Surullisia uutisia Jahtu, olen pahoillani. Sanat ei riitä lohduttamaan, saman kokeneen sympatia on ainoa mitä tässä kohtaa voi tarjota. Kovasti voimia.
Jahtu, täältäkin osanotot ja voimia.
Mulla on nyt viikkoja 5+5.
Outoa kun esikoisen raskaudessa viikot meni todella hitaasti, mutta taas on tullut ihan huomaamatta päiviä lisää. :D
Itse olen todella väsynyt ja rankkaa käydä töissä. Näin työpäivän jälkeen ei jaksa muuta kuin makoilla. Mulla tuli myös eilen ihan hieman kirkasta verta ja pelästyin kyllä todella paljon, mutta ei onneksi ole tullut enempää..koitan pitää ajatukset positiivisina :) aamulla myös alkoi aamupahoinvointi, joka onneksi pysyi työpäivän poissa.
Vajaa viikko niin pääsen ar-ultraan, toivottavasti saan varmistuksen, että kaikki on kunnossa
Tossa saunassa käydessäni katselin noita mun vaalentuneita arpia ja tuli mieleen et vois tulla vinkkaan et muistakaahan aloitella masujen ja rintojen rasvaus, jos vaikka selviäsitte vähemmällä:) nimimerkille albiino seepra
Esikon kaa muistin rasvata tunnollisesti, tokan kaa rasvasin jos muistin ja kolmannen/neljännen kaa en sit muistanut kun ehkä kerran viikkoon, arpia tuli vasta ton kolmannen aikaan... Yhdistin arpien tulon siihen et en muistannu rasvata...
Tiedä sit!
Mä käytin viime raskaudessa Biothermin raskausarville suunnattua voidetta eikä tosiaan vatsaan tullut yhtään arpea, mutta rinnat meni arville kun maito nousi.