Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uusille!

Kyfi joo täälläkin ollut vuotoa, nyt ei kylläkään jo viikkoon. Neuvolasta sanovat vaan että jos ei ole kovia kipuja tai paljon vuotoa niin olla ihan rauhassa... Niin hermoja raastavaa kuin se onkin!!!

Mä meen nyt yksityiselle ku ei hermot kestäis viel yli kuukautta odottaa..

Nithnar, mulla ihan sama. Mä varasin kyl yksityiseltä ultran huomiselle kun en pysty oottaa!

Me käytiin Helsingin Perhe-Artessa! Maksoi muistaakseni 84€ ja maailman ystävällisin kätilö oli. Annan kyllä kaikki pisteet kun silloin saatiin juuri huonoja uutisia ja oli niin sympaattinen ja ihana. Varasin nyt uuden ajan kahden viikon päähän, haluan hyvänkin muiston paikasta, toivottavasti niin käy :) Lämpimästi voin siis suositella!

Kiitos white one, yritän tota ukkoa meinaan lämmitellä jos se viittis sponssata;) olis vaan niin ihanaa nähdä toukka:)

M
Tervetuloa uusille!

Kyfi joo täälläkin ollut vuotoa, nyt ei kylläkään jo viikkoon. Neuvolasta sanovat vaan että jos ei ole kovia kipuja tai paljon vuotoa niin olla ihan rauhassa... Niin hermoja raastavaa kuin se onkin!!!
Mikä luokitellaan paljoksi? Kipua ei onneksi ole, eikä älytöntä vuotoa kun yksi side on riittänyt koko päiväksi.. mutta vessssa käydessä huomaa sitten enemmän vuotoa.

Mä jotenkin miellän että jos tulee verta niin se on siinä sitten. :( Eikä yhtään oo fiilistä et kaikki olis hyvin. :Heartpink

Yks side/pvä lasketaan varmaan jokskin tuhruvuodoksi, runsaaseen sai muistaakseen mennä 6 yösidettä päivässä.
Meillä on huomenna neuvolassa ultra. Jännittää vaikka oireitakin on.
Tänään ollut huono-olo koko päivän, ruoka ei maistu vaikka nälkä olisikin. Väsymus on kamalaa kun pitää koittaa tuolle 1veelle keksiä jatkuvasti tekemistä. Nukuinkin yli 2 tuntia päiväunia samalla kun taapero nukkui.

Mulle tuli viikonloppuna semmonen tunne et kaikki ei oo hyvin. Ei ollu mitään vuotoa eikä muutoksia oireissa (niitä ei ole juuri ollut) Kävin tänään ultrassa kun en saanut mielenrauhaa ja pelko kävi toteen. Syke oli hiipumassa. Löi enää 30 kertaa minuutissa ja niin heikosti etten itse edes nähnyt liikettä. Koko oli jäänyt 8+0 - 8+2 kun ois pitäny olla 8+5. Huomisen neuvolan peruutan eli en päässyt tässäkään raskaudessa sinne asti. Toki pidemmälle ku viimeks ku alkio oli vain 6mm ja nyt 18mm. Samapa tuo. Täytyy saada lähete naistentautienpolille että saan tyhjennyslääkkeet.Toivottavasti se onnistuu neuvolan kautta. Ei tätä vielä oikein ymmärrä. Mutta toivon teidän raskauksille ja odotukselle kaikkea hyvää! Ehkä meillekin joskus se vauva tulee, mutta ei ens toukokuussa.

Sä oot ihana kun valat muhus uskoa! Suuri kiitos siis sinulle, ihana! :Heartpink:notworthy paljos sulla mindy on viikkoja?
Hyvää ultrapäivää huomiselle!!

Takaisin