ei olisi niin voimakas. Itse lopetin värjäyksen varmaan 15v jälkeen vuosi sitten ja kävi ilmi, että oma väri on ihan siedettävä!
White One, mä kans päätin luopua hiusten värjäämisestä kokonaan. Mulla on ollut yli kymmenen vuotta musta/punainen lookki ja sehän vaatii koko ajan värjäämistä. En jaksanut enää, joten värinpoistolla ensin vähän vaaleammaksi ja sitten kevytsävy päälle, joka lähellä omaa, Nyt oon jo toukokuusta ollut värjäämättä. Semmonen maantienharmaahan sitä on, mutta helpompaa on elämä, kun ei tarvii joka kk värjätä.
Eliisa, kuulostaa hyvältä! :) Laittautumista rakastan ja siitä en halua luopua mutta oon kans huomannut, että on jopa helpotus kun ei tarvitse koko ajan olla varaamassa aikaa seuraavaan käyntiin. Ja varmasti jossain välissä taas värjää mutta hyvä tietää ettei ole ns pakko.
Edellisessä raskaudessa mä olin ensimmäiset 12 viikkoa värjäämättä, ja luultavasti tästäkin odottelen että "riskiviikot" on ohi. :) Kun ne maagiset 12 viikkoa oli menny ohi, aloin harventamaan tyven värjäyskertoja niin, että tyven värjään 3 - 4kk välein.
Ähkäpä mä ootan tän ekan kolmanneksen ennenkun värjään:/ mulla on oma väri maantienharmaa ja oon värjänny nää kuparinpunaseksi niin toi tyvi erottuu toooooodella hyvin tai jos sais jotenkin häivytettyä ton tyven, raidoilla? Aaaarg ahistaa!!!!!
Huhu oon ollut ihan tunteiden pyörteissä. Eilen käytiin sit Diacorissa varhaisultrassa ja oli tosi mukava ja kokenut lääkäri, mutta ultrassa ei näkynyt mitään pelkästään myooma ja sikiöpussi joka oli tyhjä. Sain häneltä lähetteen kättärille ja antoi pientä toivoa sanomalla että heidän laitteet on huonommat kuin kättärin. Tänään heti aamulla kättärille ihan kauhun ja epätoivon tunteissa 2,5h odottelua ka vihdoin ultraan jossa näkyi 8 viikkoa vastaava sikiö ja sydänäänet!!!! voi tätä helpotusta. Oon vielä ihan shokissa ja sellainen itkevä mytty bussissa matkalla töihin.
Ihanaa Noonu, että lopulta kaveri löytyi! Todella outoa, että yksityisellä puolella, missä myydään varhaisultria, voi olla niin huono laite, ettei 8viikkoista alkiota löydä .. inhottavaa varmasti oli odottaminen ja epätietoisuus, huh.
Ihanaa Noonu että kaikki hyvin! Nyt mua alkoi kyllä pelottaa että miten mulle siellä Diacorissa käy. Viime raskaudessa kävin 6+ jotain ja hyvin näkyi. Nyt oon menossa samalla viikolla tiistaina. Missä Diacorissa Noonu kävit?
Äippä x4, raidat on yksi keino millä saa tyveä paremman ja siistimmän näköiseksi. :) käytkö kampaajalla värjäyttämässä tukkaa vai itse? Jos käyt kampaajalla, niin kannattaa vielä kysästä mikä olisi se hellävaraisin vaihtoehto, ja kampaajat osaa värjätä niin, ettei väri osu päänahkaan jolloin on vähän "turvallisempaa". :)
Noonu, huhhuh, ihanaa että loppujen lopuksi sait hyviä ultrakuulumisia!
Mä ajattelin ja tänään käydä töiden jälkeen keskustelemassa värjäyksestä kampaajan kanssa, mieluummin olisin kanssa värjäämättä kokonaan mutta mun oma väri ja värjäysväri on niin sodassa keskenään ettei voi vaan jättää haalentumaan ja kasvamaan pois
Raitoja ajattelin ehdottaa kun luin eilen että se ei imeydy niin helposti ihon läpi kun ei koske päänahkaa eikä siis olisi niin vaarallinen, meillä on suunnitelmia ensi kuulle niin pitäisi näyttää ihmiseltä vaikka ei tulekaan vielä 12vko täyteen.. katsotaan mitä kampaaja sanoo, sen luulis tietävän kun sillä on myös oma pieni lapsi.. :)