Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä äippä kun muistutit! Jos jollain on vinkata hyvää voidetta niin otetaan vastaan. :wink Esikoisesta olin toooosi huono rasvaamaan, nyt yritän skarpata jos ehkäisisi arpien muodostumista.

Mä käytin esikkoa odottaessa Burts&Beesin MamaBee-voidetta eikä tullu arpia. Ostin nytkin samaa toissapäivänä.

Mä käytän aqualan l perusvoidetta eikä tullut raskausarpia esikoisesta :)

Mä käytin viime raskaudessa Bio-oilia joka ikinen ilta, ja silti on maha täynnä arpia.

Minä käytin bepancarea ja ei yhtään tullu raskausarpia. Saatto tosin johtua siitäkin että mulla oli niin pieni masu, en tiiä. Ostin myös kaakaovoipuikon jota käytin toisinaan rinnoille mutta sitä ei ollu niin mukava käyttää ku tuota voidetta. :)

Kyllähän sillä ihollaki on joku raja, ei se kaikkea kestä :grin Monelta oon minäki kuullu että säilyny arvitta ihan just melkein loppuun ja tyyliin viikko ennen synnytystä niin PAM, arvet ilmestyy. Minä esikoisenki aikaan ajattelin että tullee varmasti arpia ku iho on muutenki sen tyyppinen että lihomisestaki on tullu muutamia juovia mutta koitan rasvailla kuitenki ku en siinä mitään menetäkkään. :)

Joo, mulla kävi samalla tavalla! Koko raskauden tyytyväisenä ettei tule arpia, kunnes... Rintoihin tuli vasta synnytyksen jälkeen, kun maidot nousi. Oli sellaiset nätit violetit auringonsäteet nännien ympärillä, ja tietenkin joka ikiseen ilmansuuntaan. Vatsaan tuli myös ihan loppumetreillä. Mulla ne onneksi oli sellaisia, jotka on vaalenneet aika huomaamattomiin tämän reilun parin vuoden aikana. Ehkäpä ne ei enää tuosta pahenisi..

Mä käytin bio-oilia esikon aikana eikä mahaan tullu kun ihan muutama arpi tyyliin pari päivää ennen synnytystä. Ja mun maha oli TOSI iso, esikko syntyi 41+3. :) reisiin sitä vastoin tuli aivan hirveesti arpia ku enhän mää niitä tajunnu rasvata. Tissit säästy kans kokonaan arvilta vaikka turposki aa-kupista c-kuppiin. :')

Reisiä en rasvannu ja niihin taas ei tullu yhtään arpia.

Taitaa olla kummiskin aika pieni merkitys noilla rasvoilla siinä että kelle ja minne niitä arpia tulee.

Takaisin