Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuinka monella kuuluu "oireisiin" valkovuoto? Nyt on parina päivänä tullut valkkaria normaalia enemmän. Hiivaa tämä ei ole koska ei oireile mitenkään muuten..viikkoja tänään tasan 9+0 :Heartred

Kyfi soita neuvolaan, toivotaan että kaikki on hyvin <3
Rive täällä tulee reippaasti vv ja niin on tullut edellisissäkin raskauksissa.

Mä sain tänään lääkäriltä puhelun, että hcg oli maanantaina 1374 ja ok. Mietin että eikös sen pitäisi olla jo korkeampi. Mutta mä en sitten pystynyt olemaan testaamatta vielä digillä ja sain nyt aamupäivän pissasta sen 3+ ☺. Voisinko mä nyt edes vähän olla sitä mieltä että kyllä tässä vielä raskaana ollaan vuodoista huolimatta

Hei täällä uusi toukokuinen. :) Vähän taustaa: tammikuussa 2015 rakenneultrassa todettu keskenmeno. Uusi raskaus touko-kesäkuussa josta syntyi poika helmikuun lopussa <3 nyt ehti oleen yhdet menkat ja tämä plussa yllärinä. Nyt jo normi kierron mukaan 6+6 mutta veikkaan että ovis on ollut normaalia myöhemmin. Vielä vähän sulattelen uutista :) ikäeroa tulee 1v3kk.

Hei Susanne ☺. Mun esikoinen nyt 10kk ja ikäeroa uuden kanssa tulisi 1v6kk. Tervetuloa ☺.

Kuinka monella kuuluu "oireisiin" valkovuoto? Nyt on parina päivänä tullut valkkaria normaalia enemmän. Hiivaa tämä ei ole koska ei oireile mitenkään muuten..viikkoja tänään tasan 9+0 :Heartred
Täällä! Paikat on hyvin kosteet;) viikkoja 5+6❤️
Herttarouva hienoa että kaikki on hyvin! Tosiaan hcgn nousu on yksilöllistä, viikko viitearvoja en kyl tiiä mut ainakin mun mielestä hyvältä kuulostaa:) digi himottas tehä kans mut entä jos se näyttää edelleen sitä 2-3:o en tiiä pitäiskö?
Susannne tervetuloa mukaan, toivotaan et pikkunen pysyy matkassa mukana vielä pitkän pätkän:)

Herttarouva, hyvältä kuulostaa! :smiley-angelic003

Susanne, tervetuloa & onnittelut plussasta! :)

Tervetuloa ihan kaikille kelle en oo sanonu. :)

Ja tsemppiä vuotoihin niille joilla sitä on! <3

Meillä kaverin 9kk lapsi hoidossa, oma siis 8,5kk. Oon onnellinen että meille ei oo vielä kaksosia tullu! :') tappelevat ihan koko ajan ja pakko on saada se lelu mikä on toisella ja hohhoijaa... :D onneks tää on vain väliaikaista. Sulosia lapsia molemmat mutta osaa olla niin rasittavia. :)

Oma olo kohtalainen, vaikka viime yön valvoin pojan kanssa kun oli niin räkänen että ei meinannu henkeä saaha. Jospa tää pahoinvointi alkais olla voitettu. Ens maanantaina taas nla ja ultra, silloin 9+5. Näkee taas pientä. :) ❤

Kiitos. Hampaitten teko jatkuu että taitaa johtua siitä. :< kaks vasta puhjennu niin odotettavissa on että ei iha heti räkä lopu...

No, kaikki ajallaan :D

Hellu, ei meilläkään oo kun 2 terävää naskalia o.O jospa ne kerkiäis puhjeta ennen toukokuuta...

Hitto kun itseäkin himottaisi tehä toi testi:/

Takaisin